Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2007 17:45
Tänään alkaa uusintana minun mielestäni kaikkien aikojen paras tv-sarja, Twin Peaks. Kertokaahan mikä on teidän suosikkisarjanne, jonka jaksaisitte katsoa uusintana vaikka kuinka monta kertaa?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 17:50

Lainaus: lauratar

Kertokaahan mikä on teidän suosikkisarjanne, jonka jaksaisitte katsoa uusintana vaikka kuinka monta kertaa

X-filesia mä jaksaisin katsoa. Mikä Twin Peaksistä tekikään niin suositun? Hyvä kysymys.
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:27

Lainaus: poison

Mikä Twin Peaksistä tekikään niin suositun?

Sairas tunnelma ja kummalliset henkilöhahmot?

Lainaus: poison

X-filesia mä jaksaisin katsoa.

Mäkin voisin katsoa X-Filesin ensimmäiset tuotantokaudet uudelleen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:40
Pidin siitä Nelosella hiljattain pyörineestä Rooma-sarjasta. Sarja oli muuten todella komea, mutta ne vaatimattomat sotakohtaukset häiritsivät. Ohjelma loi sellaisen mielikuvan, että Julius Caesarin armeijan pääluku oli n. 100 miestä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:42

Lainaus: lauratar

Sairas tunnelma ja kummalliset henkilöhahmot?

Niin, ja se että aina kun luuli ymmärtävänsä asiat, tapahtui jotain joka taas sekoitti kaiken.
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:47

Lainaus: kuopassa

Sarja oli muuten todella komea, mutta ne vaatimattomat sotakohtaukset häiritsivät.

Mua häiritsi se että näyttelijät olivat niin periamerikkalaisen näköisiä
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:48
Pahus, pitäisi oikeastaan olla laatikollinen Arnoldsin donitseja Twin Peaksia varten. Mistäs nyt tähän hätään donitsit?
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2007 19:22
Heh, Lentävät lääkärit. Harmi ettei nykyään enää tule.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2007 19:31
Twin Peaksia täytyy todellakin ruveta seuraamaan. Siitä sarjasta en ole kuullut kuin hyvää ja uskoisin sen olevan juuri minun makuuni.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 21:15
Katson harvoin telkkaria nykyisin, mutta sunnuntaisin tuleva Ihana Elisa on aivan pakko katsoa (sellaista 1800-luvun meininkiä ja ihania vaatteita)
myös Hovimäkeä tuli katsottua, harmi kun loppui ne viimeksi tulleetkin uusinnat...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!