Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2011 09:18

Lainaus: Swuuz

Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan Dexterin

Voi hellanlettas kun en sitä aiemmassa kommentissani huomannut ilmoittaa. DEXTER! AH, yksi parhaimpia tv-sarjoja. Kun ekan kerran näin jonkun kohdan siitä, ihmettelin miksi tuleva kälyni hehkutti sitä sillä en itse tajunnut mikä siinä oli niin hienoa. Sitten kun minut saatiin pakotettua katsomaan kokonaisia jaksoja sitä, tajusin että HEI herra Dexterhän on muutakin kuin pelkkä veriroisketutkija... ;D tykästyin sarjaan siinä samassa kun pääsin perille sen henkilöistä ja niiden käyttäytymisestä yms. Suosittelen ehottomasti kaikille!

Nyt kun tähän suuntaan lähdettiin niin Beck on kans yks mitä suosittelisin kaikille. Tästäkin ohjelmasta oli itselläni ennakkoluuloja sillä se on ruotsinkielinen ohjelma enkä kauhean kauaa sitä kieltä jaksa kuunnella. Hetken päästä kieli jäikin taka-alalle sillä kiinnostuin sarjasta niin paljon etten enää tajunnut että siinä puhuttiin ruotsia Sarjan Gunvald Larsson (joka onkin ollut paljon lehdissä lähiaikoina) on lempihahmoni tässä sillä hänellä on asenteessa jotakin niin mahtavaa, mitä on hankala yrittää kirjoittaa
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2011 13:00
Taloudesta ei löydy televisiota, mutta eipä tuolla niin väliksikään kun tämänhetkisiä suosikkisarjojani tuskin tullaan koskaan edes näkemään Suomessa ainakaan ilmaiskanavilla. Kyseessä ovat animaatiosarjat Superjail ja Adventure time jotka ovat molemmat melko hapokasta tavaraa joskin hyvin erilaisilla tavoilla.

Ensimmäinen kertoo tulivuoren sisällä olevasta vankilasta, joka on kuitenkin täysin omassa ulottuvuudessaan. Lähes jokainen jakso päättyy melko mielikuvitukselliseen veren ja suolenpätkien myllytykseen. Parasta sarjassa on kuitenkin yksityiskohtia vilisevä animaatio, joka nykyajan hötkyilystä poiketen piirretään frame kerrallaan. Pahimmat rallikohtaukset sietääkin katsoa uudelleen hidastettuna ja pausetellen, sen verran paljon tavaraa niissä liikkuu.
Lyhyt esimerkki YouTubesta.

Adventure Time puolestaan sopii jossain määrin perheen pienemmillekin. Tyylillisesti kyseessä on melko tavanomainen animaatiosarja ilman jatkuvaa juonta, mutta jaksojen hahmot, juonen käänteet ja aika ennakkoluulottomasti käytetty musiikki ovat mukavan raikasta tavaraa kaikkiin Turtleseihin ja / tai slapstickiin verrattuna. YouTubesta löytyy ainakin toistaiseksi ihan kokonaisia jaksoja.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.05.2011 15:31
Kova laki on päätynyt uusintakierrokselle, joten enää ei tule telkkarista mitään katseltavaa. Tämänkö takia en maksa televisiolupaa? Tarkoitan siis: tämänkö vuoksi maksan televisioluvan?
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2011 17:55
NCIS-rikostutkijat. Ahh, miten ihanaa ihmissuhdesotkua ja unovormuja ja loistavasti kirjoitettuja hahmoja. Me like Sekä toinen, uskomaton rakkauteni, joka ei luultavasti selitystä kaipaile: Californication.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 00:18
Digiboksia ei ole edelleenkään tullut hankittua joten en ole ihan varma pyöriikö kyseinen sarja tällä hetkellä enää tvssä, mutta yksi koukuttavimmista sarjoista joita jopa voi seurata on Sons of Anarchy. Muita hyviä syitä ei digiboksin hankinnalle löydy joten boksi puuttukoon jatkossakin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.05.2011 01:22

Lainaus: Positiivinenpakana

Game of Thrones

Minä näin vastikään tuon ensimmäisen jakson Canalilta, ja kyllä näytti hyvältä! Kirjasarja tosin on minulle tuttu vain nimensä osalta. Harmi, että tulen näkemään jaksoja vain sieltä täältä, kun Canalin kanavat näkyvät vanhemmillani eivätkä minulla...
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 16.05.2011 14:22
OZ - Kylmä rinki

Pitkästä aikaa olen taas katsonut tätä, tulee nostalginen olo Muistan kun teini-ikäisenä seurasin Ozia telkkarista ja se tuli aina tosi myöhään - yhtäkään jaksoa en kuitenkaan halunnut jättää väliin.
Kyseessä on siis sarja joka kertoo amerikkalaisesta vankilasta jonne kaikkein pahimmat murhaajat ja raiskaajat isketään. Väkivaltaa ja raadollisuuksia ei ole karsittu yhtään, mutta minua vankilan karut tapahtumat ja vankien kohtalo jaksavat aina vaan kiinnostaa, vaikka jotkut jaksot olen nähnyt jo 2 kertaa aikaisemminkin. Hyvin tehty sarja, ei voi muuta sanoa - ainoa jenkkidraama, jota viitsin katsoa.

Lainaus: Nordis

Kyseessä ovat animaatiosarjat Superjail ja Adventure time jotka ovat molemmat melko hapokasta tavaraa joskin hyvin erilaisilla tavoilla.

Superjail on muuten ihan parhautta! Todella hapokas sarja tosiaan, vetoaa ainakin minun random-sairasta-läppää-huumorintajuun. Tietääkseni season 2 on alkanut kans, pitäis jostain hommata nekin jaksot.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2011 19:13

Lainaus: Anyxia

HEI herra Dexterhän on muutakin kuin pelkkä veriroisketutkija... ;D

No sanos muuta. : D Paljon olen hyviä sarjoja nähnyt, mutta tässä mennään kyllä niin ylitse muiden, että hiiohoi. Kesällä ajattelin perehtyä kirjoihin, joiden pohjalta sarja on tehty. Saas nähdä, ovatko yhtä loistavia.

Lainaus: Sumumarja

Sekä toinen, uskomaton rakkauteni, joka ei luultavasti selitystä kaipaile: Californication.

Aivan kyllä, Californication on myös ihan uskomattoman hyvä (kumma juttu, miten ei voi kaikkia muistaa ensimmäisellä kerralla, kun tänne kirjoittaa). Minulla on nekin dvd:nä (paitsi se kaikkein uusin kausi, jota en ole nähnyt vielä ollenkaan - hyi minua!) ja olen katsonut ne useaan kertaan. Enkä kyllästy. Todella hyvin kirjoitetut hahmot ja hauska juonikulku, eikä samankaltaisia sarjoja hirveästi ole.

Lainaus: Malys_

yksi koukuttavimmista sarjoista joita jopa voi seurata on Sons of Anarchy.

Tämä on seuraavana tsekkauslistalla. Olen kuullut paljon hyvää ja näyttää juuri sellaiselta sarjalta, joka voisi miellyttää minua. Toivottavasti en nyt sitten odota liikoja ja pety, kun jossain vaiheessa alan sitä katsomaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.06.2011 14:17
Oon kuullu niin paljon hehkutusta The Walking Deadista ni piti hommata se itselle. Ilmoitan mielipiteeni jahka se on muodostunut.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.06.2011 17:19

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Oon kuullu niin paljon hehkutusta The Walking Deadista ni piti hommata se itselle.

Liikaa, kun kuulee hehkutusta jostain niin yleensä, kun itse sitten tuollaisen katsoo niin lievä pettymyshän se yleensä on. Koska itse sarjalta on valmiiksi odottanut jo paljon. Ehkä jopa liikaa.
Mutta katsomisen arvoinen se kyllä on.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit