Gootti.net

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:56
No joo, on tullut luettua. Tämän(kin) suhteen olen mennyt aika valikoivasti; lähinnä Hellsingiä, Elfen Liediä ja Higurashi no Naku Koro Nia, Death Notekin on hyvä. Tosin viimeaikoina olen alkanut jumittaa Venus versus Virusissa, en edes tajua, mikä siinä viehättää, Lucia varmaan.

Hellsingistä vielä. Reaktioni oli aika sanonkuvaamaton, kun huomasin heppujen kääntäneen sitä suomeksi. Ei siinä muuta, mutta minä keräsin sitä hyvän verran ruotsiksi, joka taas ei ole vahvimpia kieliäni.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Seikra
  • Lähetetty: 08.02.2009 14:09
Ite lueskelen trinity blood sarjaa, sisältää Vamppyyrejä! Sekä One piece:ä

Sitten animena tykkään lähinnä elokuvista kuten Henkien kätkemä, liikkuva linna, kikin lähettipalvelu Miyazaki on siis kova sana minulle! Sekä anime sarjoina fullmetal alchemist menee ja tietysti neon genesis evangelion (älkää raiskatko jos kirjoitin väärin).
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.02.2009 14:16

Lainaus: Seikra

trinity blood sarjaa

Kannattaa tsekata vaikka YouTubesta Trinity Blood -anime. Omasta mielestäni anime peittoaa mangan 6-0 [vaikka usein pidän mangasta enemmän] Onhan tuota animea julkaistu suomessakin DVD:llä.

Minä katselen tällä hetkellä SERIAL EXPERIMENTS lain -animea... Varsin kiintoisa tapaus.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:12
Mä itseasiassa aloitin lukemaan Vampire Kissesiä, se "Goottimanga" Se on ihan hyvä
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:23
mangassa en ole pahemmin muista kiinnostunut kuin death notesta mutta en mä kyllä ole kauheesti muita tutkinutkaan... anime leffat on kyl yleensä ollu hyviä esim. henkien kätkemä, princess mononoke yms.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 19:17

Lainaus: neo_shaman

Kannattaa tsekata vaikka YouTubesta Trinity Blood -anime. Omasta mielestäni anime peittoaa mangan 6-0 [vaikka usein pidän mangasta enemmän] Onhan tuota animea julkaistu suomessakin DVD:llä.

On käynyt itseasiassa mielessä alkaa kattomaan Trinity Blood:ia animena mutta se anime ku vie aikaa elämästä, jonka haluisin viettää muualla kuin pimeässä huoneessa katsomassa anime sarjaa.
Kirjoittanut: dustfilter (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 16:47

Lainaus: Seikra

pimeässä huoneessa katsomassa anime sarjaa.

joo. mut aika monis anime sarjojen alus tulee sellane teksti et pitäis olla hyvin valaistu huone ku kattoo. tietääks joku mitä se vois muka aiheuttaa ku kattoo pimees o__o?
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 17:00
Anime puoli on meikällä aika perussettiä; Vampire Hunter D, Final Fantasy, Appleseed, Ragnarök, Ninja Scroll... Uusimpana löytönä Hellsing ja Requiem from the Darkness.
Mangaa puoli on sitten lähinnä mitä K-kaupasta saa + Vampire Hunter D ja Ragnarök Punaiselta jättiläiseltä. Pentuna synkällä `80-luvulla tuli fanitettua Rai luolapoikaa, Starsingeriä ja Balatacia. Nämä siis animea.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2009 19:02

Lainaus: dustfilter

tietääks joku mitä se vois muka aiheuttaa ku kattoo pimees o__o?

Jaa... päänsärkyä?
Minä saan sitä ainakin jo Trinity Blood -mangan kakofonisista ruutusommitteluista ja vaihtiviivoista

Luikaisimpa suomeksi Death Noten kolme ensimmäistä osaa, ja olen aivan koukussa. Animena joskus tätä katselin, mutta ei niin napannut [pidin kyllä, mutta en ikinä ole jaksanut seurata mitään animea kovin tiiviisti, paitsi Neon Genesis Evangelionia tietenkin]. Kuin modernia Agatha Christietä lukisi, todella älykäs manga.

Lainaus: Bloody Count

Ninja Scroll

\,,/ YOSH!
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 12:33
yäh, manga ja tää japani- hapatus on jotai niin käsittämätöntä...sitte nää teinit ku hilluu ihme releissää ja hehkuttaa jotai ihme androgyyni-japski bändiä maailman parhaana kitaristi yms lahjana maailmalle ni A-P-U-A!!! kiitos, mutta EI kiitos.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit