Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2012 20:49
Itte en nii joulua oottele ku oon lahjani saanu jo syyskuussa, mutta voisihan sitä toisille jotain lahjoja yrittää hankkia. Joulukoristeita en jaksa laittaa kun ne pitää kuitenkin kerätä aina pois, laiska olen juu. Kynttilöitäkin polttelen ympäri vuoden... no niitä vois hankkia lisää
Tykkään joulusta kun näkee sukulaisia, mutta sitten 50% niistä lahjoista on aina jotain mitä en todellakaan tarvitse, mä olen sanonut että yöpaitoja ei tartte ostaa, kun niitä on liikaa ja nukun bändipaidoissa, mutta kyllä niitä tulee silti vaan ainakin viis joka joulu. No ajatus on tärkein ja voihan ne myydä
Eli en ole mikään jouluaskarteluhirmu, mutta kyllä se joulu on silti ihan kiva

Lainaus: Embize

Aika karmea se amerikkalainen koristelutyyli.

yhh samaa mieltä.
Joulukuusi on kyllä ihan hyvä olla, se koristeleminen on hauskaa. Saan aina jouluna koristella monta kuusta kun mummot pyytää koristelemaan nittenkin kuuset
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2012 22:57
Tykkään kovasti joulusta ja tietyt perinteet haluan säilyttää ja siirtää lapsilleni, jos sellaisia meille ikinä siunaantuu.

Nyt on mukavampaa koristella kun on oma koti, ekana yhteisenä jouluna valmisteltiin muuttoa tähän huusholliin, joten ei viitsinyt alkaa koristelemaan ja laittamaan muuttolaatikoiden keskellä. Pyhät kuitenkin vietetään mun vanhemmilla, joten meille ei tule aitoa kuusta. Onhan se muovinenkin ihan ok, mutta aitoa puuta ei voita mikään, jo se tuoksu on niin ihana ja jouluinen.

Lahjoja en osaa ostaa niin millään, mutta parhaani yritän. Pari on jo hommattu odottelemaan aattoa. Paketit käärin mukamas ekologisesti mainoksiin, kuten olen tehnyt jo useamman vuoden. Tuntuu jotenkin turhalta ostaa kirjavia joulupapereita, niin nättejä kuin ne ovatkin, kun ne kuitenkin heitetään pois.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2012 09:09
Hohoo, nyt on kämpässä ekat jouluvalot. Onpas nyt aikuinen olo. Joulukuusi jää tältä vuodelta hankkimatta, kun rahaa menee muihin tähdellisimpiin asioihin, mutta on se mukavaa juhlistaa joulua jotenkin näkyvästi.
En vaan tosin tiedä millaiset sähkösyöpöt nuo jouluvalot on...
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2012 17:35
Huoh, pitäs varmaan aloitella joulusiivousta kun kämppä on kuin pommiräjähdyksen jäljiltä. Enkä jaksa! Jakaako joku muu kanssani saman fiiliksen?
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2012 18:38
En aio omassa kämpässäni juurikaan nähdä vaivaa joulun eteen, ellei tule mieleen jotain ihan erityistä mitä huvittaisi hankkia/tehdä. Vilttejä hankin lisää, mutta sekin liittyy enemmän vuodenaikaan yleensä kuin nimenomaan jouluun. Tykkään talvesta, mutten erityisemmin joulusta.

Kuitenkin näen vanhempia ja mahdollisesti muuta sukua joulun alla ja -aattona, joilla on kämppä koristeltu lattiasta kattoon, joten mitä sitä itse vaivautumaan.
Hautausmaalla ja muutenkin ulkona käyminen joulun alla on mukavaa. Rauhoittua ja juoda litroittain glögiä.

Lahjoja hankin yleensä yhden jokaiselle läheiselle joita jouluna näen, ja ystäville joiden kanssa on sellainen tapa. Koitan antaa jotain yllättävää mutta hyödyllistä/kiinnostavaa, maksoi lahja sitten vähän vähemmän tai vähän enemmän. En myöskään odota mitään ihmeellistä vastineena; kun saan suklaata ja suihkugeeliä niin se on jo ihan kiva.
Kirjoittanut: Black sun child (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2012 19:41
Yksikseen kun elelee niin ei tule suuria siivouksia juuri suoriteltuu mutta kummipojille lahjat saatu ostettua kunnialla ja itselle myös jotain pientä tipatonta tammikuuta odotellessa tässä aika kuluu (perinne since 2006) ilman viinaakin voi olla hauskaa

Vuodenvaihteet paras suorittaa auton ratissa (drift treenein) mukavassa porukassa ( jos muita saman henkisiä löytyy niin laittakaa vaikka privaa niin ois mukava tutustua iisalmi-kuopio välillä)
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2012 20:30
Eipä ole tullut hössötettyä tänä vuonna. Joulukoristeet on toki jo laitettu, mutta mitään jouluruokiinkaan viittaavaa en ole edes ajatellut. Ja jos ei huvita / ole varaa hommata niin sitten ei tänävuonna niitä tule. Yksinkertaista. No kiire jokatapauksessa alkaa jo olla miettiä asiaa.
Mulla on nyt Joulufiilikset sen verta hukassa, ettei hirveesti edes kiinnosta. Joten mitäpä sitä hössöttämään.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2012 14:14
Teimpäs täällä vanhempien luona seitankinkkua ja maistelin sitä jo vähän.
Oli se ihan hyvää, muttei mitään erityisen hyvää mielestäni kuitenkaan.
Glögijuustokakku vielä tekemättä. Sen teen tänään.
Ihana sää myös ollut ulkona. Jotenkin kivan joulunen
Kirjoittanut: YoanaRock (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2013 06:03
Hohoo se on taas joulukuu täällä! Kuka muu on innoissaan, käsi ylös? Mä oon nyt viikonlopun aikana muuttanut ja mikäpä sen mukavampaa, kun alkaa heti laittamaan joulua kotiin! Mä oon kyllä tämmönen höösääjä joka jaksaa joka vuos innostua vaan uudestaan ja uudestaan.

Ihan perinteistä joulua meille ei kuitenkaan tänä vuonna tule, vaan yritän tehdä siitä "goottiuskottavan" > Punamusta on joulun värikoodi (normaalisti valitsen aina violetin) ja koristeisiin ym. tulee pääkalloja ja muuta mukavaa. Itse teen niin paljon kuin osaan, mun mielestä joulunhenki tulee itse tekemällä Tänään taitaa mennä joulun ensimmäiset joulutortut uuniin...!
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2013 10:39

Lainaus: YoanaRock

Itse teen niin paljon kuin osaan, mun mielestä joulunhenki tulee itse tekemällä

Tämäpä juuri on mullekin joulun ydinasia. Oon itsekin ihan sairaan täpinöissäni joulusta ja päätin että tänä vuonna teen kaikki lahjat + kortit itse. Se on stressaavaa ja työlästä, mutta samalla hauskaa. Koristeista en osaa mitään vielä sanoa, kun en ole oikein varma siitä että missä vietän aaton. Kämppä on helppo siivota, mutta kuusta ei meille varmaan tule, elleivät perheen miehet innostu sitten pitkästä automatkasta, koska ostettu kuusi on aina ihan eri asia kuin maalta haettu. Ja minähän en mitään pirkkakuusia tänne ota ! Ihastuin sokoksella valkoisiin bambikoristeisiin, mutta taitavat kehnon rahatilanteen takia jäädä hankkimatta.

Joulussa parasta on runsas lumen määrä ja se tunne kun saa ihmiset iloisiksi. Niin kliseiseltä kuin kuulostaakin. Ja mulla kävi hyvä mäihä kun tuntuu että tällä hetkellä elämässä on vain sellaisia superhyviä tyyppejä, joita haluaakin ilahduttaa. Kerrankin sitä odottaa joulua. (Tosin stressaan lahjoista ihan sikana!)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit