Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.07.2013 13:10
Hidsit, täälläpä on hirveä poraamisen ääni. Remontti on valmis tässä huoneistossa ja alapuolella ja vierustoillakin, mutta joku vaan poraa.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2013 16:09
Vähän hajottaa ku ei oikee kellään tunnu olevan aikaa mulle... :S
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.07.2013 00:16
Perkele, huomenna on kuulemma kiinan "yleisradion" televisioryhmä tekemässä dokkaria teollisuudesta länsimaissa. No siinähän sitä kukkoillaan sitte ohjelmassa jolla on periaatteessa joku sata miljoonaa katsojaa.

Paljonko maksatte jos lähetyksessä näkyy helikopteri?
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.07.2013 14:43
Vuokraisäntä on myymässä talotyhtiön osakkeensa pois, joka minun kohdallani tarkottaa pientä epävarmuutta vuokrasopimuksen kanssa. Pahimmillaan joudun muuttamaan taas tai allekirjoittamaan kalliimman vuokrasopimuksen. Ei tässä nyt ainakaan kolmeen kuukauteen ole hätä mihinkään, mutta kyllä se silti stressaa, ja varsinkin kun oon tähän kämppään sen verta tyytyväinen, että en haluais muuttaa pois. Ja lisäksi miua hiukan ketuttaa se, että kaikki sinkkukaveritkin alkaa pariutua ympäriltä ja miä en edelleenkään kykene kysymään ihastustani EDES kahville!!! Ja oikeestaan se ketutus ei ole ihan mikään pieni!
*huoh*
Ehkä pitäs vaan hamuta lisää kissoja ja luovuttaa...
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2013 06:57
Olinpa sitten menossa Ropeconiin ensimmäistä kertaa, ja jopa johtamaan kahta ropea. Budjetti kusi kuitenkin pahemman kerran, kun en ehtinyt aiemmin ostamaan alelippuja täältä Kökkölästä Helsinkiin, ja olosuhteiden pakosta peruin osallistumiseni. Noh, suolaa haavoihin sillä, että illalla telkkarissa mainostettiin Kla-Hki -alelippuja, JOTKA KUULUISI VETURIN ASIAKKAILLE TULLA ENNEN MUITA! Ilmoitettiinko tästä muualla kuin siellä perhanan telkkarissa? No ei todellakaan. Kiitos VR, että kasasit -vielä- vähän lisää paskaa tähän jo valmiiksi kämäiseen elämään.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.07.2013 21:03
Kesätyöpaikan nuori työntekijä. Ymmärrän, että 17-vuotiaana (juuri täyttänyt) ja ekassa työpaikassa voi jännittää, mutta kaksi kuukautta on kyllä tässä työssä ihan tarpeeksi harjoitusta. Suorastaan vituttaa se, että kun meitä on kaksi töissä niin hän odottaa minun tekevän kaiken fyysisen työn sillä aikaa kun istuu kassalla ja hymyilee asiakkaille. Aamuvuorossa jaksaa kyllä purkaa kuorman yksin kun on pakko, mutta sillä sekunnilla kun toinen työntekijä saapuu paikalle loppuu kuorman purku siihen.

Ja ne tauot. Niillä EI lähdetä hippuloimaan ympäri maita ja mantuja vaan silloin levätään sallittu määrä. Kännykkää saa käyttää vain silloin. Kiva huomata että höpötät luurissa silloin kun olisi minun aikani tauolle. Omasi meni jo, olisit soittanut silloin.

Voi pyhä yksinkertaisuus miten saamaton olet. Myymälä ei täyty itsekseen! Niitä hyllyjä PITÄÄ TÄYTTÄÄ JA SIIVOTA jotta ne eivät näytä kuin hurrikaanin jäljiltä. Olen kyllästynyt olemaan se, joka tekee kaiken ja pitää vielä kaiken lisäksi vahtia että toinen ei vaan pääse lusmuilemaan.

Välillä niissä silmissä pilkahtaa jokin järjen näköinen ja vähän aikaa työ sujuu. Mutta sitten taas katoaa. Vittu kun vituttaa. Kun esimies palaa lomalta, vasikoin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.07.2013 14:34
Huaaa. Nyt kun olen työttömänä ollut useamman kuukauden alkaa nämä nukkumaan meno ajat hieman lipsua käsistä. Koko viikon olen valvonu ainakin kolmeen asti aamulla, kerran kuuteen asti. Eh. Lisäksi olen muuttamassa kaverin kanssa kämppiksinä yhteen ja kaiken maailman raha asiat ja tuet ja sopimukset yms pitää saada kuntoon. P: Kyllähän se siitä sutjaantuu mutta kunhan nyt valitan kun en muutakaan jaksa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.07.2013 15:13

Lainaus: misner

Olen kyllästynyt olemaan se, joka tekee kaiken ja pitää vielä kaiken lisäksi vahtia että toinen ei vaan pääse lusmuilemaan.

Varmasti ärsyttää! Monelle tuntuu olevan työpaikan saaminen yhtä kuin rahan saaminen, ettei siellä työpaikalla itse asiassa tarvitse tehdä sen kummemmin mitään.

Lainaus: FilthyVictorian

Lisäksi olen muuttamassa kaverin kanssa kämppiksinä yhteen ja kaiken maailman raha asiat ja tuet ja sopimukset yms pitää saada kuntoon.

Oletko ennen asunut tuolla tavalla itsenäisesti? Jos et, opeteltavaa ja uuden kokemista riittää.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2013 15:14

Lainaus: FilthyVictorian

Lisäksi olen muuttamassa kaverin kanssa kämppiksinä yhteen ja kaiken maailman raha asiat ja tuet ja sopimukset yms pitää saada kuntoon.

Varsinkin jos joudut KELAn kanssa asioimaan niin odotettavissa on vähintäänkin helvetillinen rumba. Itse olen hakemassa soviteltua päivärahaa kelasta ja ai että kun nautin siitä että joudun seilaamaan kolmen paikan (työkkäri, työpaikka, kela) väliä ja lähettelemään lippu lappuja joka suuntaan. Ensin olin että ei saatana, sitten että ei helvetti.

Lainaus: kuopassa

Monelle tuntuu olevan työpaikan saaminen yhtä kuin rahan saaminen

Juurikin näin. Mä en ymmärrä että mikä ihme siinä on että kun saadaan se jobi, niin oletetaan että raha kilahtaa tilille kerran kaksi kuussa mitään tekemättä. Riittää että ilmestyy paikalle ja silloinkin myöhässä. Arrgh.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2013 22:14
Pöh, etsin mustia kakunkynttilöitä neljästä eri kaupasta, eikä missään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit