Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Terapian tarpeessa?

Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2007 11:33
Enpä ainakaan itse löytänyt tästä aiheesta.

Eli sain kuulla että saattaisin tarvita apua ''lievään masennukseen''. Sanottiin vaan että en sais hautoo asioitani sisälläni ja mun pitäis puhuu niistä.
Vihaan puhua omista ''ongelmista''. V¤##u mulla mitään masennustakaan on!
Onko teille käyny näin? Tai jotain samantapasta?
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2007 17:59
Olen heilunut osastolla koko toissavuoden, tosin päiväpotilaana. Kyllähän ne siellä yritti keksiä minulle vaikka mitä ihmeen mielensairautta ja diipadaapaa. Kun omasta mielestäni ainoa mitä minulla on ollut on masennusta.
No enpä sitten tiedä kuka oli oikeassa. Osastollekkin ottivat pakolla kun koulu ei mennyt niin hyvin, en vaan ymmärrä mikä ihmeen keino on hoitaa kouluasioita viemällä oppilas psykiatriselle osastolle kun muitakin helpompia keinoja olisi ollut. *silmien pyörittelyä* En nyt tiedä kuuluiko tämä varsinaisesti aiheeseen vai ei?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.01.2007 18:12

Lainaus: Komori

Eli sain kuulla että saattaisin tarvita apua ''lievään masennukseen''. Sanottiin vaan että en sais hautoo asioitani sisälläni ja mun pitäis puhuu niistä.
Vihaan puhua omista ''ongelmista''.

Sama täällä. Ihmiset sanoo just tota, etten sais pitää kaikkee sisälläni kun tässä nyt on ollut vähän kaikenlaista juttua ja ongelmaa meneillään. Eikä muakaan kauheesti kiinnosta tilittää omia ongelmiani ulkopuolisille ihmisille, jotka muka yrittää auttaa. Tunkis kaikki psykiatrit yms. perseeseensä, sanon minä. Ei niitä tarvita, eikä ne ees voi ymmärtää, jos ei oo kokenu itse samaa.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2007 22:09
Mutsi on viimeset neljä-viis vuotta yrittänyt saada mua terapiaan. Ei se vaan tunnu tajuuvan etten ihan kaikkia ongelmia sille haluu kertoo. Sillon kun vuonna nakki ja keppi aloin pukeutua mustiin vaatteisiin, niin hetihän tuli äipältä "Voi ei!! Tyttäreni on saatananpalvoja, mitä teen?!"- reaktio. Nyt se on jo vihdoin alkanut ymmärtää, että ehkä jotkut ihmiset tykkää mustasta ilman, että palvoo jotain.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.01.2007 22:59
Mut laitettiin sentään "vaan" koulupsykiatrille, mutta senkin sain loppumaan kahteen kertaan
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.01.2007 22:59
minä olin 3 vuotta eri paikoissa ja osastoilla skitsofrenian takia. etsivät oikeaa lääkitystä siihen. masennuin ja sain lisää pillereitä. ainoa mikä sitten auttoi oli se, että pääsin luontoon kesällä pariksi kuukaudeksi mökille. pääsin pois sieltä kun psykiatrit viimein tajusivat masennukseni johtuvan hirveistä lääkemääristä mitä sain. nyt osaan jo hillitä itseäni, ilman lääkkeitä.

mutta toki se hoito joskus myös auttaa

kahleet: katso foorumi "mikä goottityylissä on niin pahaa?" siellä käymme tuosta mustasta ja saatananpalvonnasta keskustelua
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2007 11:10

Lainaus: Kahleet

hetihän tuli äipältä "Voi ei!! Tyttäreni on saatananpalvoja, mitä teen?!"- reaktio.

Minun äidillä on kai tuo reaktio jäänyt jollekin jumitusvaihteelle... Eikä asiaa tietenkään auta sisko ihanan vihjailevat kommentit,('Minnes hautausmaalle tänä yönä?' 'Kenenkäs veitsiä tuli tänä yönä käytettyä?' 'Joo, mä se Backstreetin tiedän, hirvee saatananpalvojien tyyssija!' 'Dolliella on jotain saatananpalvojasivuja tuolla auki' <-gootti.netistä )

Mullahan ei ole mitään masennusta koskaan ollut, kotona vaikeuksia monista syistä joita en nyt viitsi ruveta luettelemaan ja äitiä vain huolestuttaa usein kun mä 'sulkeudun' joskus oikeen kunnolla (en puhu, olen hirveen surullinen ja tällein), ja terapiaa ehdottelee joka kulman takaa. Kun ei se vaan tajua etten mä halua kenellekkään vieraalle ihmiselle halua puhua asioistani.
Toinen mikä äitiä häiritsee on se kun tykkäänpähän katsella näitä k-18-k-15 leffoja joissa veri lentää kunnolla. Pitää minua hirveänä psykopaattina, mutta pitäköön
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2007 12:10
Ei minuakaan kovin tervepäisenä aina pidetä, mutta ei minulla kyllä mitään sairautta ole. Olen vain kovin ailahtelevainen mieleltäni Luokanvalvoja yritti saada kerran minua koulupsykologille kun luuli tosissaan että minulla on syömishäiriö Ö.ö
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2007 15:38
Olen ykkösellä käynyt terapiassa väkivaltaisuuden takia kerran kävin ja en mennyt toiste...

Nyt olen ravannut Opolla ja sen kautta koulukuraattorilla veljeni takia...

DOh ja mun mielest mun ei tarvis käydä missään
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2007 15:49
Mun mutsi taas ei aluksi tuntunut uskovan että mua oikeesti vaivaa joku kun halusin itse mennä psykiatrille koska oli niin helvetillinen olo joka päivä että halusin tappaa itseni. Pääsin siitä lähes tulkoon eroon mutta nyt on taas oireet lisääntyny kun tuli ukon kanssa ero ja muutenkin on ollut stressiä... mitähän v*ttua sitä taas tekis. :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit