Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.12.2012 23:25
Työpaikan tapaturmailmoitukset vetää joskus sanattomaksi... Löi päänsä pyörivään kone-elimeen?

Jessus.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.12.2012 00:12
^ Ymmärrettävä kuvaus esim. jos työpaikkana on joku aikuisviihdetuotteiden kokoonpanolinja.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2012 06:30
Heräsin aamulla neljältä enkä saanut enää unta. Univaikeudet kyllä kruunaa vielä tämän loppuvuoteen ajoittuvan kiireen ja stressin. Kivakiva.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2012 23:41
Jaaaha. Joulu. Joululaulut hyyyhhhhyh.
No joo ja sitten muistin että joskus vuos sitte sain joltakin vanhalta kaverilta kirjeen, siis myö ollaan kai jotain sukuakin ja joskus oltu iha hyviä kavereita mutta me ollaan nii kauheen erilaisia, se on niin mitenkäsensanos suojeltu. Se on niin ystävällinen ja käyttäytymine on koulussa varmaan 10+. Mutta se ei ole silleen ärsyttävän ystävällinen, se on iteasiassa ihan ok.
Siis viimeks nähtiin neljä vuotta sitte, sillon ei saatu justiin ees keskustelua aikaseksi kun ei oo mitään yhteisiä puheenaiheita, se on lähettäny mulle kirjeitä ja joulukortteja ja vaikka mitä, minä en tiiä mitä mun pitäs vastata semmosiin, minä en tunne sitä ihmistä enää . Ja lisäks minä hukkasin sen kirjeen ja meillä ei oo mitään tietoa että mikä sen osote on. Nyt tässä vaiheessa sanosin että se facebook todellakin olisi ihan hyvä ratkasu, mutta sen vanhemmat ei anna sen tehä sitä fbtä.
V*ttu kun on taas hankalaa. Ja pitäähän siinä kirjeessä olla kysymyksiä, mitä minä kysysin kun mua ei itseasiassa näin rehellisesti sanoen kiinnosta. Mutta mä haluaisin vastata koska kyllä muaki v*tuttas jos mulle ei vastattas, mulla ei vaan ole sille mitään asiaa.
Semmonen tarina tänään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2012 01:23
1. On vaikeaa löytää kivoja kenkiä pikkujoulugaalaan kun kaikista niistä kivoista on just se mun kokoni loppu.

2. Muuttaminen on arsesta. Kunhan saadaan tavarat lauantaina uuteen kämppään, ei ole kyllä aikomustakaan muuttaa siitä pois ennen kuin muutetaan pois koko Kuopiosta. En muistanutkaan miten kettumaista pakkaaminen on, kun pitää koittaa pakata laatikot täyteen, mutta pitää ne silti sopivan painoisina kannettavaksi. Ja aivan sama miten paljon niitä laatikoita varaa, niitä ei silti ole tarpeeksi.

3. Mitä helvettiä ihmiset yleensä tekevät lemmikeille muuttopäivänä? Kissa hyppii seinille jo pelkän pakkaamisen takia, voin vain kuvitella mitä se sanoo sitten kun alamme kantaa huonekaluja ulos...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2012 10:52

Lainaus: BronzeRain

Mitä helvettiä ihmiset yleensä tekevät lemmikeille muuttopäivänä? Kissa hyppii seinille jo pelkän pakkaamisen takia, voin vain kuvitella mitä se sanoo sitten kun alamme kantaa huonekaluja ulos

Ainakin oma kisuni on saanut luvan olla muuton ajan kylpyhuoneessa suljetun oven takana. Ei siitä hommasta nyt muuten tulisi yhtään mitään. Kyllähän se siellä aina huutaa ja kiukuttelee, koska olisi paljon kivempaa olla siellä missä kaikki ihmisetkin, mutta eipä tuo karvapallo kauhean hyvin osaa muutossa auttaa.
Jos kyse on arasta ja stressaantuneesta kissasta niin kannattaa vielä kasata turvallinen pesä sinne kylppäriin. Jos taas kisu kokee suurta tarvetta olla mukana muutossa, niin huutamista helpottaa kun kissalle laittaa kylpyhuoneeseen yhden pahvilaatikon tekemisiksi. Pahvilaatikot ovat taikaesineitä jotka tuntuvat kiehtovan lähes kaikki kissoja loputtomiin asti.

Luvattiin mennä tänään käymään vanhempien luona poikaystävän kanssa syömässä kun on kerrankin vapaapäivä keskellä viikkoa, mutta arght. Ei yhtään huvittaisi lähteä autolla minnekään pidemmälle. Ei kai pitäisi valittaa kun en kortittomana joudu sitä autoa ajamaan, mutta on liukasta ja kylmää ja Kasitiellä hengaa aina kaiken maailman hirvieläimiä. Ja olisi niin mukavaa vain jäädä kotiin laiskottelemaan.

Ja kylmä. Ihan koko ajan. Inhottava vuodenaika.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2012 19:20
Asunnossa on jäätävät oltavat vaikka pattereiden pitäisi kyllä toimia (kävi tyyppi talohuollosta tarkastamassa ne, kun syksylläkin oli jo niin kylmää). Saa nukkua paksun peiton alla parit vaatekerrokset päällä eikä tule yön aikana hiki. Ja päiväsaikaan täytyy olla ainakin kahdet villasukat, kahdet housut ja kaksi tai kolme paksua paitaa päällä, jotta tarkenee.
Mittari näyttää 19-20 astetta sisälämpötilaksi. Sen pitäisi olla kai tarpeeksi, ja voi olla että mittari fuskaa asteen tai pari, mutta joka tapauksessa täällä on uskomattoman kylmä.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 06.12.2012 22:01
byron, kuulostaa erittäin tutulta. Paitsi että täällä mittari näyttää n.17 astetta. Siis mitä järkeä edes on ilmalämpöpumpussa joka ei toimi miinus viittä astetta kylmemmässä säässä? Kertokaa ihmeessä, minä en tajua.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2012 00:46
No kyllähän se karaisee kun paria pakkasastetta näyttävään lämpömittariin luottaen hyppää aamulla duuniin ja silmämunat karahtaa jäähän parin askeleen päässä ulko-ovesta o_O Mut joo, täälläkin paleltaa, aina, vilukissa kun olen, ja patterit alkaa lämmetä vasta Tammikuun lopula. Eli kitikiti, rutiruti ja valivali Ärsyttää lisäksi kämpän paperiseinät joiden läpi kuuluu sekä seinä-, että yläkerran naapurien pienten skidien koliikki-itku. Harkitsen säkkipillin ostoa :l
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morgan Blood
  • Lähetetty: 07.12.2012 19:07
Eräässä projektissa olin mukavasti saanut siirtää markkinoinnin erään halukkaan harteille. Mainosmateriaalilla, joka siis käsittää 2 posteria sekä yhden mainosjulisteen, oli deadline tänään. Tyyppi on hieman epävarma, mutta luukuttaa kovasti graafisia taitojaan, eikä kyseessä ollut sinänsä mikään tärkeä työ joten olin vain tyytyväinen tästä omien töideni keventämismahdollisuudesta sillä minulla riittää hommaa muutenkin.

Tänään kävi sitten ilmi, rahtautuessani 13 aikaan paikalle, että käytännössä MITÄÄN ei oltu tehty!? Sain eteeni A2 kokoisen arkin, jossa oli sinisellä pohjalla valkoisia mymmeleitä ja comic sansilla otsikko! Päivän saldo oli ollut, että paperi oli tosiaan muutettu siniseksi sillä aiemmin se oli ollut kirkkaan punainen O___o Ei siinä sitten mitään 6 tunnissa Copywritet, layoutit, taustat ja materiaalien kasaus.

Parasta tekemistä vapaaillalle, eikä edes kukaan frendeistä ole lähtemässä viihteelle. Pah. Kallottaa sen verran, että taidan lähteä yksin ja toivoa, että törmään puolituttuihin, ettei uusia puolituttuja tarvitse tehdä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit