Gootti.net

Manga ja anime.

Kirjoittanut: dustfilter (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2009 20:15
eiks nää jotku aijo tehä witchbladestaki jonku leffan
wblade
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2009 15:09
^Voi jestas, ihan kuin ne Death Noten ja Dragonballin (voi luoja) Hollywoodversiot eivät riittäisi. No jaa, miten vaan, saapahan ainakin jotain hupia.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.03.2009 16:19

Lainaus: Sulevi

Voi jestas, ihan kuin ne Death Noten ja Dragonballin (voi luoja) Hollywoodversiot eivät riittäisi.

Odottakaamme vielä Steven Spielbergin versiota Ghost in the Shellistä. ;D
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sarutor
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:59
witchblade siitä leffa jo onkin ja ihan katottava mutta sais olla parempi, joo ei hitto toi Dragonball leffa O_O ihan hirveetä, animea olen katsonut ja mangaa olen paljon siitä lukenut vaikka ei mikään lemppari olekaan nii silti toi leffa ei mitään järkee.
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2009 16:06
Anime ja manga on sangen ihana asia jos minulta kysytään! (tosin kukaan ei taida kysyä) Itse tykkään melko monesta animesta mutta naruto ja devil may cry ei oikein kolahda. Animeja joita olen katsonut ovat mm. tokyo mew mew, ginga nagaereboshi gin (menkikö oikein?), ginga densetsu weed, death note, fushingi yuugi ja kamikaze kaitoy jeanne. Mangakin on ihan hyvä, mutta kyllä se anime taitaa voittaa..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 17.03.2009 19:17
Hii, tänään ostin Grimms Mangan toisen osan! Ensimmäisessä osassa tykkäsin ihan älyttömästi Hannusta ja Kertusta, toisesta osasta en malta odottaa että saan keskittyä lukemaan Saapasjalkakissaa

Muoks. niin innoissaan ettei kirjotussormet pysy perässä (kymmensormijärjestelmä what?where?)
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2009 19:30

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Grimms Mangan toisen osan!

omg siitä on toinen osa?! systeriiii! hehe tähän mennessä ei oo yhtään mangaa tarvinnu ostaa ku sisko ostaa itelleen ja mä lainaan (toisaalta en mä oo oikeestaan lukenukkaa ku lähinnä death notea)
  • Lähetetty: 17.03.2009 20:34

Hii, tänään ostin Grimms Mangan toisen osan! Ensimmäisessä osassa tykkäsin ihan älyttömästi Hannusta ja Kertusta, toisesta osasta en malta odottaa että saan keskittyä lukemaan Saapasjalkakissaa

Minun mielestäni Grimm's Manga oli nippu kohtalaisen kömpelösti kokoonkasattuja satumukaelmia menettelevällä piirtämisellä ja tökertelevillä juoniratkaisuilla... En tykännyt, tai sitten odotukseni olivat vain aivan liian korkealla, kun kaikki olivat sitä niin hehkuttaneet...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.03.2009 20:38

Lainaus: neo_shaman

menettelevällä piirtämisellä

Häää? Musta se oli hienosti piirretty! Ehkä mä en sitte ole niin asiantuntija tässä aiheessa, mutta mun silmää se miellytti suuresti.

Lainaus: Und3ad

omg siitä on toinen osa?!

Kyyyl! Tällä viikolla ilmestyny, melko varmasti tänään, kivaa olla kaupantäti kun tietää tämmöset tärkeet asiat.
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 17.03.2009 20:51

Häää? Musta se oli hienosti piirretty! Ehkä mä en sitte ole niin asiantuntija tässä aiheessa, mutta mun silmää se miellytti suuresti.

No, sehän onkin makuasia Itse pidän enemmän realistisesta ja pelkistetystä tyylistä, kuten esim. Katsuhiro Otomolla tai Yukito Kishirolla [Kishiron GUNMMin jälkeen kaikki muu piirrosjälki näyttää huonolta ] Hyvin usein shojolle tyypillinen piirtäminen ottaa minua silmään.

//edit.
Niin, tyypillisiä shojo-elementtejä enemmän minua ärsytti Grimm's Mangan piirroksissa se, että about 80% sivuista sisälsi chibejä ja/tai muunlaista "ei niin tosissaan piirrettyä" materiaalia. Ihan kuin sivuja ei olisi jaksettu piirtää kunnolla loppuun.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit