Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: UnWelcome (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2007 21:24
Sledge Hammer - Aivan mahtava sarja, "Trust me, I know what I'm doing"
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.01.2007 22:06
kylmä rinki.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 22:11
Kattelen just tota Twin Peaks pilottia, enkä muistanutkaan kuinka kahjoja noi kaikki tyypit siinä on
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.01.2007 00:32
Monty Python's Flying Circus. Ainoa sarja, jota telkkarista jaksaa seurata satunnaisten Simpsoneiden jälkeen.

The Oz eli Kylmä Rinki oli ekalla kerralla ihan ok, mutta johan se tulee kolmatta kertaa ulos noin viiden vuoden aikavälillä, joten eipä kiinnosta enää pätkän vertaa. Twin Peaks puolestaan oli aika mielenkiintoista katsottavaa silloin ekalla rundilla, eli joskus 1990-91. Joskus viisi vuotta sitten sitä yritin katsoa edellisellä uusintakierroksella, mutta se oli vaan niin älyttömän kulahtanut ja menneen talven lumia. Nyt en edes yritä, kun muutenkaan ei tv:n katselu kiinnosta tippaakaan. Teen mielummin jotain luovaa tai vaikkapa vuokraan elokuvia, mutta en aio enää koskaan koukuttaa itseäni mihinkään tv-sarjaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.01.2007 14:43
No mul se on aina ollut toi Twin Peaks myös. Olin aika pieni kun se tuli ekaa kertaa, ja sekosin ihan totaalisesti koko touhusta ja jouduin ihan sarjan lumoihin. Meinasin muuttaa nimeni Lauraksi, kattelin kartasta jenkkien ja kanadan rajalta et missä päin mesta sijaitsee, ja kun sitä ei oikeesti ollutkaan, pääsi itku! Mulla on vieläkin tossa hyllyssä toi Laura Palmerin salainen päiväkirja (oon lukenut kai 10 kertaa), ja se iki-ihana vinyyli pyörii jossain varastossa.
Ekalta uusintakierrokselta otin kaikki jaksot vhs:lle, mut kuiteskin katoin tokan uusintakerran ja taas eilen alon kattoon kolmatta uusintaa tv:stä. Välillä oon katellut nauhalta etenkin sarjan viimistä jaksoo ja jaksoo nimeltä Kolmas mies (Bobby tulee sohvan takaa) ja sit sitä Fire walk with me-leffaa. Tosin nyt on videot rikki Onhan noita muitakin loistavia sarjoja (kaikissa jotain yliluonnollista), mut tässähän kysyttiin sitä ehdottomasti parasta!
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.01.2007 15:14

Lainaus: Ninni

Kolmas mies (Bobby tulee sohvan takaa)

Mikään kauhuleffa ei ole onnistunut säikäyttämään minua pahemmin kuin tuo jakso ja sohvan takana piileskelevä Bob!
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2007 01:57
Kylmä rinki ja Bad girls. En tiiä mikä niissä on, mut kaikki vankilaleffatkin on ollu miusta hyviä aina. Ja näin ollen jotkut sarjatkin. Pako on kyl aika pyllystä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:54

Lainaus: lauratar

sohvan takana piileskelevä Bob!

Juu korjaus, Bob eikä Bobby.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2007 14:31
Itsekin katson elisaa..ja se sijoittuu kylläkin 1760-luvusta ylös päin..tyyli läh.kampausten vaihtelut sekoittaa tiedon vuosikymmenistä..mutta vuosisata on varma se rokokoo-aika, eli 1700-luku... ja katselen joskus pakoa,turvetta ja timanntteja ,uunon this is my life xD että tulee katseltua milloin mitäkin
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2007 16:47
Hmm, mulla on muutama hyvä sarja, joita olen katsonut / katson. Lost, Musta Kyy, Lunta tupaan & Pokka pitää. Ei kello yhdeksän uutiset oli aikanaan hillitön.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit