Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 16:56
Manga on minulle sarjakuvaa muitten joukossa. Luen joitain mangasarjoja, ja paljon kaikkea muuta sarjakuvaa, jota ei mangaksi lueta (espanjalainen Blacksad -sarja on loistava!)
Animena tykkään katsoa Miyazakin leffoja, tosi herttaisia kun ovat.
Käyn Kuopion anime ja manga yhdistyksen iltamissa, koska porukka ja ilmapiiri on hyvä, ja tulloohan tuolla tutustuttua joskus uusiin sarjoihin, hirveän vähän kuitenkaan jaksan seurata mitään, pitäisi varmaan vähän panostaa.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2011 20:10

Lainaus: Emohippi

Mutta on mulla omaki elämä.... Toivon ainakin...

No ei se mangan lukeminen ja animen katsominen ole välttämättä sen vähemmän oikeaa kuin mikään muukin tekeminen Ihan verrattavissa kaikkeen muuhunkin touhuiluun. Sitten jos miettii että on hyvä jos vähän käy ulkonakin ja sosiaalisoi kaverien kanssa niin monelle aukeaa ainakin jälkimmäiseen mahdollisuus manga- ja animeharrastuksen kautta. Mikä on tietysti hyvä

Viime aikoina ei ole tullut katsottua animea sen kummemmin, muutamia Ghibli-leffoja tyttöystävän kanssa ollaan katsottu, ja sitten olen yksikseni ja kaverin kanssa katsonut Sora no Otoshimonoa. Aivan loistava echhi, suosittelen

Mangaa olen lukenut sitäkin enemmän, otin kiinni suomenkielisen Hopeanuolen julkaisutahdista ja nyt on ekat 11 volumea luettu. Muita suomenkielisiä mitä luen sitä mukaa kun ilmestyvät on Chrono Crusade, Wolf's Rain, Planetes ja Rin-ne. Ai niin, ja Tuulen Laakson Nausicaä. Välillä Salapoliisi Conaneitakin, koska ovat ihan hauskaa viihdettä. Lähinnä työpaikalla tulee luettua
Englanninkielisistä sitten The Melancohly of Haruhi Suzumiya, Aria, One Piece. Kunhan saan jonkun noista loppumaan niin aloitan Negiman
Kirjoittanut: Hypnosis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2012 22:33
Animee kuluu miltei päivittäin, mangaa ei niinkään. Melkeinpä kaikki hyvät alkaa olla jo nähty. Useimmiten katotaan miehen kanssa samoja, mutta on makuerojakin, esim. mie tykkäisin tummempisävyisistä sarjoista. Viimeksi tuli katsottua "Technolyze", joka oli hidastempoinen ja synkkä, vähän niin kuin klassinen tieteisromaani. Tykkäsin.
Jos liikaa kattoo peräkkäin saman genren sarjoja, niin kyllähän ne samat juonikuviot yms. rupee ärsyttämään, varsinkin haaremijutut ja jättirobotit. Vaihtelu virkistää
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2012 23:30
Minä pidän mangasta. Minulla on monia mangasarjoja itselläni ja olen lainannut niitä myös kirjastosta. Animea en ole katsonut niin paljon, mutta pidän kyllä siitäkin.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.07.2012 23:30
Fullmetal Alchemist, mahtava mangasarja! Kaveri siihen hullaantui täysinja tunki ne sitten mullekkin, vielä en oo päässy kun vasta 28. kirjaan (kai).
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 19:03
Bongasinpas s-marketin mangahyllystä Navi Luna nimisen opuksen. Ennestään en tunne millään tapaa kyseistä mutta ajattelin kokeilla kun kuulosti lupaavalta. Itse niin nykyään tykkään enemmän tämmösestä tokyo mew mewin kaltaisesta söpöilymangasta
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2012 14:48
Mää tykkään animesta ja mangasta. Toivois vaan että joskus loppus ne hyvät mangat nii ei tarvis ostaa niitä nii että säästys rahhaa enemmä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit