Gootti.net

Halloween

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.10.2011 21:50

Lainaus: momentumi

Tiimarista kyllä käyn aina hamstraamassa halloween aiheista krääsää, kun siitä saa jo kivaa sisustustavaraakin ja tulee pidettyä melkein ympäri vuoden esillä kämpässään noita.

Sama täällä, Tiimarin Halloween osastot käydään läpi joka vuosi ja moneen kertaan Ja vaikka suurin osa sielä onkin sellasia muovileluja mitä ei välttämättä kotiinsa kehtaa hankkia, niin kyllä sieltä useesti löytöjäkin tekee. Mä oon tänä vuonna hamstrannu niitä mustavartisia ja valkokukkaisia muoviruusuja, joihin on roiskittu verta Ne oli ihan sika hienoja ja näyttää kivalta maljakossa, vaikka tekokukkia onkin. Sitten ne hämähäkinseitti - pannun aluset oli musta tosi kivoja kanssa, vaikka tossa just yks kaveri päivitteli että "voi luoja sua, ei niitä pannunalusia koskaan kukaan ees käytä!" No, myönnettäköön, et hyvin harvoin mullakin on pannunalusia tullu käytettyä, mut ehkä nyt.... tai sitte se on toiveajattelua Toisaalta voisin kuvitella hyvin myös laittavani jonkun kynttilälyhdyn sellasen päälle. Ostinkin nyt myös sellasen kurpitsalyhdyn, sen isoimman mallin. Sitten ostin myös sellasia pikkusia hämähäkkejä 4kpl jotka oli jotain karvasta ja karheeta materiaalia, jäävät hyvin kiinni jokapaikkaan. Noita erilaisia hämähäkkejä mulla onkin monena vuonna tullu hamstrattua, hämikset tuntuu olevan mun tavaramerkki Mitäs muuta mä shoppailinkaan.... niin joo, mukaan tarttu myös paketti niitä muovisia snapsilaseja, mitä joku tuolla aikaisemmin mainitsikin. Ihan nättejähän ne on vaikka muovisia olivatkin. Ja sitten löysin sellasia tosi hienoja pääkallo kynttilöitä! En mä niitä raaski kyllä polttaa mutta koristeena tosi nättejä. Hmm, en kai mä muuta ole vielä ehtinyt hamstrata, vaikka onhan tossakin jo listaa Ja sitten tulevia halloween kekkereitä varten täytyy vielä sitä hämiksen seittiä hommata x) Ja sitten oon miettiny tilaavani spiritismilaudan herättämään kauhua, höhöö. Tosin se on ollut vasta ajatustasolla, ja hyvin todennäköistä on sekin etten ehdi saada sitä ennen juhlia

Lainaus: momentumi

Ehkä voisi pukeutua haamuksi ja liikuskella tuolla ulkona meidän kerrostalon pihalla ja pelotella ihmisiä! Olisipa täällä oikein se karkki tai kepponen - perinne!

Hehe, me kanssa ollaan kaverin kanssa naurettu miten ois ihan sika hienoa ku lähtis halloween asut päällä kaupungille ölisemään, kerjäämään karkkia ja tekemään jäynää Se siitä sitte enään puuttuski ku kanamunia ja vessapaperia viskoessa tulis poliisit keräämään putkaan, tulis illalle asiallinen pääte, ja seuraavana aamuna herätessä meikit levinneenä ja mahdollisesti krapulaisena, vaatteet rähjäsinä, sitte se ois se halloween asukin ja olemus asianmukainen xD haha, kaikkea sitä pään sisällä liikkuukin mutta luultavasti vietetään kuitenkin iltaa ihan kiltisti
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2011 22:43
Minä pidän kovasti teemabileistä ja halloween kuuluu itselläni vähän samaan kastiin. On kiva osallistua pirskeisiin tai illanviettoon ystävien kesken, mutta en odota ko. juhlaa sen suuremmalla innolla. Saatan silmäilä toki kaupoissa halloweenkrääsäosastoja puolivahingossa, mutta poikkeus on jos jotakin mukaan lähtee. Joskus nuorempana tuli kaverin synttäreitä vietettyä halloweenin merkeissä eräänä vuonna ja ne kekkerit jäivät mieleen oikeen onnistuneina.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2011 22:19

Lainaus: TheSecret

etenkin jos ihmisiä joiden kanssa haluaisi synttäreitä viettää, eivät sitten ole kiinnostuneita tästä toisesta puolesta eli halloweenista.

Joo no se siinä on ainoa huono puoli. Sinänsä hyvä että on synttärit samaan aikaan koska halloween juhliin tuskin tulisi yhtä paljon porukkaa (täälläpäin kun ollaan niin tylsiä ettei kukaan halloweenia jaksa juhlistaa) mutta sinänsä myös huono juttu koska sinne synttäreille tulevat eivät kaikki tahdo pukeutua halloweenin mukaisesti. Että näin kun ajattelee niin kyllä se itseasiassa on iha hyvä juttu että on ne synttärit siinä
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2011 12:11

Lainaus: Anyxia

sinänsä myös huono juttu koska sinne synttäreille tulevat eivät kaikki tahdo pukeutua halloweenin mukaisesti

Tuo on ikävää. Ylipäätään missä tahansa teemakekkereissä joidenkin pukeutumattomuus ärsyttää ainakin itseäni. Se nimenomaan on ajatus, että kaikki pukeutuvat ja yleensä kun tuo pukeutuminen ei vaadi kuin hiukan mielikuvitutsta ja toisen ripauksen viitseliäisyyttä (aina ei sitäkään).

Tänä vuonna oma Halloween näyttäisi menevän sittenkin pienissä illanistujaisissa pelkän työskentelyn sijaan.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2011 12:41

Lainaus: P-M

Tuo on ikävää. Ylipäätään missä tahansa teemakekkereissä joidenkin pukeutumattomuus ärsyttää ainakin itseäni. Se nimenomaan on ajatus, että kaikki pukeutuvat ja yleensä kun tuo pukeutuminen ei vaadi kuin hiukan mielikuvitutsta ja toisen ripauksen viitseliäisyyttä (aina ei sitäkään).

Eipä suotta. Jos puolet porukasta ei pukeudu teeman mukaisesti niin touhusta tulee aika vaivaannuttavaa vänkyröintiä. Nimim. sinisessä wifebeaterissa, lippiksessä ja viiksissä peruslissujen seassa '07
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2011 12:56
Aiheeseen liittyen, Steamissa on kova Halloween-peliale meneillään. Nappasin itselleni sieltä viidellä eurolla Vampire The Masquerade: Bloodinesin ja LIMBON. Jos harrastatte pelejä niin kuin minä niin käykää tarkistamassa. Ja jos ette halua ikinä nukkua enää, ostakaa Amnesia: The Dark Descent.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2011 23:22

Lainaus: P-M

Tuo on ikävää. Ylipäätään missä tahansa teemakekkereissä joidenkin pukeutumattomuus ärsyttää ainakin itseäni.

Hyvin meni tänä vuonna, sillä näköjään lähes kaikki pukeutui! Yksi oli unohtanut ja toinen joka myös oli ilmeisesti unohtanut, lainasi minulta sitten yhtä ylimääräistä poliisiasua. Mutta kaikki oli siis suurin piirtein pukeissa ja se oli hyvä juttu! Oli kyllä tosi hyvät synttärit! Itse aioin olla kissa, mutta kun huomasin löytäneeni niin hienon pinkkimustan mekon yms niin päätin että asuni on enemmänkin tokyo mew mew : D Avomiehen oli tarkoitus olla joku kauhuklovni mutta loppujen lopuksi tuona juhlapäivänä hän päättikin että saan maalata hänet jokeriksi hyvältä näytti! Muuten juhlista löytyi mm. tavallinen enkeli, kuolonenkeli, sotilas, nunna, tirehtööri, merirosvo, scream leffojen murhaaja se u know ja zombi
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.11.2011 08:47

Lainaus: Nordis

Jos puolet porukasta ei pukeudu teeman mukaisesti niin touhusta tulee aika vaivaannuttavaa vänkyröintiä.

Ratkaisu on se, että bileisiin ei pääse ilman pukua. Nuo meikäläisen paljon hehkuttamat Halloween-naamiaiset perustuvat juurikin tähän. Kynnysmattoa pidemmälle ei ole asiaa jos ei ole naamiaispukua. Homma on toiminut oivasti ja ihmisillä on vuosi vuodelta ollut upeammat puvut.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2011 14:29

Lainaus: Nordis

Jos puolet porukasta ei pukeudu teeman mukaisesti niin touhusta tulee aika vaivaannuttavaa vänkyröintiä

On kyllä mukavaa jos koko sakki on tällingeissä, mutta minä revin riemua kyllä siitäkin, jos osa on pukeutunut ja osa ei. Meillä on aina perinteiset naamiaiset, yleensä kaikki pukeutuvat kyllä kekkereihin, mutta baariin lähtö onkin eri asia. Esimerkiksi viime viikonloppuna teutaroin kantakapakassa kunnon asussa ja sain monta hyvin hämmentynyttä katsetta osakseni. Kylläpä nauratti.

En tiedä olenko jotenkin kieroutunut, mutta musta se on ihan maailman parasta hämmentää ihmisiä kummallisella pukeutumisella. Siinähän miettivät että mikä tuota vaivaa.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2011 20:11
Itse en ole koskaan pukeutunut..Eipä sen puoleen koskaan kukaan mitään pukujuhlia halunnu järkätä.. :/ Mutta onnekseni tänä vuonna halloweenibailut järjestetään kaveripariskunnan kotona, joihin on siis oikeudenmukaista myöskin pukeutua.
Eräskin kaveri nosti äläkän, kun juhlitaan vasta tulevana lauantaina, koska on Suomen oma Pyhäinpäivä (ja paikallinen "heviräkälä" juhlistaa Halloweeniaan kyseisenä iltana), mutta sepäs ei menoa haittaa! Sikälimikäli lauantaina ollaan ainoat pukeutuneet koko kylällä, on fiilis entistä hauskempaa shokeerata ihmisiä ja antaa niiden pällistellä ja ihmetellä "mattimyöhäisiä".

Itse aion pukeutua tappajaklovniksi..Alunperin tarkoitukseni oli matkia Ju On:a (The Grudge), mutta hihattomassa valkoisessa mekossa ilman sukkia ja kenkiä en ulkona voi liikkua, joten se kaatui kosmeettisiin ongelmiin. Toisekseen klovnin asuun voin panostaa enemmän ja kolmannekseen ihmiset odottavat minulta kuitenkin jotain kaunista, naisellista ja huoliteltua, kjeh kjeh :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit