Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2007 11:33
Aihe kuuluukin tänne joo todella hyvin...
Mutta onko japanilainen sarjakuva- ja animaatiotaide kolahtanut? Onko tästä tullut ilmiö myös goottien keskuudessa?

Itse lueskelen (tai oon jo lukenu koko sarjan) Immortal Rainia, Shutter Boxia, Les Bijouxia, Fakea, WarCraftia, Ragnarökiä, Fruitsbaskettia, Inuyashaa (Haha, mikä sarja... Kaikki lukee sitä)... Animea katon jonkun verran. Jotain.

(Just, aihe todellakin kuuluu tänne, hmmmph...)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:05
Mie taasen en voi sietää minkäänlaista anteeksi vaan, mutta olen niin kauan opiskellut ihmisen anatomiaa piirtämistarkoituksessa, että manga ja anime ärsyttävät mittasuhteidensa takia.

ainoa hyvä anime-elokuva (jos se edes loppujen lopuksi on sitä, dunno), joka ei saanut minua kiljumaan ärsyyntyneisyydestä, on Vampire Hunter D Bloodlust.

Hehähä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:46
Ei, ei todellakaan kolahda.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:28
Mä oon lukenut jonkin verran englanninkielistä mangaa, sillä nämä suomennetut eivät kolahta. Huonoja sarjoja ovat valinneet suomennettaviksi.
Animaatioita en kauheasti ole nähnyt, mutta Henkien Kätkemästä pidän.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:35
Pari vuotta sitten oli melkein pakko katsella animea iltaisin viitenä päivänä viikossa. En tykännyt.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.01.2007 17:12
En lue enkä katso enkä pidä mangasta tai animesta muutenkaan.
Ja niitä anime- ja manga-faneja on jo ihan tarpeeksi. Mutta en silti tuomitse, jos joku tykkää.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.01.2007 22:39
Japani ja kaikki siiheen liittyvä on suhteellisen hirvittävää, erityisesti j-rock, manga ja anime. Ainoa hyvä juttu, mitä japanista on tullut, lienee seppuku/harakiri. Suosittelisin kaikille j-rockin ystäville.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2007 12:17
En tykkää, en yhtään. En edes tiedä mikä niissä ärsyttää niin paljon
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2007 14:43
Tykkään leffasta nimeltä Henkien kätkemä, mutta siihen se sitten jääkin.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2007 14:43
Joskus silloin 80-luvun hurjassa kasvamisympäristössähän nämä ensimmäiset animet tuli nähtyä, ei hassumpaa.
Tosin tuo manga sitten on jäänyt hieman pienemmälle huomiolle, käsittäen lähinnä vain tuota kauhuteemaista tuotantoa, ei todellakaan mikä tahansa japanilainen siis mene läpi.
Hellsingissä pysytään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit