Gootti.net

Halloween

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2011 10:51
Meillä juhlitaan kanssa tänään halloweenia Oon koko eilisen päivän juossu kaupungilla, yhteensä 8h ostelemassa ruokaa ja vielä viimehetken halloweenkoristuksia Ja kyllä täälläkin tiimarissa ja pilaulupuodeissa oli sellanen tungos että huuuh huuh, eli veikkaan ettei olla ainoat jotka on halloweenin juhlimisen sijoittaneet tälle viikonlopulle

Oon eilisen illan myös hulluna vääntäny halloween karkkeja, eli sulatin valkosuklaata ja laitoin sekaan "jekun" eli turkinpippurin murusia, ja laitoin niihin tiimarin jääpalamuotteihin jähmettymään. Hienoja tuli, itseasiassa ihan yllätävän hienoja! Ja samoihin muotteihin tein myös viinahyytelöitä Mutta ne on vielä jääkaapissa jähmettymässä, en ole vielä lopputulosta nähnyt.

Sitten tein myös aivokakun Ohjeen mukaan siitä pitäis tulla ihan älyttömän hieno, mutta saa nähä... En löytänyt pannacotta vanukasaineita koko oulusta mistään, joten piti vähän soveltaa. Nyt kun aamulla kaiversin eilistä tuotosta, niin oli ehkä tullut vähän turhankin jämäkkä. hups no, eipähän valahda kasaan niinkuin aluksi pelkäsin. Ja aivokakun kanssa kävi myös silleen, että luulin että se valmistuu 10h, mutta kun luin ohjetta vähän tarkemmin, niin se valmistuukin 2 x 10h plus 2h vielä jäähdyttelyä... heh. Sielä se on nyt jääkaapissa jähmettymässä, ja seittemän aikoihin se ohjeen mukaan alkas olee siinä kunnossa että sen uskaltaa muotista ottaa pois. Kuudelta ollaan alottelemassa juhlia joten menee aika jetsulleen että saadaan juhlien kruunu esille Ja sitten vaan toivotaan, että se tekele on onnistunut...

Mä oon meinannu pukeutua zombieksi, mutta en oo ikinä tehnyt zombie maskia kun ei oo ikinä muistanu/tienny lähteä zombiewalkiin mukaan. Vähän pelottaa että mitenhän mä onnistun... Mutta jos menee ihan pyllyille koko homma niin varasuunnitelmana on sitten olla verenhimoinen psykopaattimurhaaja, beitsi kädessä ja olemus täysin veren peitossa
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.12.2012 21:37

Lainaus: Verity

Lisäksi on pakko aina koluta Tiimarin halloween-hyllyt läpi ostamisen arvoisten koriste-esineiden toivossa,

Sama homma. Joskus sieltä on löytynytkin jotain kivaa mut ei tietenkää oo ollu riittävästi rahaa mukana eikä äiti TIETENKÄÄ suostu lainaamaan Yleensä meen lisäks joihinki Halloween-bileisiin tai järjestän ite.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit