Lainaus: Mika-Mariel
Sang Sun Park on loistava. Les Bijoux on todella upea sarja.
Minun personal lemppari manhwa

Sang-Sun Parkin muut sarjat eivät olekaan olleet niin kovaa tasoa (Tarot Cafe, Ark Angels), mutta hyviä nekin.
Vain murto-osa mangasta on onneksi sitä isosilmä-kissankorva-kawaaaiii-manga-ällötystä. Shoujo on lähes aina sitä
Shoujolla onkin huono manie erityisesti Suomessa, kiitos rakkaan Sangatsu Manga kustantamomme joka on keskittynyt lappaamaan markkinoille Tokyo-Miumau-Tanemura-kawaii-lässy-sarjoja. Laadukasta, hyvin piirrettyä ja anti-kliseistä shoujoakin on, mutta sitä tarvitsee vain etsiä kauempaa. Kaori Yukin fantasia/kauhu-shojot ovat erittäin hyviä, samoin kuin hieman leppoisampi NANA. Ei isoja silmiä tai neko-korvia, luojan kiitos.
<rant>
Olen itse hyvin pettunyt Sangatsu mangan julkaisuihin. Todella yksipuolista... Shonenpuoli on sitä perus tavaraa, Naruto, One Piece (joka on kyllä erittäin hyvä), ja shoujon puolella pysytään Tanemura-Fruits Basket -aksellilla. Luojan kiitos Death Noten julkaisemin aloitetaan tänä vuonna. Sangatsu manga voittaa vielä Pauna Media Groupin, joka näyttää olevan keskittynyt tuomaan laadutonta pseudomangaa markkinoille ja rahastaa sillä. </rant.>
Tai joku Gunnm
GUNMM on niitä parhaita suomeksi käännettyjä Akiran ohella. Olen juuri koukkuuntunut täydellisesti Yukito Kishiron sarjoihin

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire