Gootti.net

Millainen on "goottiauto"?

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2012 01:02
Mun keltainen Suzuki Alto vm 2000, se on niin gootti, ettei oo tosikaan!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 09.07.2012 13:25
hmm... varmaan joku musta mersu ja sitten sitä vähän tuunailemaan kallo konepellille ja hämähäkin seitit istuinpäällisiin tummennetut ikkunat täytyy ehdottomasti olla ja musta on pakko olla! muuta en kelpuuttaisi
http://www.google.com/imgres?hl=fi&biw=1024&bih=49 7&tbm=isch&tbnid=u8PiIQSbhZTZ7M:&imgrefurl=http:// forum.emilieautumn.com/viewtopic.php%3Ff%3D23%26t% 3D14128%26start%3D30&docid=3mhQtiulILCEyM&imgurl=h ttp://i703.photobucket.com/albums/ww37/vargas441/P hoto-0110.jpg&w=600&h=510&ei=U7L6T4rGGseE4gTrvqnhB g&zoom=1&iact=rc&dur=611&sig=108384758823173913832 &page=1&tbnh=120&tbnw=147&start=0&ndsp=10&ved=1t:4 29,r:0,s:0,i:70&tx=57&ty=50
ja onhan tuokin aika ihana
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2012 15:18
No mie olen näistä autoasioista aina ajatellut niin että jos sattuisi vaikkapa veikkauksessa voitto osumaan kohdalle niin toiseksi autoksi ostaisin Rolls Royce Phantomin..Artic white värillä, ja tummanpunaisella sisustuksella, jonka yksityiskohdissa olisi myös käytetty tummaa mahonkia.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 20.09.2012 17:52
Täydellinen goottiauto on Hummeri H2 Kicker.
Mustana.

http://www.luxuslimousinenservice.at/hummerh2.jpg
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2012 13:26
Mietinkin, miksi kukaan ei ole maininnut hummeria : D Jos olisin autoihminen, niin hummeri olisi goottiautoksi niin ykkösvalinta. Toisaalta, varmaan bensasyöppö ja kaupungissa aika turha... Toinen olisi musta alfa spider 1300. Aika goottiuskottava ja elegantti auto.

Joo, itse en korttia omista, enkä auton ajamiseen tarvittavaa korttia varmaan edes jaksa koskaan ajaa, sillä asun kaupungissa, ei ole varaa ja haluan mieluummin kalliin moottoripyörän, jolla voi huristella kesäisin.

Moottoripyörä olisi jotain siistiä. Musta joku siisti Harley davidson Night train tai kawasaki ninja (mustana tai tummanliilana) olisi aika cool. Tällasellakin pyörällä kelpaisi ajella:

Tietysti paras mahdollinen vaihtoehto olisi se monen mainitsemat umpinaiset, mustat hevosvaunut ja siihen nelikko vetämään >: D menisin kouluun niin joka päivä! Toinen soveltuva vaihtoehto olisi myös lentävä luudanvarsi!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.09.2012 19:44
Niin no mä en kyllä näe Hummerissa mitään goottia. Ruma järkäle ja turhempi kuin tupee (kuten kaikki _kaupunki_maasturit). Mutta makuasioitahan nämä edelleen.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2012 13:19

Lainaus: Abigor

Niin no mä en kyllä näe Hummerissa mitään goottia. Ruma järkäle ja turhempi kuin tupee (kuten kaikki _kaupunki_maasturit). Mutta makuasioitahan nämä edelleen.

Nyt täytyy hieman offata, mutta minä olen rakastanut Hummereita ihan pienestä pitäen, ja varsinkin tuo Hookakkonen on lähellä sydäntä.
Pitkänä naisena haluaa ison auton, ja muutenkin kun tuollainen järkäle on todella näyttävä.
Ja kyllä Hummeri goottiautosta menisi.

Mutta niin, makuasia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.09.2012 16:24

Lainaus: Trixena

varsinkin tuo Hookakkonen on lähellä sydäntä.

Voi kyllä! Hummerit on kyllä sellaisia, että kun vastaan tulee niin ei voi, kuin joka kerta olla sillee "ah".. Ne on vaan jotenkin niiiiin komeita autoja. Goottiautosta en osaa sanoa, että menisikö, mutta on ne makeita. Siitä ei pääse mihinkään!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.09.2012 00:30
Jos haluaa ison ja näyttävän auton, niin miten ois sitten Marauder? Selviää telamiinastakin puhjenneella renkaalla...

Tykkään kyllä Hummer H1:stä koska se on oikea maasturi - rakennettu samalle alustalle kuin Humvee. En ole koskaan tykännyt katumaastureista ja H2 vaan saa inhotuksen väreet kulkemaan niskassa koska itse näen siinä kerskakuluttamisen äärimmäisen symbolin. Eli jos valottaaa vähän mun mielipidettäni.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.09.2012 07:40

Lainaus: Abigor

En ole koskaan tykännyt katumaastureista ja H2 vaan saa inhotuksen väreet kulkemaan niskassa koska itse näen siinä kerskakuluttamisen äärimmäisen symbolin. Eli jos valottaaa vähän mun mielipidettäni.

Komppaan tässä. Maastoauto on eritäin loistava keksintö ja hankinta siinä vaiheessa kun sillä ajetaan maastossa. Mutta kaupunkimaasturi on vain minusta suunnilleen yhtä järkevä keksintö kuin valmiiksi kuoritut banaanit, noin viime viikon uutistarjontaan viitatakseni.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit