Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2013 21:41
Olis niiiiin jo viikonloppu- ja menofiilis mutta vielä aamulla viideltä ylitöihin lauantaipäiväksi -.-
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2013 00:54
Eää, pikkuserkut ei pääse mun protujuhliin
Lisäksi äiti valittaa että pitäisi pukeutua tyttömäisemmin, ei, eieiei.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2013 03:35
^ Sentään sulle pidetään protujuhlat.... Toisin kuin eräille.

Nonniin, nyt on taas se ihastuttava aika vuodesta kun minä alan panikoimaan: enää pari viikkoa ja pitää taas raahautua joka päivä siihen prkl:n homelaitokseen. Jee. Ja nyt mua myös kaduttaa. Miksi, miksi menin ottamaan venäjän valinnaiseksi???? Miksi? Ainoa ihminen jonka kanssa olisin voinut puhua venäjää kuoli viime kuussa D: oisinpa mä ottanu vaikka jonkun ranskan, sitä vois ehkä mahdollisesti vaikkapa tarvitakin jossain. Kaduttaa ja ketuttaa. Ja ketutustilastot on muutenkin mukavasti piikissä tämän viehättävän ystävättäreni PMS:n takia että ei tässä muutakun että tekee mieli tappaa kaikki ja sitten repiä naama itseltäni irti kun olen niin ruma. Joo hyvää yötä ja kauniita unia vaan.

Shaatana.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.07.2013 18:09

Lainaus: Pelkuri

oisinpa mä ottanu vaikka jonkun ranskan, sitä vois ehkä mahdollisesti vaikkapa tarvitakin jossain.

Lohdutan sillä, että itse 6 vuotta ranskaa lukeneena en ole sitä käyttänyt juuri missään. Venäjää nyt saa käytettyä ihan kotomaassakin.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2013 20:12
Eräs henkilö onnitteli minua ja miestäni kihlauksen johdosta: "Muista olla kuuliainen miehellesi ja muille miehille. Koska olet nainen, olet miesten alapuolella. Anna miehesi persoonan loistaa, ole itse hiljaa." No voi ny vit-
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.07.2013 16:45
Ahistaa potenssiin sata.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2013 16:50
Jäin eilen parvekkeelle takalukkoon, ja ovea ei saa ulkopuolelta edes avaimella auki. Pakko oli hypätä toisesta kerroksesta rännin kautta pusikkoon ja juosta sukkasillaan kilometrin matka hakemaan porukoilta vara-avain. Onneksi oli tapani mukaan synkkä vaatetus joten ripeä liikehdintäni välttyi suuremmilta katseilta yön pimeydessä, lähikaupan pihallakin kun nuoriso vietti iltaa katsomassa tätä goottisirkusta Se mikä tässä aiheuttaa kitinää ja valitusta niin onnistuin vähän telomaan itseäni verelle siinä akrobatian pyörteissä...
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2013 19:23

Lainaus: von Berg

Jäin eilen parvekkeelle takalukkoon

No huh. Vissiin aika vanha talo, kerta tuollainen on mahdollista.

Miun pitäisi varmaan poistaa oma profiili ja luoda uusi...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2013 22:54
koulu alkaa viikon päästä! >
no,sain sentään ihanan repun leather heavenista,niin eiköhän tuota selvitä
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2013 11:59
Kissamme aiheuttaa rakoja naapurisovussa. Asumme lasitetulla parvekkeella varustetulla kerrostaloasunnossa ja koska aurinko paistaa tähän suoraan, lämpötila on helvetillinen. Pakko siis tuulettaa pitämällä ikkunoita auki = kissa lähtee samantien avonaisesta ikkunasta parvekekaidetta pitkin tutustumaan muihin asuntoihin.

Nyt tuli soittopyyntö ja kun soitin, naapuri uhkaili ottavansa kovat käyttöön jos kissaa ei saada pysymään aisoissa. Ymmärrän täysin naapurin kannan, itseänikin vituttaa kun miehen kotitalon pihaan tulee naapurin koirat kutsumatta. MUTTA. Uhkailua en hyväksy missään tapauksessa. Nyt yritetään keksiä miten saadaan toi kissa pysymään ikkunoiden sisäpuolella, varmaan laitetaan joku hyttysverkko tai vastaava paikoilleen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit