Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Terapian tarpeessa? - Sivu 14

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Terapian tarpeessa?

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 20.02.2008 11:13
Aina sama juttu: minua alkaa *********** psykologilla käydessä. About joka toinen kerta alkaa päätä särkemään. Kai se vaan on niin ahdistavaa, kun siinä kertoessani kuulumisia ja kaikkea muuta tajuan, miten tyhjä ja p.aska elämä minulla on. Eikä mikään tunnu muuttuvan koskaan

Muutenkin aikani tänä aamuna oli myöhässä reilun vartin, olin jo aika kypsynyt odottamaan ja meinasin liueta paikalta muualle tylsistymään. Kouluunkaan en mennyt tuon ihanuuden takia.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.02.2008 18:54

Lainaus: Sire

Aina sama juttu: minua alkaa *********** psykologilla käydessä. About joka toinen kerta alkaa päätä särkemään. Kai se vaan on niin ahdistavaa, kun siinä kertoessani kuulumisia ja kaikkea muuta tajuan, miten tyhjä ja p.aska elämä minulla on. Eikä mikään tunnu muuttuvan koskaan

sama juttu,tällasia elämiä saa anttilasta parilla kympillä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Funereal Soul
  • Lähetetty: 20.02.2008 23:13
Useamman vuoden tauon jälkeen pitäisi taas aloitella uuden ihmisen kanssa. Arghh.. Huomen aamulla olisi aika. Kun nyt sitten vaan oikeasti jaksaisi ne hemmetin alkusäädöt niin saisi jossain välissä sitten päätäkin taas hieman selkeämmäksi.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2008 18:05
Minä kärsin kaamosmasennuksesta. Aina syksyisin masennun ja talvet on vaikeita. Sitten keväällä herään taas henkiin omaksi pirteäksi itsekseni

Tänäkin talvena otin ihan suosiolla miedot masennuslääkkeet talveksi, ne auttaa.
Kirkasvalolamppu saattaisi myös olla kova sana
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.02.2008 17:28
Olisihan se kiva jos se terapia joskus ETENISI mutta minkäs sille voi jos on ***** psykologi joka on sairas jokatoinen viikko ja tapaamisien välillä on sen seurauksena 3-4vk. Jee, ehkä vain tapan itseni.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.02.2008 18:02

Lainaus: DeadlyNightshade

Olisihan se kiva jos se terapia joskus ETENISI mutta minkäs sille voi jos on ***** psykologi joka on sairas jokatoinen viikko ja tapaamisien välillä on sen seurauksena 3-4vk. Jee, ehkä vain tapan itseni.

outoa, mulla on oman psykologin kans sama juttu. Burnout vai sairasteleeko psykologit oikeasti noin paljon? kaksi tapaamista peruttu.
No, toimintaterapia alkaa ens viikolla.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2008 18:57
Minua ei olla pakotettu käymään psykologilla, olen vain itse halunnut sinne. Kun tarpeeksi kerron asioistani ja selvitän ongelmani, niin pääsen varmaan mielisairaalaan.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2008 16:25
Ei psykologi. Psykiatri. Yhyhyy.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.02.2008 18:37
Ermh... jouduin perumaan aikani ehkä 3 viikkoa sitten, enkä oo vieläkään saanut aikaiseksi varata uutta aikaa. Lääkitystä tarkistellaan ens viikolla, ehkä siinä sit saisin tuonkin aikaiseksi? En oo kyllä halunnut/muistanut syödä lääkkeitäkään, tällä hetkellä meneekin sit pikkasen turhan kovaa...

Ei oo vaan ollut puhumis-olo. Ja nyt jos koskaan se tasapaino pitäis saada kuntoon, että olis jotain toivoa töistä valmistumisen jälkeen. Vaikka en tiiä millä aikataululla sekin muka tapahtuu, nyt tekis vaan riekkua kännissä/sekaisin ympäri maailmaa ja tavata uusia ihmisiä ja tosissaan repästä.

Vaikka tuntuu, etten mä ole mitään normaalia arkea viettänyt vuosiin.

Vaan eipä ainakaan masenna!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.02.2008 19:30
Kaksi käyntiä tällä viikolla ja ei paljoa huvita aloittaa mitään uudestaan, kun ensimmäisenä kertoilevat, kuinka heillä on mahdollisuus kaiken perusteella ottaa mut tarvittaessa osastolle ja lyhyeen "pakko hoitoon". Voi *****! Yritä sitten enään puhua niille yhtään mitään. Kun kyse on kuitenkin mun kehosta ja saan sille tehä mitä tykkään. Olisi vaan pitänyt alunperinkin olla menemättä tauon jälkeen yhtään minnekään enään. Muutenkin hajottaa, ajatukset on sekaisin ja tuo nyt vielä sitten..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit