Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2012 13:18
Olen flunssassa. Tympii kovasti. Ei olisi ehkä pitänyt lähteä vielä eilen liikkeelle sillä tauti vaan paheni.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.12.2012 20:20
Huonoja uutisia, huonoa tuuria ja lisää samaa rataa..
Niinsanotusti V*tuttaa! Siinäpä ne tärkeimmät. Tai no alkaa jo taas riittämään..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.12.2012 05:20
Ei näköjään uppoa mediaan tämä juttu että kuuluisuus tekee matkijoita.

Iltalehti, iltasanomat, perkele tajutkaa nyt ettei tragedialla herkuttelu lisää kuin teidän myyntiänne... Okei. Tämä selvä , ja ruokkii jutunaihetta myöhemminkin.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2012 09:41

Lainaus: mlrd

Iltalehti, iltasanomat, perkele tajutkaa nyt ettei tragedialla herkuttelu lisää kuin teidän myyntiänne... Okei. Tämä selvä , ja ruokkii jutunaihetta myöhemminkin.

Ovat varmaan tosi pahoillaan hyvästä myynnistä. Väkivallasta ja pahasta olostahan nuo lehdet elävät, nämä tapaukset ovat varsinaisia lottovoittoja niiden "Suomi sodassa ja kato nyt tätäkin sata vuotta vanhaa kurjuutta vol. XXVIXV" -liitteiden lomaan Kyrpii ihan semisti että noilla on joku eritysasema yhteiskunnassa ja räikeät mainoskyltit jokaisen kaupan ja kioskin kassoilla. Jos kirjoja, elokuvia tai mitä tahansa muuta samalla aiheella mässäilevää koitettaisiin markkinoida samalla lailla niin voi sitä ulinan määrää.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morgan Blood
  • Lähetetty: 17.12.2012 10:14
Joo, ja lisäksi jotkut kiskoo keltaista lehdistöä aamu-, ilta- ja välipalaksi ainoana medianaan näytön-/ televisioviihteen lisäksi. Hienoihin maailmankuviin saa sitten törmäillä :P Joskus hyörin freelancerina toimituksilla ja silloin tuli juteltua yhden Iltalehden hemmon kanssa otsikoista, kuinka tragedia pitää tiivistää myyvästi pariin sanaan jne. arvattavaa.

Keskustelussa palattiin muun muassa hienoon historialliseen ongelmaan nimeltä euro. Ongelma siis oli, että euron tulon jälkeen päästiin paljon harvemmin viljelemään otsikkoa "Miljoonavahingot" saati "Julkkisten miljoonahuvilat", tms. varmaa myyntihittiä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.12.2012 12:22

Lainaus: Morgan Blood

päästiin paljon harvemmin viljelemään otsikkoa "Miljoonavahingot" saati "Julkkisten miljoonahuvilat", tms. varmaa myyntihittiä.

Tuo on onnistuttu korvaamaan "öky" -etuliitteen liikakäytöllä.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2012 13:10
totta! En ajatellutkaan. Ongelma on ilmeisesti ratkaistu ja homma pyörii taas
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2012 03:11
Joulu alkaa olla lähellä. *syvä huokaus*
Ei siinä mitään, ihan mukava on viettää pyhät vanhempien luona mussutellen jouluruokaa ja -suklaita. Eikä unoheta punkkua. Mutta joulu ja uudenvuoden aatto on mulle vähän sinnepäin samanlaisia aikoja vuodesta kun ystävänpäivä. Eli valtavan k*rvän lätkäisy naamalle, että "oot sinkku, SUCK IT!"
Ja varsinkin semmoisina aikoina, kun on ihastunu. Ja melankolia on taattu. Että ilosta jouluva vaan.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2012 10:20

Lainaus: Roudatar

"oot sinkku, SUCK IT!"
Ja varsinkin semmoisina aikoina, kun on ihastunu. Että ilosta jouluva vaan.

Tosiaan, mua masentaa tavallaan sama asia, onhan se uusvuos kiva ja joulu, mutta onks se niin hauskaa kun ei oo tavallaan ketään kenen kanssa sitä viettää tai pitää niin merkittävänä päivänä? Mutta koska itse helposti vajoan tuon asian kanssa pohjamutiin niin yritän vain pitää mielessä, että ei koskaan tiedä mitä tapahtuu ja jotain jännän kivaa voikin yks kaks tapahtuakin... mutta milloin sekin sitten on?!

Minuapas ahdistaa ja ärsyttää eräät entiset kaverit jotka kuukausia sitten päättivät olla mulle inhottavia, syrjiä ja muutenki vaa purkivat kaiken pahan muhun, ilman, että olin tehnyt mitään pahaa tai väärää! Ovat puhuneet pahaa musta seläntakana ja nyt sitten valittavat muille, kuinka minä loukkaannuin heidän käytöksestään ja pahan puhumisesta ja kuinka itse en saisi muka olla loukkaantunut tai sanoa kavereille heistä pari valittua sanaa! Hei ihan oikeasti, mikä taas on näillä ihmisillä täällä? Ja jos heille olen niin iso ongelma niin mikseivät vain jätä rauhaan vai voisko olla niin että tahallaan yrittävät saada mut taas masentumaan ja pahalle mielelle ja iloita siitä kuinka heidän elämänsä on heidän mielestään täydellistä?
Kyllä, minua ärsyttää suunnattomasti.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2012 22:42
Jouluun asti kestän pimeyttä ja kylmyyttä ja lunta eikä se edes haittaa kovin paljoa. Mutta. Heti joulun jälkeen pimeys ja synkkyys alkaa ahdistaa. Olispa jo kesä. Olis valosaa ja lämmintä, ulkona vois kävellä paljain jaloin, aurinko paistais ja ne perkuleen linnut valvottais läpi yön sirkutuksellaan. Ei olis koulua, vois lähteä jäätelölle kavereiden kanssa eikä tarvitsis ottaa mukaan mitään hupparia siltä varalta että tulee liian kylmä. Mä en jaksa tota kirottua pimeyttä. Argh.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit