Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:32
AAH! Manga! Piirrän sitä varmaan joka päivä. Mä oon hullu manga-fani... Heh. Anime on kans nii kivaa.

Lainaus: Kuunsilta

niiin onhan niitä huonojakin varsinkin nämä ihq kawaii tyttöenergiset ärsyttävät :S
joo mut noi on... ihan...pyllystä!
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2007 01:10
Olen harrastanut animea ja mangaa muutaman vuoden ajan. Suomennettua mangaa en lue paljoakaan, sillä suomennetut sarjat eivät ole olleet niin kiinnostavia. Tällä hetkellä kerään suomennettua Emma-sarjaa, joka on historiallinen manga. Lempimangojani ovat esim. Death note ja Pet shop of horrors.

Lempianimeni on Gankutsuou, joka perustuu Monte Criston kreiviin. Se on aivan mielettömän upea sarja. Suosittelen katsomaan!
Muita lempianimejani ovat esim. Naruto (fillereistä en perusta), Chobits, Yamato Nadeshiko Shichi Henge (tuorein katselututtavuuteni, hauska sarja) ja Fruits basket.

Anime-elokuvista suosikkini on Vampire Hunter D Bloodlust. Se on hieno elokuva. Myös Hayao Miyazakin elokuvat ovat mieleeni.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2007 22:50
En tykkää, Se ei oikein ole mun juttu.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.02.2007 23:13

Lainaus: kauhukakara

Anime-elokuvista suosikkini on Vampire Hunter D Bloodlust.

ainoa, josta olen pitänyt.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.02.2007 22:22
Vaikka pitäisi ehkä tehdä se harakiri tyksin silti animesta, mangasta ja Japanilaisesta kulttuurista. Ekat animet tuli katsottua jo ihan pentuna; Hopeanuoli, Lady Oscar ja Avaruusjuna(suomenkieliset dupit on vaan niin ) Mangaan tutustuin joskus viitisen vuotta sitten ja animea on tullut katseltua pari vuotta säännöllisesti. Eniten tykkään hieman syvällisemmistä ja kunnollisen juonen sisältävistä sarjoista. Kikakika-ihq-kawaii aivottomuus, Pokemon/Digimon + Dragon Ball Z:n kaltaiset sarjat herättävät inhoa ja hilpeyttä.
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:53
Mulle on kolahtanut toi subtv:ltä sunnuntaisin tuleva Fullmetal alchemist. Mulla on myös fma manga sarjis ja tässäkuussa pitäisi ilmestyä osa 2. Narutokin on ihan hyvä, näihin sarjoihin on yks mun kaveri tutustuttanu se kattoo aina youtubesta naruto ja fma juttuja
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2007 23:38
Täytyypä suositella paria animea joiden uskoisin uppoavan tähän yleisöön kuin umh... partaterä ihoon. Eli sellaiset kuin Ergo Proxy ja Elfen Lied, joita en huomannut tässä ketjussa vielä mainittavan. Ensiksimainittu on hieman cyberpunk-henkinen ja sijoittuu tuhoutuneeseen maailmaan, joten yleisilme ja värimaailma on synkkää. Animaatio on todella kaunista, eikä gootahtava päähenkilökään mikään ällötys ole. Elfen Lied taas yhdistelee söpöyttä väkivaltaan hyvin kiinnostavalla tavalla, ekan jakson perusteella sarja voi vaikuttaa pelkältä väkivallalla mässäilyltä, mutta paljastuva tarina on niin yllättävä ja kaunis että sarja on ehdottomasti katsomisen arvoinen. Oikeastaan molemmissa sarjoissa tarina paljastuu vasta loppupäässä, joten en spoilaa tämän enempää.

Muuntyylisistä sarjoista suosikkeja ovat sitten mm. Welcome to the NHK, Noir, Melancholy of Haruhi Suzumiya ja Azumanga Daioh. Elokuvista taas Tulikärpästen hauta ja Nausicaa ovat olleet koskettavimpia.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2007 23:43
kiitos Obscure, pitää alkaa katsoa noita suosittelen edelleen itse basiliskia, olen huono selittämään mutta jostain varmasti löytyy clippejä ja esittelyitä. ekat jaksot tosiaan ei kerro kyseisestä animesta mitään, antaa vaan semmosen alkusysäyksen jonka tajuaa vasta lopussa.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2007 13:30
Gunnm on yksi manga, joka myös voisi purra. Cyberpunkkia. Niin ja sehän on siis sama ku Battle Angel Alita.
Toinen ihan hyvä goottimanga on ShutterBox.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pic
  • Lähetetty: 08.03.2007 13:44

Lainaus: Piiskansiima

Jne jne. Taisi pointtini tulla selväksi siitä, että Japani on muutakin kuin isosilmäisiä vähäpukeisia piirroshoratsuja!

Ja taas on jollakin niin kamalasti tietoa japanilaisesta sarjakuvasta... Suuriilmäisyys tai vääristyneet mittasuhteet eivät varsinaisesti liity mangaan. Mangan ainoa määritelmä on japanilaisten tekemä sarjakuva ja jokaisella piirtäjällä on oma tyylinsä. Isosilmäisyys ei kolahda minullekaan ja suosittelenkin luettavaksi mangaa nimeltä MARS. Persoonallinen, melko realistinen tyyli ja upea tarina.

Niin ja synkeydestä tykkääville... Kannattaa katsoa animeista Hellsingiä tai Death Notea. Myös Nana uppoaa varmaan musiikista tykkääville...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit