Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.12.2011 21:29

Lainaus: Funereal Soul

Joululahjat on jo lähes hankittuna. Vihdoin, vaikka tiedän, että kiire tulee loppujen kanssa, kun en tajua, kuinka pitkällä joulukuuta jo mennään.

Kävin tänään shoppailemassa lahjoja, ja päätin jo että nyt ne on hankittu. Sitten kuitenkin paketoidessa totesin että haluan paketoida lisää. Siispä hankkimaan lahjat mm. sisarusten lapsille joille en aiemmin aikonut mitään laittaa. Onneksi vauvoille on helppo shoppailla.

Kämppä on nyt joulukoristeltu. Pullaa voisi leipoa, ja toisen satsin pasteijoita, muuten minun puolestani saa joulunlaitto olla tässä. Kuitenkin lähden pohjanmaalle vanhempien luokse jouluksi, joten ei tänne kotiin kannata hirmuisesti laittaa vaikka mieli niin tekisikin. Sitäpaitsi, olisi tässä ehkä noita koulu- ja työjuttujakin tehtävänä jouluun mennessä...
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2011 21:54
Leivoin juuri viime viikolla pipareita, sellaisia kissojen ja sydämien muotoisia. Onnistuivat harvinaisen hyvin, eikä yksikään pellillinen palanut vaikka hoidin muoteilla leikkimisen ja paistamisen samaan aikaan yksikseni. Nyt kun ovat koristeltukin niin kehtaa osan viedä veljelle syntymäpäivälahjaksi.

Lisäksi eilen muistin vihdoinkin ostaa glögiä sekä luumutorttuja varten taikinaa ja luumuhilloa. Nom :3
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.12.2011 10:35
Minä en ole vielä leiponut mitään, mutta huomenna olisi tarkoitus tehdä joulutorttuja. Ostin myös 60 cm korkean pöytäkuusen (muovisen, tosin) jonka olen koristellut punaisella valosarjalla ja mustilla ja hopeisilla palloilla, eli on varsin goottiuskottava.

Joululahjahankinnat ovat vielä kesken, pääasiassa rahatilanteen takia. Osa lahjoista on jo sentään valmiina, eikä vaadi kuin pieniä lisäyksiä. Jotain ajattelin vielä tehdä itse, ehkäpä kokeilen tehdä kynttilöitä.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2011 17:10
Huh, miltei kaikki lahjahankinnat on tehty ja paketoitu mustaan lahjapaperiin, vielä pitäisi kuitenkin keksiä lahjukset isovanhemmille, olisiko kellään hyviä ideoita?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 17.12.2011 17:53
Vielä olisi vissiin 2 pientä lahjahankintaa. Sitten vaan kun jaksais : Lue: viitsisi alkaa laittamaan lahjoja paketteihin. Yleensä se on ollut se mukvain puuha, mutta nyt ei vaan saa aikaiseen. Noh, viimeistään aattona

Lainaus: The Trap-door lover

vielä pitäisi kuitenkin keksiä lahjukset isovanhemmille, olisiko kellään hyviä ideoita?

Itselläni on mummuille tänä vuonna vietäväksi vain ja ainoastaan tuoksukynttilöitä. Molemmat kun tykkäävät niitä aina poltella syksystä lähtien niin valinta oli sillee "helppo". Kun kyse on kuitenkin ihmisistä, joilla periaatteessa on jo kaikkea. On turhaan antaa lisää kaappiin laitettavaa krääsää. Nyt menee sitten ainakin käyttöön.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2011 19:19
Kynttilöitä mietin itsekin mummolle mutta ukkini ei voi sietää edes tavallisia saati sitten tuoksukynttilöitä joten jotain muuta on keksittävä.
Mitään krääsää ei tosiaan viitsisi ostaa ja kukkamaljakot, itsetehdyt kynttilän,- ja lampunjalat alkaa olemaan jo käytettyjä ideoita.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2011 12:54
En oo tehny mitään joulun vuoksi, enkä varmaan jaksakaan tehä. Pikkusiskolle ehkä kuitenkin pitäisi jotain keksiä, saa nähä..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.12.2011 18:31
Itse olen saanut kaikkien muiden lahjat hankittua ja olen jopa ehtinyt ne paketoimaankin, mutta isälle en ole ostanut vielä mitään. Sen lahjojen kanssa mulla on joka vuosi ongelmana se, ettei sille keksi mitään kivaa. Ukko kun ei mitään harrasta, ei juurikaan kuuntele musiikkia - saati sitten lue ja mitään kallista ei kuulemma saa hankkia. Äsh.

Pakko yrittää keksiä jotain mielekkäämpää kuin se lähes jokavuotinen sukat, dödöpakkaus ja suklaasetti.

Itse en ole omaa kämppää tänä vuonna koristellut ollenkaan eikä sillä nyt periaatteessa ole väliäkään kun jokatapauksessa tämä joulu tulee vietettyä joko porukoilla naapurikaupungissa tai sitten sukumökillä läheisten kanssa.
Laiskuuttani en ole mitään kerinnyt leipomaankaan, mutta omatekoisia joulukonvehteja voisi koettaa väsätä ennen aattoa kun ihmiset niistä ovat ennenkin tykkäilleet.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.12.2011 08:03
Ääh, meinaa rahat loppua ja vielä on sisarusten lapsille lahjat hankkimatta. Jätin ne viimeiseksi koska, no, vauvoille nyt vaan on niin pirun helppoa keksiä lahjoja. Törsäsin sitten tietty muiden lahjoihin ja viikonlopun larppireissuun niin että loppusaldo on huolestuttava. Pakko kaiketi istahtaa ompelukoneen ääreen ja tehdä jotain ihan ite.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.12.2011 11:05
Saan tyhjennettyä ja siivottua (omalta osaltani) entisen kämpän ennen joulua, se on ehkä suurin "jouluhössötykseni". Kiva kyllä ennen uutta alkavaa vuotta hoitaa tuollaiset asiat pois päiväjärjestyksestä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit