Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2013 11:07
no todistukset saatiin ja kesä lomaa alkoi.
valitettavasti en saanut stipendiä,koska yksi 10 jäi puuttumaan rivistä.
olisin ansainnut sen kyllä,koska sain 10- kokeesta,viittasin ja tein kaikki esitelmät yms. kiitettävästi.
hm........niin..........siis mun tuuria...................
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.06.2013 03:33
^ mäkin olisin varmaan saanut sen stipendin jos äikkä ei ois tippunu ysiin. Johtui tod. Näk. Siitä että mä floppasin viimeisen ja arvostelussa merkittävän aineen, koska se aihe nyt vaan oli niin... Niin älyttömän epäisnpiroiva!

Ja nyt mua melkein pelottaa. Meen huomenna prometheusleirille, ja mä jännitän sitä niin pirusti etten saa unta D: Voi ei eieiei ei siitä mitään tule.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2013 22:21
Useamman viikon jatkunut särky ja kipuilu, joka on ollut aiemmin sitä on-offia, mutta nyt ihan jatkuvaa ja kävelen kuin lonkkaleikkauksesta toipuva zombiemummo (tai ankka). Lisäksi kurkunpää tuntuu olevan usein tulessa, eikä mikään oikeastaan huvita, kun yöt menevät ihanasti pätkissä. Nukun maksimissaan 1,5h kerrallaan.

Syyllinen on tietysti noin 3,5 kiloinen ihmisenalku, joka saisi tulla ulos eikä kiduttaa meikäläistä ja rankaista kroppaani samalla. Pää leviää!

Kiitos ja anteeksi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.06.2013 18:35
Tällaista siis on työskennellä vuokrafirmalle. Tällä viikolla 40 työtuntia, ens viikolla todennäköisesti 0.
Ois ehkä pitänyt sittenkin vaatia työsoppariin vähimmäistuntimäärä ni vois elääkin jollain rahalla.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.06.2013 22:27

Lainaus: Cata

Ois ehkä pitänyt sittenkin vaatia työsoppariin vähimmäistuntimäärä

Olisivat todennäköisesti tehneet nollasopimuksen toisen kanssa. Vuokrafirmat
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2013 01:12
Jumaliste ihmiset, lopettakaa nyt se mun ympäriltäni kuoleminen! D:
Masentelun ja itsemurhayrityksien tekemisenkin saisitte lopettaa, jooko?
  • Lähetetty: 19.06.2013 11:46
Sain kutsun työpaikkahaistatteluun ulkopaikkakunnalle, kävin sitten kysymässä työkkäristä, josko haluaisivat osallistua matkakuluihin.. "Sä oot opiskelijastatuksella, ei me mitään makseta" Ei muuta ku sossuun itkemään, jee.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.06.2013 18:41
Voisin nyt keväällä valmistuneena kitistä sitä, että olen työtön paska mutta...
spurgun elämä alkakoon jne.
  • Lähetetty: 24.06.2013 18:27
En nukkunut viime yönä yhtään. Kuorrutteena tähän paskakakkuun se, että piti lähteä kymmeneksi Sotkamoon työhaastatteluun (Kokkolasta). Nonparelleiksi vaikka se, että parisataa hakijaa, ja 1 paikka avoimena (Kiitos kun tästä kerrottiin etukäteen) ja kirsikkana vielä se, että sossutädit eivät suostu maksamaan polttoainekuluja, koska en mennyt omalla autolla (jollaista ei ole varaa ostaa tahi omistaa).
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2013 11:52
Note to my self: Älä. Juo. Kahvia. Mustana. Äläkä. Varsinkaan. Illalla.

uneton yö takana ja sitä rataa... Vitunmoinen närästys ja muutenkin shaibanen olo. Ja pitäisi tehrä jotain, muttei jaksa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit