Gootti.net

henkilökohtaisia ongelmia

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.03.2012 20:49
Eli siis!
Onko teillä joku henkilökohtainen ongelma? Mikä tahansa maitopurkin avaamisesta hankalaan ihmissuhteeseen? Kiusaako anoppi? Pettääkö kummpani? Vuotaako hana vai onko rusinat aina lopussa? Nirise ja narise ja pyydä ratkaisua.

Oma ongelma:
Äitini aivoituu ensi syyskuussa uuden miehensä kanssa ja meikä esitää morsiusneidon roolia. paikalle saapuu myös serkkupuoleni johon olen toivottoman lätkässä (jos niin voi sanoa.) saatan ehkä saada hermoromahduksen. Selviämisvinkkejä? Vai karkaanko kotoa?
Modet on hyvät ja poistaa, jos tämä aihe on typerä, niin kuin se onkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2012 22:32

Lainaus: Sad Angel

Modet on hyvät ja poistaa, jos tämä aihe on typerä, niin kuin se onkin.

Vähän tässä selailin yleisen puolen aiheita taaksepäin, enkä kyllä nähnyt kovin äkkiseltään mitään ihan just tällaista ketjua. Sinänsähän tässä on jotain samaa kuin tyylipuolen vaatehelppiketjussa, joten minun puolestani jääkööt.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2012 08:43
Minustakin tämä ketju on ihan kiva jättää auki, kun tuolla kitinänarinavinkuna ketjussa voi vinkua niitä asioita, mitä ei jaksa vatvoa, ja tuo tänne ne, johon haluaa apua.

Lainaus: Sad Angel

Äitini aivoituu ensi syyskuussa uuden miehensä kanssa ja meikä esitää morsiusneidon roolia. paikalle saapuu myös serkkupuoleni johon olen toivottoman lätkässä (jos niin voi sanoa.) saatan ehkä saada hermoromahduksen. Selviämisvinkkejä? Vai karkaanko kotoa?

Älä ainakaan karkaa
Tiedän, että nuorena kaikki ihastukset tuntuvat niiltä lopullisilta ja ainoilta oikeilta. Älä kuitenkaan tuudittaudu siihen tunteeseen. Usein tunne lopahtaa siihen, kun oppii tuntemaan toisen kunnolla, silloin tunne muuttuu joko välinpitämättömyydeksi tai vakaaksi rakkaudeksi. Vaikea sanoa etukäteen. Tärkeintä tässä vaiheessa on kuitenkin muistaa, että se kohdekin on vain ihminen, sellainen kuin sinä ja minä, eikä siten mikään puolijumalaan verrattava ylimaallinen olento. Älä alenna itseäsi tai nosta toista jalustalle, siitä ei seuraa kuin huonoja asioita ja sulkee pois terveen ihmissuhteen (oli se sitten ihan vain ystävyyttä tai jotain romanttisempaa). Hengitähän vain syvään ja anna asioiden mennä häissä omalla painollaan, eiköhän siitäkin päivästä kaikki hengissä selviä
Kirjoittanut: The Lonely Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.03.2012 19:52

Lainaus: groomeri

Hengitähän vain syvään ja anna asioiden mennä häissä omalla painollaan, eiköhän siitäkin päivästä kaikki hengissä selviä

toivo elää aina. Mutta vihkivaloja en kuuntele. noup. en suostu. enkä tanssi. Se on kanssa vissi.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2012 15:37
uusi ongelma: välirikko parhaan ystävän kanssa. Takkuillut koko vuoden ja nyt sitten kosahti. Itken silmiäni turvoksiin kiroan kyseiseisen ämmän helvetin kuuseen.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2012 15:32
Mulla on alakanu tulleen posket punaseks. Mää en tiiä että mistä se johtuu, vaikka on muuten ihan normi lämpöstä ni posket on punaset ja ja lämpimät. Ihnottavan näköstä ko posket on punaset ko puolukat.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2012 16:27
^ Onks kuiva iho? Kannattaa koittaa rasvaa nassua. Mulla ainakin kuivahtaa iho aina talvella ja alkaa punottaan sitten jälki seurauksena.
Kirjoittanut: PiraMalevolent (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: PiraMalevolent
  • Lähetetty: 04.04.2012 21:14
Voi miullahan näitä ongelmiii vasta riittäski. Tällä hetkellä päällimmäisenä ja pahimpana on kai että oon tainnu tiuskimisellani suututtaa erään tosi tärkeäksi päässeen kaveripojan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.04.2012 08:42

Lainaus: PiraMalevolent

pahimpana on kai että oon tainnu tiuskimisellani suututtaa erään tosi tärkeäksi päässeen kaveripojan.

Kaikilla meillä on huonoja hetkiä ja päiviä ja tulee tiuskittua ja sanottua asioita, joita ei tarkoita tai jotka tarkotuksella satuttaa.
Mutta, luultavasti onneksi, jos kaverisi on sinulle tosi tärkeä ja asia on myös toisinpäin, eli sinä olet kaverillesi tärkeä niin asioilla on kyllä sen suhteen tapana järjestyä. Tosi hyvillä ystävillä on onneksi tapana pysyä elämässä..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2012 12:05

Lainaus: PiraMalevolent

oon tainnu tiuskimisellani suututtaa erään tosi tärkeäksi päässeen kaveripojan.

Minä olen aina sanonut ja tulen aina sanomaan: asioista pitää pystyä puhumaan suoraan. Seuraavan kerran, kun olette puheissa, sano suoraan tämä minkä sanoit täälläkin. Että sinun ei ehkä ole ollut tarkoitus sanoa niin ilkeästi mutta se on nyt päässyt suustasi ja pyydät anteeksi jos olet loukannut. Yleensä ihmisillä on taipumus ymmärtää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit