Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.10.2012 22:08
No ai saatana.
Mulla puuttuu pala etu- ja keskisormesta. Mitään tietoa miten olen siinä onnistunut. Ei voi soittaa bassoa
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.10.2012 00:00
Wormboy, siis niinkuin puolet-sormesta-puuttuu-palanen vai ihonriekale-palanen o_O kuulostaa hieman huolestuttavalta...

Nyt on sunnuntai. Eli huomenna pitää mennä kouluun. Ja siellä on yksi tyyppi joka oli viime viikon poissa. Mä en JAKSA sitä. Se ei kiusaa mua, mutta se on aivan helvetin rasittava koska se roikkuu mussa enkä mä kestä sen luonnetta. Inhottaa sanoa näin, mutta mua kaduttaa että mä olin sille niin ystävällinen ekan kerran kun se tuli mun luokse. Se tyyppi on aivan älyttömän lapsellinen. Se tunkee aivan liian lähelle (sillä lailla ahdistavasti: tyyppi on liimautunut kylkeesi ja kun otat askeleen poispäin, hän tulee askeleen lähemmäs. Tämä on inhottavaa varsinkin minunlaiselleni, joka todella tarvitsee vähintään sen hemmetin metrin siihen itsensä ja puhekumppaninsa väliin.) Ja kaikki mistä tämä tyyppi kykenee puhumaan, on hänen ihastuksensa. Jotenkin näin; "Joo, mul on enstunnilla matikkaa... Hei! Mun ihastukseni katto tänne! Se huomas mut. Blaablaablaa... Taas se huomas mut. Eiks huomannutki? Se huomaa mut kokoajan..." (sanoo näin vaikka kyseinen ihastus oli selin meihin) Se tyyppi on seiskaluokkalainen ja sen ihastus on ysiluokkalainen, jolla on tyttöystävä (!) ja tämä "kaverini" tietää sen. Silti höpötys on tämän suuntaista; "Mä tykkään siitä ja se tykkää musta. Se tietää sen vaikka sillä on tyttöystävä. Se ei vaan kehtaa myöntää... Hei, taas se huomas mut!" Kirotuin lause on; "Nähdäänkö taas ens välkällä?" "Joo ei muuten nähdä", ajattelen kun soperran vaivautuneesti että "juu..." Vielä sekin huono puoli että se saa mut tuntemaan syyllisyyttä että mä ajattelen näin. Onneksi me ollaan sentään eri luokilla... Mutta miten voi sanoa jollekulle että "Mene pois, en halua olla sinun kanssasi"
Muilla tällaisia 'hauskoja' tuttavuuksia? -_-'
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2012 01:55
Pelkuri, puuttuu sormesta lähinnä ihoa, jos puuttuisi koko sormi niin toi valitusviesti olis ollu pitempi ja täynnä typoja
no ettei mene offiksi niin valitan vähän lisää.
Huomenna on maanantai.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.10.2012 08:45
Flunssa vaan iski päälle, kaikista taisteluyrityksistä huolimatta.
Siinäpä sitä. No onneksi vasta ke. töihin. Jos vaikka puuduttais rommilla tämän pois..
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2012 21:15
Miten yksi ihminen voi yhdellä viattomalla lauseella tuottaa pahaa oloa rivien välistä? Argh.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.10.2012 23:31
Wormboy, ehkä jätät lasinsirufetissin väliin jos runkkaat kännissä.
Miten pirussa tuo onnistui huomaamatta?

Vapaat alkoi, Mutta rospuutto on joten kalaan ei pääse, metsästyskausi on finaalissa ja ykköskoneessa vaihteeksi näytönohjaimessa jotain.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2012 17:06
Kännykkä hukassa ja läppäri p*skana. Onneksi velikulta lainaa (eli hiippailen aamukuudelta pöllimään sen sen huoneesta )
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2012 17:29
Ulkona on kyllä aivan liian pimeää, kalsaa ja kylmääkin. Ois vaan lumet saaneet pysyä mutta nyt ne on melkein kokonaan sulaneet. Lumi olisi edes vähän tuonut valoa ja kaikki ei olisi näyttänyt niin harmaalta.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2012 10:12
Heti kun ryömii takaisin ihmisten ilmoille neljän seinän sisältä hyökkää flunssa-aalto päälle. No kai tää on parempi sairastaa nyt pois, niin ei tarvitse joululomaa viettää flunssassa. Silti; synkeätä.

Ja Embize: kyllä ne lumet tulee vielä takaisin
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2012 10:34

Lainaus: byron

Ja Embize: kyllä ne lumet tulee vielä takaisin

Totta puhut Mutta silti, saisi sitä lunta jo olla nyttenkin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit