Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2012 00:41
huomenna on koulussa HYVINVOINTIPÄIVÄ! eli urheilua, niin paljon urheilua.

..jjjes. D:
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 24.10.2012 01:56
Niska ja yläselkä tekevät taas yhteiskuolemaa. Voi, kun eräs nimeltämainitsematon ihanuus hieroisi...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.10.2012 09:34
Pakko vinkua vähän ehkä suurimmasta pet peevestäni ikinä, koska olen lähiaikoina törmännyt tähän niin monessa yhteydessä ja koen suurta tarvetta kiukutella täysin triviaalista aiheesta.

Se että sinulla on yksi huono päivä ei tarkoita että olisit masentunut. Masennus on pitkäaikainen ja vakava sairaus. Satunnainen alakulo on osa normaalia elämää.
Se että joku on ilkeä sinulle ei tarkoita että hän olisi narsisti tai psykopaatti, jotka molemmat ovat erittäin vakavia persoonallisuushäiriöitä. Kaikki meistä ovat silloin tällöin kusipäitä.
Ja huolimatta siitä mitä Iltalehdet toistuvasti hokevat, kaikki lasten hyväksikäyttäjät eivät ole pedofiileja. Se että he eivät ole pedofiileja ei vähennä heidän tekojensa vääryyttä mitenkään mutta kun lääketieteelliset määritelmät ja diagnoosit ovat lääketieteellisiä määritelmiä ja diagnooseja. Se että näitä sanoja väärinkäytetään arkipäivässä ihan oikeasti vaikuttaa myös lääketieteelliseen kenttään ja siihen, että nämä sairaudet ja persoonallisuushäiriöt oikeasti otetaan tosissaan eikä niistä tule vain tyhjää sanahelinää.

Ja kyllä. Käytin sinä-passiivia, vaikka se on Väärin. Jos se on jonkun toisen pet peeve niin nyt on oiva mahdollisuus avautua aiheesta.

Minua ärsyttää myös se, että en keksi mitään järkevää suomennosta sanalle pet peeve.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2012 10:16

Lainaus: Giffirt

Minua ärsyttää myös se, että en keksi mitään järkevää suomennosta sanalle pet peeve.

Miten ois lempiärsytys? Lempiärsytyksen kohde.

Ärsyttää kun asunto on niin kylmä. Talvi tuo vaihtelua elämään, mutta se on ainakin kuukauden verran liian pitkä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.10.2012 04:17
Ärrinmurrin, olen ollut "vähän" kuollut viimeisen parin vuoden aikana intterwebsissä. Lisäksi vähän meinaa kenkututtaa, kun ei ole töi. Jos vaikka molemmilla osa-alueilla ottaisi itseään niskasta kiinni. D:
Lisäksi pitäisi mennä nukkumaan, muttei jaksaisi napostella. Ei väskätä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.10.2012 15:30
Annan teille kaikille nyt ystävällisen neuvon: älkää koskaan suostuko pelaamaan juomapelejä baarissa jossa hanajuomat ovat seurueelle ilmaisia koko illan. Siitä ei seuraa mitään hyvää, ainoastaan kahden päivän jäätävä krapula. Tämän sanon kokemuksesta.
En enää koskaan suostu pelaamaan ellen ole varma että juomat loppuu hyvissä ajoin.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.10.2012 18:50
Odotin koko viikon kavereiden vierailua Helsingistä. (Asun itse Kuopiossa.) Tänään sain tietää että sään takia eivät pääse tulemaan. Ikävä vaan kasvaa.
Nyt kun tänne eksyin niin valitetaanpa tästäkin; seurustelusuhteeni ei mene hyvin. Asun hänen luonaan ja olen niin kyllästynyt kaikkeen. Hän on koneella koko ajan, haluaa lähteä jonnekin missä luulee että viihtyisin. Valitettavasti en halua lähteä hänen kanssaan mihinkään. En tiedä edes, haluanko olla hänen kanssaan enää.
Rahatkin on loppu, tupakat loppuvat, lihon koko ajan ja koulu menee päin prinkkalaa. Että näin.
Sellasta tänään, wine for comfort with The Sisters Of Mercy.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2012 21:42
Puolentoista viikon reissu Saksaan, paluu kotimaan karuun arkeen, kamalaan säähän ja hitonmoinen flunssa siihen vielä kaveriksi
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2012 23:22
Läppärini on rikki... joudun uudelleen käynnistämään sen noin 15 minuutin välein, sillä kone iloisesti hyytyy muuten rajattomaksi aikaa... -.- takuukin enteilee jo pahasti loppuaan, eli kone pitäisi kohta ja äkkiä heivata takasin Samsungin ongelmaksi... Mitäs minä sitten teen... tulee vierotusoireet...
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.10.2012 11:18
Voi hemmetti.. Huomenna alkaa työssäoppiminen, ja hävettää jo nyt. Kiva mennä sinne työpaikalle, kun huuli auki ja muutenkin pari haavaa naamassa. Varmaan huulet vielä huomennakin vähän turvoksissa. Selkäkin ihan älyttömän kipeä. :|
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit