Gootti.net

Millainen on "goottiauto"?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.04.2011 15:05
Jos sitä rahaa oikeasti olisi kuin roskaa, niin itsellänihän komeilisi parkkipaikalla tämmöinen menopeli

eli Chevy Impala vuosimallia 67. Joko mustaksi, pinkiksi tai violetiksi maalattuna.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.04.2011 16:05
Joku tällainen, tämän tyylinen.

Gothic Herase
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lily Symphony
  • Lähetetty: 09.04.2011 17:19

Lainaus: Abigor

Ruumisautoa ja lepakkoautoa ei lasketa.

Höh, lepakkoauto tuli heti ensimmäisenä mieleen. No, ei se mitään...Jokeriauto on myös aika hieno!

Sitten, tuota edellistä etsiessäni tuli vastaan myös tällainen... vähän kuin edellä mainittu kupla, mutta minusta vielä hienompi:
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 09.04.2011 17:42
Huomasinpa juuri, että kukaan ei ole huolinut tuota violettia kuplaparkaa johon rakastuin ensisilmäyksellä... pitäisikö juosta autokoulun kautta ja ostaa omaksi?

On myös hieno tämä Lily Symphonyn linkittämä auto... taitaisi tosin ylittää minun pienen budjettini.

Giffirt, myös minulle on motkotettu pari vuotta, että hommaisin kortin - ei se itse ajaminen, mutta pelottaa niin pirhanasti lähteä tuonne kiihdyttelevien pappojen sekaan ajelemaan! Olen vielä sen verran haaveileva luonne, että varmaan ajelisin tyytyväisenä yksisuuntaista väärään suuntaan huomaamatta mitään... Asun kuitenkin ainakin vielä paikkakunnalla jossa julkiset kulkuyhteydet ovat huonot, joten kortti tulisi tarpeeseen.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 10.04.2011 07:45
Mistä vitusta te länkytätte? Jokaisenhan tämä pitäisi tietää:
Alexi

Tuosta uskottavammaksi ei enää goottiauto mene. Ruumisautosta muokattu paholainen, jonka katolla on siivet ja liekinheitin. Sisällä veri-infuusiopussit ja vitusti kytkimiä Lisäinfoa tuolta:
URL

Lisäksi samainen tyyppi on tehnyt legendaarisen EMO Assault Squadron videon Youtubeen.

</end of topic>
Kirjoittanut: AnticDeath (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2011 11:41
Goottiystävälläni on Dodge 68, mikä on varsin kaunis
http://dodgepicgall.co.cc/pictures/car/images/51/1 _68chargerRT.jpg
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2011 11:46
Kunnon topic

Rivetheadeille kelpaa luonnollisesti vain Mad Maxin Ford:
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2011 12:38
Niin, jos sitä rahaa olis paljon enempi; oikea goottipirssi löytyisi varmaan jostakin 60-luvun mustasta amerikanautosta.

Pari vuotta sitten suunnittelin vakavasti Chrysler PT Cruiserin hankkimista, pienellä ehostuksella siitä sais aika gootikkaan pelin.
Järki pakotti kuitenkin luopumaan hankkeesta, nykypäivän käyttöautoksi kuitenkin aika kova kulutus sekä melkoisia laatuongelmia.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.04.2011 13:19

Lainaus: Aralynia

Giffirt, myös minulle on motkotettu pari vuotta, että hommaisin kortin - ei se itse ajaminen, mutta pelottaa niin pirhanasti lähteä tuonne kiihdyttelevien pappojen sekaan ajelemaan! Olen vielä sen verran haaveileva luonne, että varmaan ajelisin tyytyväisenä yksisuuntaista väärään suuntaan huomaamatta mitään... Asun kuitenkin ainakin vielä paikkakunnalla jossa julkiset kulkuyhteydet ovat huonot, joten kortti tulisi tarpeeseen.

Turussa pärjää onneksi julkisilla oikein hyvin, mutta minullakin on se ongelma että vanhempien luona vieraillessa olisi kiva voida ajaa autoa, kun siellä tuppukulässä on aika isot välimatkat mutta ei tietenkään mitään paikallisliikenteeksi kutsuttavaa. Myös opinnoissa ilmenee välillä tarvetta päästä kauas pusikkoon, mutta toisaalta kortista ei silloin ole ilman autoa mitään apua. Vanhempien luona sentään saisi lainata sitä autoa.

Ei vain yksinkertaisesti yhtään kiinnostaisi autokoulu. Ja olen myös sitä hajamielisempää sorttia ja ajatuskin siitä että ohjattavanani on sen verta iso läjä massaa että voin vahingossa tappaa jonkun jos menetän hallinan/olen hajamielinen/en vain osaa ajaa on aika kamala. Voi olla että vielä joskus hankin ajokortin, mutta toistaiseksi olen päättänyt pysyä poissa ratin takaa.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2011 23:33

Lainaus: emanon

Mistä vitusta te länkytätte? Jokaisenhan tämä pitäisi tietää:

Mitä tämä on ja miksi se on parasta ikinä?

Kuva aiheeseen liittyen:
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit