Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2008 19:48
Pasila ja south park.. Niitä katson ja nauraa räkätän vedet silmissä. Pasila vaan saisi jo jatkua.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2008 23:18
masters of horror noi boxit pitäs hankkia
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2008 23:41
Masters of Horror on ehdottomasti ihana. Katoin 3 kyseistä sarjaa, yks oli se jossa kiinalaistytön päästä törröttääkin hänen "kaksosensa", toinen jossa kuolleet ruumiit pistetään tanssimaan jonkun lääkehuumeen avulla ja sit kolmas taisi olla joku ranskankielinen nimi jossa elokuva saa ihmiset tappamaan itsensä.
Kerrassaan nautin noitten katselemista, ihanaa kauhua

Hex taisi olla joku hyvä sarja joka just loppu nelosella..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 31.08.2008 16:40
Olen aiemmin tainnut mainita täällä ainakin olevani koukussa Hovimäkeen, jota katson kyllä edelleen suurella hartaudella. Varsinkin ensimmäinen ja myös toinen tuotantokausi olivat kyllä minusta parempia kuin tämä kolmas.

Nykyisin olen myös erittäin koukussa Frendeihin. Ensimmäinen tuotantokausi on tullut katsottua kokonaan dvd:ltä ja nyt katselen toista tuotantokautta. Telkkarista olen sitä katsonut myös. Hassua sinänsä, että olen tykästynyt siihen niin kovasti, silä ennen en jostain syystä nähnyt kyseisessä sarjassa mitään hienoa. En tosin silloin aikaisemmin ollut katsonutkaan sitä kuin ihan hiukan.

Täydelliset ja Sinkkuelämää ovat myös hyviä sarjoja. Tietääkö joku, myydäänkö Täydellisiä naisia dvd:llä? Jos vaikka joskus innostuisin hankkimaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 18:34

Lainaus: Swanette

Tietääkö joku, myydäänkö Täydellisiä naisia dvd:llä?

Juu Täydelliset naiset esiintyy myös tuotantosarja devareina. Olen joskus nähnyt suomessakin niitä myyvän. Kaverini tilaa ne kutinekin suoraan jenkeistä kun sinne tulee noi kaudet dvd:lle aikaisemmin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 19:34
Voi tulipas tässä mieleeni, että aikoinaan koukutti kovastikin nelosella esitetty Bad Girls.
Se oli kyllä oikeinkin viihdyttävä ja ihastuttava vankila sarja. Ja nyt kun vankilasarjoista tuli puhetta niin myös Oz oli ihan loistava.
Siinä on kyllä sarjat, joita voin katsoa uudelleen, jopa uusinnan jälkeen
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 31.08.2008 20:46

Lainaus: Amelia De Vlarie

Juu Täydelliset naiset esiintyy myös tuotantosarja devareina. Olen joskus nähnyt suomessakin niitä myyvän.

Kiitos kovasti. Täytyykin alkaa metsästää niitä.

Edit: Löytyy näköjään esim. Anttilasta. Hyvä hyvä.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2008 21:53
Dexter, ehdottomasti! Tykkään niin hirveästi sarjamurhaajista ja muista psykopaateista kun ovat niin kiehtovia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 22:01

Lainaus: Elegia

Tykkään niin hirveästi sarjamurhaajista ja muista psykopaateista kun ovat niin kiehtovia.

Sitten olet varmaan Hannibal Lecter-friikki, kuten minä
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.08.2008 22:07

Lainaus: poison

Sitten olet varmaan Hannibal Lecter-friikki, kuten minä

Oikein arvattu! Varsinaista herkkua... Kaverit aina kauhistuneina kiljuvat "Miten sä voit kattoa noin pelottavia ja raakoja leffoja ootko sä hullumitähäh?!"
No kun minä nyt satun tykkäämään..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit