Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2007 13:00
Muodon vuoksi on kyllä jotain niin ihanaa (joka alkaa muuten lauantaina alusta )
L-koodi
Täydelliset Naiset
Angel
ja tietysti kaikkien rakastaman Viva la Bam :P
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2007 17:56

Lainaus: The_Killer_Doll

Muodon vuoksi on kyllä jotain niin ihanaa (joka alkaa muuten lauantaina alusta

Aivan! Pakko alkaa seuraamaan
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.01.2007 15:43
Skoteissa pyöri semmonen ihana lastenohjelma, joku pikku vampyyri oli muistaakseni nimeltään. Sen pikku vampyyrin isä oli niin *nam* se ei siis ollut mikään piirretty. Yritettiin aina kaverin kanssa muistaa katsoa se..
Kirjoittanut: Mad Cobbler (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2007 23:13
Aikoinaan, kun Canal+ tuli Hellsing, Samurai champloo ja Kino's Journey niin tulipa katsottua. Muuten en kyllä telkkaria enää viitsi kattoa. Vanhat lasten ohjelmat elää aina sydämessä; Peukaloisen Retket, Muumit, Alfred W. Kwak ja Myyrä ainakin.

Jos vain ikinä onnistun heräämään niin varhain viikonloppuna, että pystyn elämään näitä lapsuuteni suurimpia rakkauksia uudelleen, niin kyllä vaan tekee mieli itkeä ja parkua kun lopputekstien aika koittaa. Myyrä ainakin saa tunteet pintaan melkein aina. Saatanan Yle kun se ei enää näytä tota Alfred Ankkaa... *sob*
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nocturnia
  • Lähetetty: 12.04.2007 17:49
Oikeastaan mä en kovin paljoa telkkua katsokaan... Sarjoja en senkään vertaa. Mutta Simpsonit katson aina kun tilaisuus tulee Ja Buffy, vampyyrintappaja oli ja on vieläkin meitsin lempisarja. Hankin niitä tuotantokausia nyt sitten dvd:llä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.04.2007 18:33
Paras on brittikomedia The young ones Sellainen kasarisarja, ihan huippu. Tullut joskus televisiosta.
Muita hyviä ovat sitten Pikku-Britannia (joku niin huippu!) ja Kaksi tuoppia, kiitos. Loistavia brittikomedioita molemmat.

Tällä hetkellä katson vain Ihanaa Elisaa. Siitä ei voi jättää jaksoakaan, eikä minuuttiakaan väliin. Harmi, että se päättyy kohtapuoliin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.04.2007 21:40
Minä en jostain syystä katso nykyisin melkein ollenkaan TV:tä, ja pärjäisin aika mainiosti vaikkei sitä olisi ollenkaan. Elokuvia sensijaan katson hyvin mielelläni jos jokin hyvä elokuva sattuu tulemaan TV:stä tai jos sellainen on DVD:llä. (Nekin kyllä menen kaikkein mieluiten elokuvateatteriin katsomaan.)

Kuitenkin esimerkiksi Ihana Elisa on hieno sarja, ja joitakin satunnaisia ohjelmia tulee silloin tällöin katseltua sivusilmällä. Käenpesää olen jonkun verran seurannut, vaikken edes tajua mikä minua siinä sarjassa viehättää. Kai se on niin sekopäistä meininkiä että täytyy tarkkailla missä mennään. Taidan jäädä aika paljosta paitsi, pitäisi varmaan istahtaa useamminkin television ääreen.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2007 21:55

Lainaus: Nocturnia

Ja Buffy, vampyyrintappaja oli ja on vieläkin meitsin lempisarja. Hankin niitä tuotantokausia nyt sitten dvd:llä

AA, sama täällä!
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:09
Stargate SG-1
Stargate Atlantis

Tuossa minun suosikit
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:14
Mä en pahemmin katso telkasta kuin satunnaisia ohjelmia, mutta Tuhkimotarina on niin ärsyttävä ja oikeastaan tyhmä ja outo sarja että sitä on ihan pakko katsoa Sitten tulee Simpsonit yleensä katseltua.
Myös joskus Full Metal Alchemist kun tottui katselemaan sen kun eräs josta en jaksa puhua katsoi sitä. Ihan hyvähän se on
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit