Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.12.2010 13:18
Nyt on viimeiset lahjat pakattu, ja kohta junalle ja vanhempien luo. Joululoma voi alkaa ja mieheke tulee myös. Minulla ei olekaan ollut näin pitkää lomaa vuosiin, ja voi viimein olla miehekkeen kanssa kauemmin kuin pari päivää. Joululomalla kyllä pitää kiirettä kun pitää reissata niin moneen osoitteeseen, mutta kivahan se on ihmisiä nähdä. On myös kiva, että pitkästä aikaa on myös pikkuihmisiä nauttimassa joulusta, kun isosiskoillani on nyt lapsia. Eiväthän he tule tästä joulusta mitään muistamaan kun vanhin on vasta 1,5-vuotias ja kaksi muuta saaneet nimensä pari viikkoa sitten, mutta kuitenkin. Esim. joulukuusihan ja muu kimalle ovat pikkuvauvoille oikein mielenkiintoista katseltavaa, kun he ovat niin pieniä etteivät oikeastaan vielä muuta tarkasti näekään kuin kirkkaat ja kimaltelevat objektit sekä punaisen, keltaisen ja mustan. Ja hyvää ruokaa tulee taas syötyä ihan liikaa!
Tänään on vielä ohjelmassa rajua siivousta, huomenna kuusi sisälle sulamaan, ja aattona pääsee sitten koristelemaan sen. Jouluohjelmia tuskin katselen, sillä se ei ole liiemmin kuulunut ohjelmistooni ikinä. Lumiukonkin olen jo nähnyt niin monta kertaa, että tuskinpa jaksan sitä katsoa. Pikkusiskoni kanssa kyllä taidan suorittaa taas oudon jouluperinteemme, ja katsomme jonkin pikkutytöille tarkoitetun Barbie-leffan!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 22.12.2010 13:33
Joululahjat ostin jopa hyvissä ajoin! (viikon aiemmin.) Legendaarista minulta. Joululomakin alkoi. (mutta se on lyhyempi kuin muilla.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2010 13:53

Lainaus: liothe

onko kukaan vaivautunut tekemään lahjoja itse

Usein neulon kaikille jotain, tänä jouluna en, kun olen tehnyt kaikkea itselleni.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2010 14:59
Suunnittelin kaikkien lahjat valmiiksi jo kesällä mutta ei ole yhtään edes vastaavaa valmiina : DD. Ja tajusin juuri itsekin että olin haalinut itselleni valtavasti työtä vaikka lahjoja ei olekaan niin paljon kuin olin sunnitellut.
Poikaystävälleni virkkasin siniturkoosin kaulahuivin ja äitilleni tein virkkaamalla ja neulahuovuttamalla heijastimen. Huovutin heijastimet myös kahdelle isosiskolleni ja iskälle. Toinen siskoista saa myös itsetehdyt patakintaat. Oli kuulemma vähän vinkannut äitille siihen suuntaan että voisi olla kivat kun näki ne mitkä tein isänpäivälahjaksi iskälle. Iskälle löytyy sitten rasiallinen tuliruusuja, samoja annoin enon perheelle.

Tänään olisi sitten tarkoitus mennä porukalla iskälle viettämään joulua. Ruokien valmistus alkoi jo eilen ensimmäisillä säilykkeillä. Tänään muutamia laatikoita ja huomenna glögikakku ja tietenkin kinkku :3 Koulun stressin alta alan vihdoin itsekin päästä joulutunnelmaan!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2010 08:19
Lahjat on kaikki valmiina, yläkerrassa on "jenkkikuusi" eli tekokuusi, joka on täynnä koristeita. =D Joulusiivousta on tehty, piparit on tehty. Tänään varmaan laitetaan oikea kuusi olohuoneeseen jne. Itse en kyllä ehdi paljoa näihin valmisteluihin osallistua, kun olen koko viikon ollut töissä. Huomennakin on vielä 12 tuntia töitä. Alkuviikosta pelkäsin jo, etten saa joulumieltä, mutta nyt en meinaa pysyä paikoillani kun olen taas innoissani =) täällä töissäkin soi joululaulut.
Jouluna olen edelleen kuin pikkulapsi, en malta odottaa lahjojen avaamista =D
Huomenna kun pääsen töistä klo 18, menen kotiin ja saunon ja syön ja availen lahjoja ja sitten vielä illasta/alkuyöstä ajan poikaystävän perheen luo ja avaan lisää lahjojaa =D sekä vien heille lahjoja. Poikaystäväni joutuu odottamaan minun antamia lahjoja myöhään, koska tuon ne vasta mukanani, kun haluan olla paikalla kun niitä avataan =)
Toivon vaan, ettei väsytä ihan hirveästi kun herätys kuitenkin jo kello 5. Noo ehtii sitä myöhemminkin sitten nukkua.
Aina kyllä jännittää mitä mieltä muut ovat ostamistani lahjoista. Toivottavasti olen onnistunut ostamaan hyviä lahjoja.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 23.12.2010 11:04
Tänään lähdetään perheen kanssa tänne.

Warwick Castle

Perheemme ainoa joululahja on matka Warwickin Linnaan jossa vietämme mitä todennäköisimmin ikimuistoisimman joulumme sekä uuden vuoden.

Warwick Castle Events calendar

New Year

Hyvää Joulua ja Goottimaista Uutta vuotta!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.12.2010 16:58

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Perheemme ainoa joululahja on matka Warwickin Linnaan jossa vietämme mitä todennäköisimmin ikimuistoisimman joulumme sekä uuden vuoden.

OFF/

Uuu. Näyttää hienolta linnalta.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2010 18:39
Jos taloudesta löytyy Spotify niin tuosta voi pistää sopivan synkeäksi sovitetut joululaulut harmaan kinkun ja mustien pipareiden syöpöttelyn taustalle
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2010 20:17
Tänään haettiin kuusi, ja huomen tulee vieraat Ja on aatto!

Lainaus: Nordis

mustien pipareiden syöpöttelyn taustalle

The terveysnero: Niitä on vaarallista syödä!!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2010 09:14
Joulupuuroa ulkona on niin ihanan jouluinen sää =) Ja kyllä tekee mieli päästä illalla saunaan kun ulkona on niin kylmä.
Mulla on täällä töissä mukana suklaapukkikin
Ja telkkarista tulee joulupukin kuumalinja. Näillä mennään. =)

Meillä on kotona kuusen alla paaaljon lahjoja jee :P

PS. Oon kyllä vähä pettyny tähän firmaan, kun eivät meille ees joululahjoja tuoneet. Piiri kyllä oli saanut. Tosin, tokmanni sentäs muisti =) ja sain vaniljan tuoksuisen kynttilän yhdeltä tokmannin työntekijältä, jonka kanssa oon jonkin verran vaan jutellut. Siitä tuli hyvä mieli =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit