Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Terapian tarpeessa? - Sivu 5

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Terapian tarpeessa?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 22:15
salaliittoterorioihin uskovana sanon näin: lanttumaakarit yrittävät tienata rahaa keksimällä meille joitain feikki mielenterveys sairauksia saadakseen rahaa, ulkonäkö se siinä on kyseessä
ja jos lanttumaakari iskee niin mitään ei ole tehtävissä
Kirjoittanut: MissSacrifice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2007 23:51
Minulla todettiin aikoja sitten vaikea masennus ja määrättiin siihen mielialalääkettä, Remeronia. No, sepä sitten nosti painoa 10kg ja sitten kun lopetin sen, niin paino tippui 10kg. Ja auttoihan se jonkin aikaa, kunnes taas samat ongelmat alko aiheuttaa ahdistusta ja masennusta. Nyt sitten on diagnosointi kesken ja toistaiseksi olen saanut kuulla, että olen kärsinyt psykoottisesta oireilusta ja keskivaikeasta masennuksesta. Taustalla on rankkaa elämää viiden vuoden ajalta (1997-2003) ja ikäviä kokemuksia. En kerro niistä tässä, koska niille on parempia paikkoja olemassa.

Nyt vedän sitten psykoosilääkettä, mielialalääkettä, Thyroxinia (kilpirauhasen vajaatoiminta) ja Triptyliä (fibromylagiaan, aiheuttaa kipuja lihaksiin ja nivelkudoksiin, mutta ei aiheuta mitään tuhoa niveliin). Sekä menee myös Opamoxia taas, kun ei saa öisin unta ja masentaa pirusti. Ollaan kullan kanssa juteltu, mutta ei olla löydetty mitään syytä. Ja käyn psykologilla kerran viikossa juttelemassa. Ehkä se asioiden käsittely aiheutti tämän takapakin. Ja todellakin, ne asiat vainosivat minua vuosien ajan, kunnes yksityinen psykiatri lähetti kiireellisenä silloisen paikkakunnan psykiatrin juttusille ja siellä sitten alettiin tutkimaan tilannetta tarkemmin. Sama juttu nyt täällä Kuopiossakin, tutkitaan ja selvitellään mennyttä.
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2007 00:03
Ei, ei terapiaa. Mutta tässä yks päivä matkoilta palattuani avauduin äidilleni. Hän totesi, että minun kannattaisi mennä psykologille. Se oli kova pala. En uskonut olevani niin pahassa jamassa. ...
Ehkä mun kannattaisikin mennä, on sen verran raskasta tämä. Mutta en vain voi luottaa niihin, en oikein kehenkään. Kakarana minua kuskattiin väkisin psykiatrille.
Minusta on jotenkin inhottavaa, että joku kuuntelee muiden omia asioita työkseen.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: DeathMask
  • Lähetetty: 08.08.2007 10:33
Kärsin masennuksesta ja olen joutunut katsomaan kun itselle suht rakas ihminen on kärsinyt bulimiasta ja masennuksesta. En tiennyt tarkalleen mikä vaivasi kun menin ensi kertaa koulussa terveydehoitajan luo. Siinä juteltiin ja hän teki minulla pari testiä ja myöhemmin kävin lääkärin luona. Lääkäri tarjosi melkein heti lääkkeitä. En halunnut, koska olin katsonut vierestä miten lääkkeet vaikuttivat. Minut melkein pakotettiin psykologille, jossa kävin muutaman kerran. Ei auttanut minun kohdalla, eikä vanhempani uskoneet että kärsisin jostain. Nooh, muutin pois 18v hiukan äkkiä...kertomatta vanhemmille, pakkasin tavarat kun he olivat töissä ja yhdellä kuormalla lähdin pois ja jätin avaimen ja lapun pöydälle Olen outo Nykyään selviän sillä, että kun masentaa, yritän ajattelullani muuttaa tunteeni. Juttelen parhaan ystäväni kanssa ja pohdimme asioita. Järkeilen asia jotenkin niin että tulisi hiukan parempi olo.

btw, masentuneet ihmiset ovat niitä jotka todella näkevät millainen tämä maailma on. Kaikki onnelliset ja normaalit ihmiset ovat kuin visertäviä pikkulintuja, jotka laulaa livertävät vaikka ovat jo joutumaisillaan suden suuhun.
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • • Muokkasi: Darkness
  • Lähetetty: 08.08.2007 16:47
oon käyny terapiassa puhumassa asioista mitkä mua masensimuttaei se puhe kyllä juuri auttanu..ainaka mulla.. omassa rauhassa mulla meni pahin masennus ohi.. mutta jtn pieniä oireita saattaa vielä olla.. :/
Kirjoittanut: Dreamer (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2007 12:12
kyllähän sitä on parikin kertaa jouduttu käymään eikä koskaan ole mitään auttanut. Tässä testin mukaan kärsin suht vakavasta masennuksesta mutta ei omasta mielestä tunnu olo yhtään omituisemmalta. Mutta joo, se mitä testi sanoo pitää uskoa, eli kaippa tässä taas psykiatrin puheille kohta joutuu..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 18:03
kyllä ja nimenomaan terapian (tai kallonkutistajan) tarpeessa. mutta sinnehän en muuten mene...
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2007 18:08
Yhdyn darkAngeliin.. -.- Mun masennus ei vaan suostu menemään ohi, joka päivä on pahemmin. Eilen oli semmoinen välipäivä, maailma oli puolikirkas, mutta tänään on synkempää kuin kertaakaan aikaisemmin..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.08.2007 18:17

Lainaus: Evil Kitty

Eilen oli semmoinen välipäivä, maailma oli puolikirkas, mutta tänään on synkempää kuin kertaakaan aikaisemmin..

niinpä. mulle kaikki jotenkin tuntuu niin harmaalta ja hyödyttömältä. ja auta armias niitä päiviä jotka tuntuu ihan sysipimeiltä.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.08.2007 18:40
Oikeasti tää päivä on ollut yhtä h*lvettiä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit