Gootti.net

Millainen on "goottiauto"?

Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2011 04:53
punainen nissan sunny
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 20.05.2011 12:44
Jostain syystä oon aina tykänny Corveteista - mustana tai punaisena täydellinen. Mutta ei saa olla uudempi kuin vm. 1982.

Chevrolet Corvette
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • • Muokkasi: Blackrat
  • Lähetetty: 20.05.2011 13:21

Lainaus: Felicia

vm. 1982.

Kyllä vaan, tuo C3 malli on ehkä kaunein auto joka 40-luvun jälkeen on tehty. Ainoa vielä upeampi olisi sen prototyyppi Mako Shark 2, mutta niitä ei tehty edes kuin yksi täysin toimiva kappale (Ja siitäkin muokattiin myöhemmin kokonaan eri auto), joten sellaisen saaminen voisi olla aika tuskaista
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2011 14:59
Uuu.. Oon miettiny tätä samaa kysymystä aika useinkin itseasiassa Mutta mun mielestä unelmagoottiauto olis semmonen -67 Mustangi *drool* Aiaiaiaiai, sellasen ku sais ni olis Mina onnellinen. Tosin varmaan ei naurattais niin paljon siinä vaiheessa ku se pitäis viedä tankille, ja tankkiin hurahtaa sen parinsadan eestä löpöä, ja ku olet päässy Tampereelle ja takas ni hups, tankki tyhjä.. Mut se on sivuseikka, auto itsessäänkin maksaa jo niin sikana

Sitte näihin hevospeleihin, mä oon siis niin truu kootti ko mulla on musta vuokrahevonen! Semmonen ranskalais-amerikkalainen lämpönen, komia poika Ja se vetää kärryjäääääää
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2011 21:53
Sen täytyisi olla ruma kuin perkele, suunniteltu synkällä seitsemänkymmen luvulla, hyvin varusteltu ja pellin alla pitäisi riuhtoa 190 tummanpuhuvan hevosen lauma, eli vähän niinkuin minun autoni.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2011 00:58

Lainaus: The Trap-door lover

eli vähän niinkuin minun autoni.

Joka on?
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2011 01:13

Lainaus: Abigor

Joka on?

...Salaisuus, joku saattaisi tunnistaa ja tulla juttelemaan.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2011 06:25
Näyttävä avoauto
esim. Mercedes-Benz typ 320 Cabriolet B
Sisuskalut siinä sitten voi olla mitä vain. Itseä kiinnostaa kovasti sähkömoottorit: hiljaisia, vääntäviä, haluttaessa tehokkaita ja muutenkin mukavia.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.08.2011 14:42

Lainaus: HNC

Näyttävä avoauto
esim. Mercedes-Benz typ 320 Cabriolet B

Löytyy 3.2litranen CLK-sarjan avantgarde Cabrio jossa on kyllä aika vitun gootti meininki ku luukuttaa sen Bosen soundsystemistä jotain sisterssiä plehat päässä
Hybridiauto ois kyllä kiva koska bensaa toi kosla syö niin saatanasti kaupunkiajossa, että bussilla mä mielummin kuljen koska en haluu olla mikään maalainen.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2011 21:45
Onkohan tämä yksi vampyyrin auto? http://www.youtube.com/watch?v=aSqWRCuSM0I
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit