Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.09.2010 01:55
Manga hyllykköni on vallannut suuren kirjahyllyni jo aikaa sitten. Hyllytilasta löytyy suosikit:
- Kuroshitsuji (sama animena on loistava!)
- Gunmm
- Vampire Knight
-Vampire Hunter D
- Love Hina (animena siis)
-Nana
muita on ja myyn jatkuvalla syötöllä, jotta saisin lisää hyllytilaa kirjoille.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2010 17:22
Hassua kyllä, minua on monesti luultu manga/anime-friikiksi. Pari kaveriani lukevat mangaa ja katsovat animea, mutta itse en ole innostunut. Samoin japanilainen musiikki on jotain sellaista, mitä en voi kuunnella. Eniten ehkä rasittaa se kieli, se särähtää jotenkin ikävästi korvaan. Muuten pidän Japanilaisesta kulttuurista, varsinkin vanha japanilainen taide (jossa ei siis ole isopäisiä hemmoja hyppelemässä) kiehtoo ja on kaunista.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2010 14:18
Rupesin kattelemaan Rozen Maidenia ja pakko sanoa että hauska sarja. Oon kattonut vasta 4 jaksoa ja lempinukkeni on ehdottomasti Hinaichigo, kaikessa lapsellisuudessaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.10.2010 14:44

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Rupesin kattelemaan Rozen Maidenia ja pakko sanoa että hauska sarja. Oon kattonut vasta 4 jaksoa ja lempinukkeni on ehdottomasti Hinaichigo, kaikessa lapsellisuudessaan

Vannoutuneena Animeinhoajana, mutta toisaalta pitkän linjan lolita-tyylin harrastajana ihastuin itsekin sekä Rozen Maiden mangaan että sarjaan. Ehkä niistä jo olenkin maininnut täällä? Jos yhdistäisi Hinaichigon, Shinkun ja Suigintoun, lopputuloksena olisi jotakuinkin minun luonteeni.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2010 15:49
^Tuohon mangaan en oo tutustunut ollenkaan, saakos sitä Suomesta mistään, onko tietoa?

Diggailen animeissa ja mangassa ihan hirveesti siitä kun hahmo saa hepulit jostain niin piirustustyyli muuttuu pikkutarkasta semmoiseksi lapselliseksi, pelkistetyksi. Tiedättekö mitä tarkoitan? Esim. käsiä ei piirretä sormien kanssa vaan ne ovat vaan vaikka pallot. Hauskan näköistä
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2010 17:32
^ Fantasiapeleistä olen omat Rozen Maidenini ostanut.
RM:n tarinakin on jatkunut ja olen sitä netistä fanikäännöksinä seurannut. Toivottavasti sitä julkaistaisiin pian pokkarimuodossakin ja tulisi tänne Suomeen asti, että voisin jatkaa keräilyä.

Olen taas kartutellut omaa mangakokoelmaani, siinä määrin että tarvitsen uuden hyllyn niitä varten. Kaikista uusimmat tulokkaat ovat Goth ja Goth Cage.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 09.10.2010 00:54

Lainaus: Heetteri

Jos yhdistäisi Hinaichigon, Shinkun ja Suigintoun, lopputuloksena olisi jotakuinkin minun luonteeni.

(Joo tiedän ei pitäisi lähettää yhden sanan/kuvan viestejä mutta oli pakko)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.10.2010 11:29

Lainaus: Abigor

(Joo tiedän ei pitäisi lähettää yhden sanan/kuvan viestejä mutta oli pakko)

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.10.2010 14:28

Lainaus: Ratpick

Ai niin, ja kai Hopeanuoli lasketaan animeksi?

o.O sitä on Mangana ja animena.
Kirjoittanut: Addicted (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2010 12:09
Pidän animesta ja mangasta todella paljon ja joskus se saattaa hieman näkyä ulospäin esim. vaatetuksessani. Elokuvista tykkään: Henkien kätkemä, Naapurini Totoro, Liikkuva Linna, Kikin lähettipalvelu, Ponyo rantakalliolla ja kaikki hayao miyazakin leffat. Olen tykännyt lukea mm. Bleach, Fool's gold, tokyo mew mew, mark of the succubus, trinity blood ja shugo chara! näitä on paljon muitakin, mutta tässä esimerkkejä. Sain isosiskoiltani viime jouluna lahjaksi iiiiiiiison Totoron! whuhuu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit