Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.10.2013 17:02
Kenen tuuria, kun olis jonkin sortin kiirelähtö kyseessä niin ambulanssi oksentaa jäähdytysnesteet pihalle... Onneks ei ollu pitkä matka vaihtamaan autoa.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2013 10:07
Applen mp3-soittimen virtakytkin hajosi TAAS. Tää paska ei ole ollut mulla kuin 1½vuotta ja taas meni hajalle... vakuutuskaan ei enää kata. :/ Kyllähän mä tiesin että applen tuotteilla on huono maine mutta tämä on jo naurettavaa. Edellinen samsungin ämppäri kesti lähemmäs 7 (!) vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia. No, seuraavalla kerralla taas vaihdan suosiolla samsungiin, enpähän pety.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.11.2013 00:57
Pitkän aikaa ollut taas "En jaksa" -kausi. Mitään ei saa aikaiseksi, hyvä jos sängystä pääsee päivän aikana ylös. Iso peukalo ihmisille, jotka jaksavat käydä kahvilla/kutsua piipahtamaan.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2013 18:36
Oon ihan älyttömän huolissani yhestä ystävästäni, mutta tuntuu ettei se vaan tajua. ARGH.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 11.11.2013 09:19
Saattaa olla että olen ollut turhan paljon naimisissa opintoihin liittyvien projektien kanssa. Voi olla. Pieninä vinkkeinä toiminee että olen useaan otteeseen pysäyttänyt leffan (tai vielä pahempaa, jättänyt pysäyttämättä) mennäkseni kirjaamaan ideoita, ajatuksia ja muita juttuja ylös. Se siitä rentoutumisesta (elokuvat ovat siis rakas harrastukseni, suhtaudun niihin aika vakavasti). Olen myös viime aikoina yrittänyt kirjautua vähän joka paikkaan opiskelijatunnuksillani, viimeisimpänä äsken tälle foorumille. Kertonee minkä verran käytän moodlea, sähköpostia ja muita palveluita päivittäin kun ne päättömät numerosarjat jotka tunnuksina ja salasanoina toimivat ovat ne jotka automaatiolla naputtelee joka paikkaan. Onneksi ensi viikonloppu on pidemmän sorttinen sellainen.

edit: Ai niin, ja puolison kanssa ollaan eletty viimeiset kaksi kuukautta melko pitkälle läpsystä vaihto- periaatteella. Enimmäkseen vain nukumme samassa sängyssä, jos sitäkään. Hän on 3-vuoro töissä ja minä vain töissä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2013 22:21
Korvat vinkuu D:
Vähän pelottaa että loppuuko ollenkaan ja oonko nyt pilannu viimein korvani, vai johtuuko se jostain muusta. Voiko se olla ihan vaan sitä että en oo oikeen nukkunu tarpeeks ja oon vähän kipeenä.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2013 03:27

Lainaus: BronzeRain

edit: Ai niin, ja puolison kanssa ollaan eletty viimeiset kaksi kuukautta melko pitkälle läpsystä vaihto- periaatteella. Enimmäkseen vain nukumme samassa sängyssä, jos sitäkään. Hän on 3-vuoro töissä ja minä vain töissä.

Kuulostaa tutulta.. Tulin tänään (eilen) töihin klo 17, avokki oli lähtenyt ennenkuin heräsin, tuli kotiin klo 21.30, nukkuu nyt yöuniaan ja on töissä aamulla ennenkuin minä pääsen edes kotiin. Noh, nähdään kuitenkin kun tuo kotiutuu töistä, vaikka silti ikävää tämmöinen, kun ei ole kauheasti yhteistä vapaata. Pysyypähän suhde tuoreena?
  • Lähetetty: 21.11.2013 01:01
1. Käy suihkussa
2. Vaihda puhdas musta t-paita päälle
3. Pese hampaat, tiputtaen samalla suurin osa hammastahnasta paidalle.
4. ????
5. Profit!
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2013 08:57
Nyt saatiin tuo valkoinen paska tänne käpykyläänkin! Mieluummin vaikka loskaa.
  • Lähetetty: 21.11.2013 16:31

Lainaus: Mirilla

Mieluummin vaikka loskaa.

Mi-mitäh?
Tuohan se talven tulossa kaikkein viheliäisintä on.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit