Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:18
Stressi: Ei stressiä.
Joulu: On mainio juttu.
Kaupallisuus: Joojoo, jenkit on pääpiru ja coca cola teki joulupukin ja kaikki on niin kaupallista ja blaa blaa yhyy nyyh itku vinku. Hohhoijaa, WANHA. Turha kitistä siitä, kun kukaan ei pakota osallistumaan jouluun jos ei halua. Koko maailma on kaupallinen, deal with it. On aika kaksinaamaista vinkua joulun kaupallisuudesta, kun kuuluu alakulttuuriin, jonka kaupallisuus on aika huippuluokkaa, so LOL AT YOU PEOPLE.
Joululaulut: Iki-ihania, näin tähän vuodenaikaan. Olen välttynyt niiltä tehokkaasti, en tajua missä niihin kyllästyneet oikein asuvat, ostoskeskuksissako?

Että näin. Heetteri on teidän oma sarkasmitonttunne. Varokaa vaan, kun kirjoittelette foorumille, saatan olla ikkunan takana ja ilmaantua nillittämään. >; )
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:25

Lainaus: Heetteri

Taas nämä samat jutut tässäkin topicissa...onko se aina pakko aloittaa kymmenen uutta jouluaihetta?

Eipäs nyt tonttuilla siinä.

Tämä ketju on aloitettu vuosi sitten. Itse asiassa tätä voisi pitää foorumin virallisena joulutopikkina.
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:30

Lainaus: Sire

Tämä ketju on aloitettu vuosi sitten. Itse asiassa tätä voisi pitää foorumin virallisena joulutopikkina.

Ah! Onko tämä todella se wanha aihe? Hämäännyin, koska sivuja on niin vähän. Hienoa, hienoa - siinä tapauksessa boonukset wanhan aiheen herättämisestä, ja muokkaanpa omaa kirjoitustani.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:40

Lainaus: Rautaneito

Itse toivon kuitenkin että lahjaksi tulisi Hopeanuolen leikkaamaton DVD boxi. Weedit minä jo omistankin. n__n

Minä jo poltin omani... ehehehheheheheh
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:50
Iki-ihana sarkasmitonttu on noloudesta punainen ;-P

Voisinpa tässä kirjoitella ihan aiheen mukaisenkin viestin niin voin poistua ketjusta tyylillä. En voi sanoa viettäväni joulua juuri mitenkään. Yleensä olen joulut ollut vanhempien luona muiden perheenjäsenten kera. Saunassa tulee käytyä, jouluruokia syötyä ja kuusenrisu notkuu jossain nurkassa helyt niskassaan...siinä se aika pitkälti onkin. Ei ole koskaan ollut joulustressiä, eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Melko mallikkaasti olen onnistunut välttämään pakonomaisen lähimmäisten lahjonnan. Se vain tuntuu niin...tarkoituksettomalta.

Ainoat asiat mitä joululta haluan, ovat rauhoittuminen ja rentoutuminen.
  • Lähetetty: 07.12.2007 12:54

Iki-ihana sarkasmitonttu on noloudesta punainen ;-P

Olinpa todella kerrassaan nolo, koska tämähän on juuri sellainen aihe mikä minut laittaa ihan häpeämään ja noloilemaan, olipas nyt noloa kaikin puolin, voi herttinen sentään. Joo, ei kuulu tapoihini, mutta erheistäni anteeksi pyytäminen kylläkin kuuluu.

Melko mallikkaasti olen onnistunut välttämään pakonomaisen lähimmäisten lahjonnan. Se vain tuntuu niin...tarkoituksettomalta.

Jos haluaa sitä ajatella lahjomisena. Minulla on vain muutama ihminen joille lahjoja ostaa, ja nautin siitä, että saan miettiä mikä juuri sille ihmiselle olisi kivointa, mikä saisi juuri hänet iloiseksi. Lahjojen suunnittelu ja hankkiminen on puolet huvista.
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:05
Kommenttini oli vain pienimuotoista kiusimista, ei muuta. Mjoo, lähdenkin tästä murkinoimaan -->
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:06

Lainaus: Lilith

Lainaus: Coraline
En itse ole mikään jouluhössöttäjä.

En minäkään, joulu tulee ja menee joka vuosi. Sen verran kuitenkin revin tressiä jotta saan kaikille ostettua tai kyhättyä lahjat.

Sama täällä. Nyt on tähän mennessä tullu ostettua huikeat kaksi lahjaa. Huomenna ois tarkotus ostella niitä puuttuvia.

Onhan joulu ihan mukavaa aikaa, vielä mukavampaa jos sen sais viettää yhdessä kullan kanssa mutta se ei tänä vuonna onnistu Kai tääkin joulu menee siis ihan perinteisesti perheen ja sukulaisten kanssa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:07

Lainaus: Heetteri

Ah! Onko tämä todella se wanha aihe? Hämäännyin, koska sivuja on niin vähän. Hienoa, hienoa - siinä tapauksessa boonukset wanhan aiheen herättämisestä, j

Näitä jouluun liittyviä wanhoja aiheita on ainakin kolme, ellei enemmänkin. Kaivakaahan esille arkistojen kätköistä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:18
Eilen tulin katselleeksi pimeällä talojen jouluvaloja, ja tulin siihen tulokseen että kyllä sillä joululla jotain hyvääkin saadaan aikaan. Jouluvalaistukset ovat kauniita ja tuskin tällaiset käytännölliset suomalaiset ilman joulua niitä ripustelisivat. (jasejokavalittaasähkönkulutuksestavoimennäsyömään raakojapäärynöitämur)

Ainut joulustressin aiheuttaja on joulukortit, koska perheemme on joulun suhteen sen verran kätevästi laiska, että heräämme tähänkin asiaan vasta sinä päivänä kun kortit pitäisi heivata postiin!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit