Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.12.2013 16:57
Joulukorttiaskarteluihin pitää itekki syventyä tässä lähipäivinä vielä, mutta niin paljoa en omiin kädentaitoihin luota että uskaltaisin varmoin mielin antaa lahjaksi jotain itse tehtyä ja olla samalla varma, että lahjan saaja siitä ilahtuisi Miehelleni ostin lahjan jo viime kuussa, parille kaverille pitää vielä hankkia mutta onneksi tiedän jo suurin piirtein mitä lähden hakemaan joten ei hirveesti tarvi sen suhteen pähkäillä. Mutta sen sijaan jotakin pientä koristusta kotiin koitan värkätä itse, ja kaikki ruuat tehdään tottakai itse myös
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2013 18:39
Ei ole oikein vuosiin tullut sellaista jouluhössötysfiilistä, koska nykyään ei jostain syystä tule sitä "whiihii nyt on joulukuu, pian on joulu" -fiilistä. Nykyään sitä hämmästyy 20 päivä että "oho perhana pian on jouluaatto". Tiedä sitten mistä sekin johtuu. Mutta tänä vuonna edes sen verran hössötellyt, että olen kortteja askarrellut kun ei ole rahaa paljon lahjoja ostella. Niin ja pipareita on tullut leivottua pariin otteeseen!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit