Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Terapian tarpeessa?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.02.2008 19:47

Lainaus: Funereal Soul

Kaksi käyntiä tällä viikolla ja ei paljoa huvita aloittaa mitään uudestaan, kun ensimmäisenä kertoilevat, kuinka heillä on mahdollisuus kaiken perusteella ottaa mut tarvittaessa osastolle ja lyhyeen "pakko hoitoon".

No, niille pitää aina teeskennellä vähän terveempää, ettei ne pidä "liian hulluna". Siellä osastolla kun on niin peevelin tylsää, tupakkia vaan kuluu
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 25.02.2008 19:54

Lainaus: poison

No, niille pitää aina teeskennellä vähän terveempää, ettei ne pidä "liian hulluna".

Ilmeisesti, juuh.. Ja kun olen aina ollut siinä uskossa, ettei ne voi tuollaisia pakkotoimenpiteitä tehdä. No oppia ikä kaikki.. Vaikka tähän ikään olisi se oppiminenkin jo pitänyt tehdä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.02.2008 09:42
Olen alkanut nyt ihan vakavasti miettiä tuota psykiatrilla käymistä, kun ei tämä pää tunnu pelkillä lääkkeillä pysyvän kasassa ja kun ei yksinkertaisesti ole ketään muutakaan, kenen kanssa pystyisin juttelemaan asioista.

Minulla on vaan yhä äärimmäisen korkea kynnys "kallonkutistajia" kohtaan, vaikka olen aikaisemmin käynyt muutaman luona juttelemassa.
Jotenkin ahdistaa ja pelottaa avautua omista ongelmistaan, vaikka tietäisikin siitä olevan apua.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2008 10:46

Lainaus: Azrael

Jotenkin ahdistaa ja pelottaa avautua omista ongelmistaan, vaikka tietäisikin siitä olevan apua.

Jees, tuttu tunne. Mutta sitten jos ja kun pääsee alkuun, niin todennäköisesti helpottaa. Minulle ei ole oikeastaan enää väliä kenelle puhun asioista. Kunhan on joku, joka kuuntelee, olkoot sitten psykologi, kaveri, veli jne. Pääasia, ettei joudu pitämään kaikkea sisällään. Se murentaa vahvemmankin.
  • Lähetetty: 27.02.2008 22:38

Lainaus: Sire

Minulle ei ole oikeastaan enää väliä kenelle puhun asioista. Kunhan on joku, joka kuuntelee, olkoot sitten psykologi, kaveri, veli jne. Pääasia, ettei joudu pitämään kaikkea sisällään. Se murentaa vahvemmankin.

Se on kyllä totta, että jos pitää kaiken sisällään niin jossain välissä sellainenkin hajoittaa.. Mutta ainakin mulle on joskus käynyt niin että kun "opin" avautumaan ja hieman puhumaan ajatuksista Psykologilla.. Tuli sitten "ystävä" jolle myöhemmin kerroin ja avauduin, kunnes tuli pettymys siitä miten mun asiat yhtäkkiä olikin monien tiedossa, vaikka luottamuksella tuli puhuttua ns. aroista aiheista. Sen jälkeen on vaikeaa luottaa enään kenenkään.. Tai varsinkaan, kun ihmisiin on pettynyt niin monesti muulloinkin.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 17:53
vaikka kaikki kehottaa että pitäis mennä puhuu jolleki tai kertoo asioist vanhemmille, ni ei ei ei ei ei en en en eeeeeeeennnn!!!!!!
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.11.2008 18:44
Tässä on nyt käyty about 3 vuotta nuoriso poliklinikalla, ainoa edistys askel johtui yläasteen päättymisestä. Isä uhkasi hankkivansa tehokkaampaa ammattiapua, jos ei ala edistystä tapahtua.
Tosin, miten sitä edistystä voisi tulla, jos elämä on täysin solmussa enkä kykene puhumaan niistä kipeimmistä asioista, edes ilmaisemaan että niitä ongelmia on olemassa. Osa on piilossa jopa itseltäni.
Niistä vähän vähemmän kipeistäkin varmaan puhuisin, mutta koko ajan on tunne että muilla menee huonommin, ei mulla ole oikeutta valittaa. Äitikin on mut jo luulosairaaksi leimannut...
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2008 18:27

Lainaus: Tillie

Niistä vähän vähemmän kipeistäkin varmaan puhuisin, mutta koko ajan on tunne että muilla menee huonommin, ei mulla ole oikeutta valittaa.

whooot! mulla prikulleen sama juttu :O......joo oli pakko ilmoittaa, turha viesti myönnän
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2008 20:40
Sama homma kuin pimeyden_hehkulla ja Tilliellä.
Tuntuu syylliseltä, kun märehtii omia asioitaan. Toisilla on asiat sentään huonommin.
Noh, monien asioiden seurauksena olen saanut "ahdistuskohtauksia", kuten niitä itse nimitän.
Maailma tuntuu kaatuvan niskaan, tuntuu pahalta ja vain itkettää. Ei tekisi mieli mennä kouluun, vaan ilmoittautua sairaaksi.
Tänäänkin meni melkein koko koulumatka itkua pidättäessä O.o
Nyt olenkin ilmoittautunut mielialakurssille, joissa käsitellään näitä asioita.
Hehee, psykan opettaja vetää sen. Ihan varmaan paljastan sille huomenna kaiken, koska se on ensimmäinen haastattelu ennen kurssia. Pääasia olisi, että tämä sisäinen paha olo loppuisi.
  • Lähetetty: 02.12.2008 13:37

Lainaus: Not the nicest girl

Tuntuu syylliseltä, kun märehtii omia asioitaan. Toisilla on asiat sentään huonommin

Mielestäni ihan turhaan on huono ja syyllinen olo tuollaisesta. Koska, kuitenkin ne asiat mitä sinä tai te murehditte niin on itselle suuria asioita. Jokaisella on kuiteskin asioita, joita murehtii ja toisilla ne vaan on isompia kuin toisilla, mutta vaivaavat ja haittaavat ne silti. Eikä voi sanoa, että omat murheet olisivat vähäpätöisimpiä, kuin muiden.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit