Gootti.net

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.01.2014 06:44

Lainaus: TheSecret

Mä oon ollu tässä nyt aivan fiiliksissä Pokemoneista

Pokémon on aina pop. Alat vielä pelaamaan niitä pelejä, niin sit on kaikki hyvin.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.01.2014 02:30
Katsoin tuossa maailmanlopun odottajia...

Kaveri tippuu tornista koska aseessa on suujarru (highlight piipun tyvi) ja kuulemma ääntä syntyy yli 140db. Mites se oli piipun edessä, 180-190?
Näyteltyä sontaa, mutta toi ei mene edes usassa läpi.

Toki piipunsuun etupuolella oleminen tekee kipeää. Pari kertaa vahingossa olen ollutkin ja tuntuuhan se kuin lapiolla vetäisi poskelle. Poskiontelot siltä puolelta kyllä tuntuu päivän tai pari ja tärykalvot tykkää ihan paljon.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2014 20:03
Nyt on alkanut mielenkiintoisia ja mielenkiintoiselta vaikuttavia sarjoja tv:ssa. Under the domea on tullut kolme jaksoa ja olen ihan koukussa. Kirjankin voisi lukea joskus. Sleepy Hollow'n eka jakso tuli katsottua ja se vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Sitten pitäisi vielä tehdä tuttavuutta sarjoihin Viikingit ja Revolution.

Yle Areenasta on tullut seurattua Ihanaa Elisaa, joka on lempparini :3 Kaikki aikaisemmat uusinnat ja ensiesitykset Suomessa on tullut myöskin katsottua.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mirilla
  • Lähetetty: 10.01.2014 20:37
^ Minäkin katsoin tuon Sleepy Hollown ekan jakson (koska Burtonin Sleepy Hollow on yksi lempielokuvistani kautta aikojen) ja hyvältä vaikutti! Ihana Elisa -sarjaa tuli myös joku kesä katsottua, kun joka päivä taisi telkkarista tulla jakso.
  • Lähetetty: 11.01.2014 23:50
Nyt on katsottu myös Viikingit ja Revolution sarjojen ekat jaksot ja tykkäsin jälkimmäisestä tosi paljon. Sähkön katoaminen maailmasta on aika karmiva ajatus! Viikingit oli oikein jees.

Olen pitkään halunnut nähdä Vampyyripäiväkirjoja ja rupesin katsomaan sen ekaa kautta tänään. Tulee kyllä vähän mieleen Twilight tietyistä asioista, sekä päähenkilöiden ulkonäöistä, mutta tämä on vain oikeasti hyvä! Olen ihan koukussa sarjaan ja jaksojakin olen ahminut jo muutaman.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • • Muokkasi: Hartmann
  • Lähetetty: 13.01.2014 20:38
Star Trek TNG Harmi vain että tulee niin syntisen myöhään/aikaisin, ei oikein sovi yksiin arkeni kanssa vaikka yleisesti ottaen olenkin yö-ihminen. Meanwhile päivisin tulee varmaan miljoona kokki- ja realityohjelmaa.
Kirjoittanut: Mortictoc (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2014 21:26
Yksi pitkäaikaisista suosikeistani on Jeeves and Wooster. Vähän uudemmista sarjoista pidän etenkin BBC:n Sherlockista, Hannibaliinkin on tullut tässä viime aikoina tykästyttyä. Road to Avonlea on myös ihana, vaikkakin valitettavan harva tuttuni tuntuu edes tietävän sarjan.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2014 13:16
Tuli katsottua Under the Domen ykköskausi hetki sitten ja kyllä siinä alussa heti koukkuun jäi. Kesää ja kakkoskautta odotellessa
  • Lähetetty: 07.08.2014 11:34
Minun uusia suosikkeja on Putous, tosin tällä hetkellä vain neljäs kausi kun se on ainut jonka olen nähnyt. En ole ikinä seurannut sarjaa kun se tuli televisiosta, mutta kun näin muutama viikko sitten youtubessa videoita Veli Sikiöstä niin innostuin ja hankin kauden dvd:lla. Tykkään kauden muistakin hahmoista, mutta jostain syystä Veli Sikiö viehättää eniten Ei suinkaan hahmon ulkonäöllä olisi jotain tekemistä asian kanssa..
Pitää tehdä tuttavuutta muihinkin kausiin ja katsoa seuraava kausi joka taitaa tulla syksyllä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit