Gootti.net

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2013 14:42
Olipa kerran. Se ei oo mitenkää pelottava mun mielestä, vaikkakin mun isosisko on toista mieltä. Kattottuaan sitä muutamn jakson, oli jo nähny painajaisia pahasta kuningattaresta... No, minkä sille voi, nössö mikä nössö xD
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.03.2013 13:42

Lainaus: DarkAngel

Olipa kerran.

Oliko tämä se missä tyypit ovat leirinuotion äärellä kertomassa tarinoita vai se toinen animaatiosarja, jossa pitkäkarvainen tyyppi kertoo ihmiskunnan menneisyydestä?
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.03.2013 13:58

Lainaus: kuopassa

Oliko tämä se missä tyypit ovat leirinuotion äärellä kertomassa tarinoita vai se toinen animaatiosarja, jossa pitkäkarvainen tyyppi kertoo ihmiskunnan menneisyydestä?

Ei, ku tää Olipa Kerran (alkuperänen nimi Once Upon A Time) on ainakin suomessa suht uus sarja, jossa satukirjan hahmot on kirouksen takia päätyny meidän maailmaan.
  • Lähetetty: 07.03.2013 14:04
Ai jaa... No sit. Ihan uusi tuttavuus minulle.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2013 19:22

Olipa kerran elämä, Olipa kerran ihminen ja Olipa kerran avaruus lienevät ne vanhat erinomaiset piirretyt joista puhut.
  • Lähetetty: 08.03.2013 07:49
Olet oikeassa, luulin DarkAngelin tarkoittavan niitä. Hän taitaa olla niin nuorta polvea, ettei ole niitä näköradiosta nähnytkään.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2013 12:47

Olet oikeassa, luulin DarkAngelin tarkoittavan niitä. Hän taitaa olla niin nuorta polvea, ettei ole niitä näköradiosta nähnytkään.

en DarkAngelista tiedä, mutta itse yläkouluikäisenä tiedän kyllä kaikki nuo kolme. Niitä näytettiin meille aina ala-asteella, kun opettajat ei jaksaneet enää paasata. Sitä paitsi tuli ne telkkaristakin joskus 2000-luvun alussa vielä. Voi mua pientä.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2013 23:15
Tällä hetkellä pyörivistä Olipa kerran on suosikkini. Juuri se fantasiadraama sarja. :3 Aion hankkia sarjan joskus DVD:llä

Seuraan myös American horror storya. En erityisemmin pidä sarjasta, mutta se on hyvin tehty eikä ole tylsä, mutta jokin siinä kiehtoo etten halua jättää sarjaa kesken. En kyllä ostaisi itselleni..
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2013 17:52
Minä en jaksa tuijotella tv:tä, ellei sieltä tule jotakin erinomaisen hyvää elokuvaa. Tv-sarjoista seurasin vain Sherlock Holmesin seikkailuja (Jeremy Brett osasi hommansa) ja Teinidraculaa. Kreivi on vain niin suloinen tapaus. Mikä suunnaton harmi, ettei kumpaakaan juuri näy enää telkkarissa. Satunnaisesti katselen Myytinmurtajia ja QI:tä.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2013 19:41
Breaking Bad, Dexter ja Scrubs. Nuo kolme on tällä hetkellä ainoat sarjat joita viitsii katsella. Varsinkin scrubsia jaksaa katsoa uudestaan ja uudestaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit