Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:43
Pitipäs kysyä, että kävikös joku tänään (onko vielä) tuolla Animeconissa? Tai meneekö huomenna käymään?
Itse kävin, ja pakko on sanoa, että hienoja pukuja oli, ihan kateeksi kävi. Oleilin siellä jtn. lähemmäs kolme tuntia, ennenkuin piti lähteä. Mukavaa oli.

OKOK tämä saattoi mennä hieman Offiksi tähän topikkiin, mutta en oikein muuta sopivampaa löytänyt.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2007 21:30
Joskus katselen vähän animea ja mangaa löytyy jotain 70-80 kirjaa, melkein kaikki japaniksi. Iso osa tuotu Japanin matkalta. Lähiaikoina ei ole ollut inspiraatiota kumpaankaan, mutta ehkä myöhemmin taas.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 22:38
En käsitä yhtään mangaa, mutta jotain Animea voi katsoa, tosin siinä ottaa päähän se kieli mitä ne puhuvat.
Piirrustustyyli on jotenkin tylsä ja liian helppo minun makuuni, tarinoista en sitten tiedä.
Pitäisi kai noihin enemmän tutustua, ennen kuin voi sanoa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 22:42
Minä itse en ymmärrä mangan päälle sitten yhtään en tajua sen ideaa eikä se mun mielestä ole millään tavalla mielenkiintoista. Mangapiirretytkin ovat mun mielestä ihan naurettavaa katsottavaa. Mutta jokaisella mieltymyksensä
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.07.2007 23:07

Lainaus: Metallitar

Mangapiirretyt

=anime
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 23:49

Lainaus: Chrystalis

=anime

do`h
mutta kyllä minä tykkään animesta..
saakin sitä suositella sitten että mikä olisi hyvä anime..
lempparini oli todellakin se elfen lied..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.07.2007 10:07
Katsomallahan se selviää ? Kurkkaas semmoinen kuin Bleach jos jaksat/et ole nähnyt... Tai jos dramasta tyksit, niin Death Note, Chobits (aww, kawaii!)tai Ai Yori Aoshi

Tai sit tota mechaa, jos pitää olla _kunnon_ (pc-llä tehdyt hahmot, yms) niin sit kannattais vissii vaik joku Gundam SEED Destiny, tms.. Sit on kans jos tykkää Fullmetal Alchemistist, tullu maikkariltaki suomenkielisil teksteil kai ?
Kirjoittanut: Isabelle Irration (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:31

Lainaus: The_Killer_Doll

Pitipäs kysyä, että kävikös joku tänään (onko vielä) tuolla Animeconissa? Tai meneekö huomenna käymään?

Mä olin siellä eilen. Tosin kyllä kaverin pakottamana En omasta päästäni olisi keksinyt lähteä. Noh, joskus sitä tuli itsekin luettua mangaa ja ihqutettua Japania noin niinkuin yleisesti, mutta niin se vaan sitten jäi. Meni vähän maku koko hommasta kun siitä tulikin niin suosittua
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2007 23:47

Lainaus: VampireSoul

Tarot Cafe, osa 1.

Luin tuon juuri loppuun, ja pidin siitä paljon. Tarina ja hahmot olivat kiehtovia ja kuvitus oli upeaa. Täytyy hankkia ehdottomasti myös seuraava osa.
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2007 11:08

Lainaus: Chrystalis

Tai sit tota mechaa, jos pitää olla _kunnon_ (pc-llä tehdyt hahmot, yms) niin sit kannattais vissii vaik joku Gundam SEED Destiny, tms..

Mun mielestä anime ei ole kunnon animea jos ne tehdään tyyliin Advent Children tai vastaava. Kyllä sen pitää olla piirrettyä.
Tohon mechoihin (siis ei pc-kamaa) vois lisätä jo niin kuluneen ja iki-ihanan kui Full Metal Panic...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit