Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millainen on "goottiauto"?

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.04.2011 19:25
Tuli jostain mieleen kun goottius kerran on varsin ulkokultainen suuntaus, niin millainen auto olisi "gootti"? Ruumisautoa ja lepakkoautoa ei lasketa.

Itselle jostain syystä tulee väkisin mieleen musta 1973 Dodge Charger.

Keskustelun saa siirtää/poistaa/sulkea jos vastaava on jossain jo.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2011 22:05
Ei mikään auto, vaan senhän pitää olla hevosten vetämä vaunu! Semmonen jolla voi ajella katu-uskottavasti puiden reunustamia hiekkateitä pimeinä syysiltoina! : o

No ei.. mutta ei se täydellinen unelma-auto saisi ihan mikään uusikaan olla kun niistä vaan puuttuu "se jokin". Joku karismaattisen näkönen amerikanrauta olis upee :3
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2011 00:07
http://image.nettiauto.com/extra/carimg/3643101_36 43200/volkswagen-kupla-3643124_b_5f820b3bcfcd660e. jpg

Violetti kupla tummennetuilla takaikkunoilla. Olisin oikeasti halunnut tuon kuvan auton, hintaa oli muistaakseni kaksi tonnia, mutta eipä ole tullut korttia hommattua vaikka ikää riittää... ja opiskelijalla on tarpeeksi rahanmenoa ilman autoakin. Mutta vielä jonain päivänä...!

Vaikka siitä olen kyllä Verityn kanssa samaa mieltä, että kahden friisiläisen vetämät hevosvaunut olisivat aika näyttävät...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2011 00:14
Gootit eivät harrasta autoja, gootit murjottavat bussissa. Oikein rikas gootti voi toki olla mustan pystylamppumersun kyydissä, mutta silloin sillä on palkattu kuski.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.04.2011 00:38
Cadillac V-16, 30-luvun malli. Musta kromilla. Myös joku vanha Hudson olisi coolcool gootillekin kelpaava, kunhan kunnolla maalaa. Kaikkine koristuksineen ja härdelleineen varsin hienoksi saisi, jos tuunarigootti olisi

Valitettavasti itse olen kortiton kaupunkilaismölli ilman talleja jne. tarpeellista, joten ei auta kuin kuolata. Joskus olen vielä se miljonäärikuutti!
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 09.04.2011 01:13

Lainaus: Aralynia

http://image.nettiauto.com/extra/carimg/3643101_36 43200/volkswagen-kupla-3643124_b_5f820b3bcfcd660e. jpg

Violetti kupla tummennetuilla takaikkunoilla

Ihana tuo Oon muksusta asti ollu ihan hirveä kuplafanaatikko ja ne on miusta vieläkin jotenki tosi sympaattisen näkösiä :'3
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.04.2011 11:06
Tuo kuplavolkkari on kieltämättä aikamoinen ilmestys. Näköjään on tummennetut lasitkin takana, tai sitten ne on vain maalattu mustiksi.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2011 11:53
Perheeni on jo vuosia motkottanut minulle että hankkisin ajokortin. Ei vain yksinkertaisesti ole mitään kiinnostusta, olisin täystuho liikenteessä ja kun ei ole omaa autoa eikä varmaan tule olemaankaan pitkään aikaan, niin unohtaisin vain ajotaidon kuitenkin kun niin harvoin olisin ratin takana. Ja jos ei ole pakottavaa tarvetta yksityisautoiluun on minusta parempi suosia julkisia.

MUTTA. Jos joku hommaisi minulle aidon vanhan Morganin, niin heittäisin hippeyteni hiiteen ja huristelisin sillä kaikkialle.

Kuvassa ilmeisesti joku hiukan uudempi malli. Ihan tuossa tien toisella puolella on aika usein kesäisin vanhojen autojen harrastajien kokoontumisia ja näin siellä kerran tuon tyylisen, mutta todennäköisesti vielä hieman vanhemman mallin Morganin. (googletteluni perusteella varmaan joku 1950-luvun malli) Minua ei normaalisti kiinnosta autot pätkän häivää, mutta se oli kyllä kaunein auto jonka olen koskaan nähnyt. Harmittaa vieläkin etten ottanut kuvaa kamerakännykällä.

Kelpuuttaisin myös Indiana Jones Jeepin. Se tosin ei ehkä ole kauhean gootteisa menopeli.

Ja tämän olen varmaan kertonut jossain toisessakin keskustelussa, mutta pari vuotta sitten samassa taloyhtiössä asui yksi hevielvis, jolla oli vanha ruumisauto. Myöhemmin auton kylkeen maalattiin (valitettavasti) RockGootin mainosteksti. Taloyhtiön mummot valittivat kun joutui moista pahanilmanlintua katsomaan parvekkeeltaan ja auton omistaja joutui sen vuoksi käsittääkseni siirtämään autonsa alapihalle parkkiin. Sen puoleen autoa kuin Elvistäkään ei ole näkynyt aikoihin, varmaan muuttivat pois täältä jossain välissä, mutta se oli kyllä astetta persoonallisempi kulkupeli. Sinänsä varmaan joku vanha Hearse on oiva festariauto, kun siellä takaosassa mahtuu mukavasti nukkumaan pitkältään yöt. Ei tarvitse telttailla.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 09.04.2011 12:45

Lainaus: mlrd

mutta silloin sillä on palkattu kuski

Tämä kuutti ei ainakaan suostu istumaan kenenkään kyydissä, jos auto on oikea! Mikä sen parempaa, kuin tuntea auton reagointi kaasupolkimen painamiseen moottorin kehrätessä konepellin alla. Kun on kerran päässyt ajamaan edes kohtalaisen tehokasta autoa, ei enää koskaan halua muuta ajaakaan. Näin kävi ainakin minun kohdallani.
Puolisoni omistaa Punto GT:n, joka on meidän oma goottipirssi. Eihän se mikään supernopea ole, muta ei mikään tossumopokaan. Musta kori helmiäislakalla höystettynä, sisällä pientä tuunausta (mm. muoviosat maalattu mustapunaisella efektimaalilla joka näyttää rakoilevalta ja vaihdekepin pään tilalle vaihdettu pääkallo). Punaiseen väriteemaan sopii myös valaistus - sisäpuolen valot on vaihdettu punaisiin. Ikävä kyllä autossa on ehkä vähän emoakin. Se ei suostu yhteistyöhön. Lähes kaikki mahdolliset osat moottoriin vaihdettu ja se ei vieläkään käy kunnolla. Sitten kultani saikin kolmenkympinkriisin ja osti käyttöautoksi valkoisen Smartin ja jätti rakkaan puntoni vain harrasteautoksi. Noh, ehkä saamme sen ajettavaan kuntoon kunhan ratapäivät koittavat
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2011 14:05

Öm, jooei. Jos asia ei olisi rahakysymys, niin tämän gootin auto olisi jokin pieni, sievä, lättänä ja näppärä, esimerkiksi BMWllä taitaa olla se z-sarja täynnä sellaisia sopivia ehdokkaita. Värinä olisi tummanvioletti sillä sellaista ei ole monessakaan autossa värinä. En ole mikään autoihminen, ne ovat minulle lähinnä keino päästä mielekkäästi paikasta toiseen ja hieno auto olisi sitten tietenkin myös asuste.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit