Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2007 19:13

Lainaus: poison

Tänään kävin Tiimarissa katsomassa Halloween kamoja, niin siellä oli jo joulukoristeita myynnissä

Hehee, mä näin kans kynttelikköjä jossakin kaupassa

Kortteja varmaan värkkäilen tänäkin jouluna ja siskoille aion virkata pipot, tai ainakin toiselle, joka ei tykkää käyttää hattuja ^-^ pakotan sen pitämään sitä jo ihan oman päänsä puolesta, muahahaa.

Korteista tuli muuten mieleen, että eräs kaverini antoi viime jouluna lipareiden sijasta söpöjä sydänkoristeisia leivoksia. Siinä kaunis ajatus jos ei viitsi jaella kaupan massakortteja.
Kirjoittanut: taiteiliavihannes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2007 21:31
Oivoivoi kun taas jäi viimetippaan nämä joululahjat. Äipälle oon kotitossuja ompelemassa, iskälle meinasin "hätätilassa riko lasi" -taulun. Mutta ystävät, sisko ja muut sukulaiset, apuuvaa..!
Kirjoittanut: kuurankukka (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2007 21:37
Minä olen ostanut jo kaikki joululahjat Joulukortitkin kerkesin jo lähettää ja koristellutkin olen jo vähän asuntoani. Olen kauhea jouluhössöttäjä, vähän niin kuin se Kerttu The joulukalenterista En kuitenkaan niin paljon koristele asuntoa...
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2007 11:20
En itse ole mikään jouluhössöttäjä. Mitä nyt hommaan lahjat lähimmille sukulaisille (äidille, isälle ja veljille) ja poikaystävälleni. Tosin kaikille noille muille paitsi poikaystävälle aion kyllä tehdä jotain itse. Itsetehdyt lahjat on kuitenkin halpoja ja persoonallisia... Poikaystävälle ostan partakoneen, koska hänen vanha partakoneensa on tappokone!
Kirjoittanut: Teini (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.12.2007 11:30
Mä en oo ihanasti saanut ostettua viel mitään =)
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2007 11:36

Lainaus: Coraline

En itse ole mikään jouluhössöttäjä.

En minäkään, joulu tulee ja menee joka vuosi. Sen verran kuitenkin revin tressiä jotta saan kaikille ostettua tai kyhättyä lahjat. Yleensä piirrän tai maalaan jotain.
Äidille ainakin maisematauluja kun sillä ei ikinä ole niitä tarpeeksi.
Pienemmille pikkusisaruksille on kuitenkin melkein pakko ostaa jotain lelua tahi semmoista koska ovat niin pieniä etteivät ymmmärrä taiteellisten tuotosten päälle juuri mitään.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.12.2007 13:36
Voi helevetti kun ahdistaa niin uskomattomasti jo valmiiksi tuo joulu. Jos on yksin niin jouluna sitä on sitten ihan täydellisen yksin. Suurin osa kavereista menee käymään kotipaikkakunnallaan porukoidensa luona, ja lisäksi lähes kaikki kaverit seurustelee ja ne on sitten joulunpyhät vaan niiden seurustelukumppaniensa kanssa. Omien porukoiden luona käväisen vain aattona, pari tuntia olen ja lähden, kauempaa en siellä haluakaan olla.

Pitää varmaan hommata joulunpyhiä varten tarpeeksi iso määrä kaikenlaisia päihdyttäviä tuotteita.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.12.2007 13:53

Lainaus: Deadboy

Pitää varmaan hommata joulunpyhiä varten tarpeeksi iso määrä kaikenlaisia päihdyttäviä tuotteita.

Jea, mä kävin onneks jo laivalla hankkimas. (:
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:01
Krääh. Väsyttää tämä jouluhössötys. Hyvä että kaupassa pääsee kävelemään, kun joka paikassa on ihmisiä kärrit täynnä tavaraa. Ja täällä on todella jouluinen sää: Lunta oli vielä eilen noin 5 senttiä, mutta yöllä alkoi satamaan vettä ja hups, lumet hävisi kuin tuhka tuuleen. Nyt on vaan masentavan kellertävää ruohikkoa ja pari lumikasaa jotka sulavat hyvää vauhtia. Huoh. Nytkin siellä sataa, oikein tuulen kanssa.

Anyway, joululahjoja teen yleensä itse taikka sitten ostan jotain pientä kaupasta. Veljelle esimerkiksi ostan aina suklaarusinoita, se on niin friikki niiden suhteen ettäh...ja sitten äidille ja isälle tein sellaisen 6-sivuisen joulusarjiksen käsin, se kertoo jotain meidän koirasta. Ja mummoille maalasin kummallekin akvarelleilläni taulut. Koirallemme ostin jotain puruluita ja sitten vielä neuloin sellaisen putken sille leluksi. Se kyllä heti silppuaa sen mutta ei se haittaa.

En niinkään välitä joulusta. Onhan se mahtavaa, kun saa olla poissa koulusta ja saa lahjoja (muahah), mutta muuten en niinkään välitä. Tympii kun hirveä numro tehdään kaiken maailman tontuista ja pukeista, tuntuu että joulu ei ole enää mikään juhla vaan kaupallinen sessio jolloin ostetaan tavaraa kuin viimeistä päivää.

Itse toivon kuitenkin että lahjaksi tulisi Hopeanuolen leikkaamaton DVD boxi. Weedit minä jo omistankin. n__n
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Shadow Q
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:09
Hullua tämä ihmisten hössöttäminen ja stressi. Mutsiki on ihan hermona ku miettii että mitä sille ostais ja mitä sille ostais.

Joulussa kaikki parasta on ruoka ja perheen kanssa oleminen. Lahjat on kivoja jos oikeasti tarvitsee jotain, mutta se lapsille opetettu kinuaminen, että pitää saada kaikki mitä lelukirjassa lukee on ihan tyhmää. Edellisiin yhtyen joulusta on tehty liian kaupallinen.

Vielä kun olen niin pieni, en jaksa muille lahjoja hommailla, koska ei kukaan niitä mullekkaan koskaan anna. Okei saatan kuulostaa lapselta Mutsille vois tehä jotain mutta eipä tuu mitään tarpeellista mieleen. Talulu ei oikein onnaa, koska en osaa piirtää Tietenkin sille vois säveltää kappaleen... Mähän oon viisas
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit