Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2012 16:59

Lainaus: byron

Kitinät ja narinat omalta osaltani ovat pienen leikkausvirheen aiheuttamia kipuja ja uskomatonta vaivaa ja surkeutta mitä tästä on aiheutunut. Kaikki suunnitelmat menivät romukoppaan, mutta toivossa eletään, että tästä toivun.

harmit

Kuumeessa on kiva olla... juuri kun syysloma tuli Ei tässä sitten muuta kuin nörttäystä aamutakissa seuraavat kolme päivää :P
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.10.2012 23:19
Kaikkia ottaa kaaliin ikävä vois hyvinki mennä... joskus.

Nyppii ku 20 vuodessa ei opi kirjottamaankaan selvää suomea. Just ostin asunnon ja unohin, että vielä oli yks autokoulun osamaksu maksamatta ja rahat tiukilla nyt ku tuhlaillu sitte niillä fiiliksillä kaikkeen remppailuun sun muuhun. PRKL! Tänää kuulin töissä senkin, että joku munapää oli tehny emämunauksen töissä ilmeisemmin tahalteeen ja tämän munauksen takia saattaa olla satoja työpaikkoja vaakalaudalla myös omani.
Eukko vittuilee koko ajan ja olen huomannut olevamme sittenki ehkä liian erilaisia elämäntyyliltä jotenka varmaa seki puoli menee uusiks. Auton jakopään hihna pitäs vaihtaa lähiaikoina mutta mistäs pierasen rahat.
Elisa viihde kunnon rahastus ja kusetus palvelu. Tilaa heti digiboxisi katuilee vaivaiset 5 kertaa päivässä vaihdossa boxi ollu 4 kertaa ei parannusta. Viihteen netti pyörii puolet hitaammalla tässä uudessa asunnossa kuin pitäisi, sentään se oikeuttaa purkamaan sopimuksen jos nyt niide asiakaspalvelu ei olis nii surkeata tasoa. Terppa terve vaan ja nauretaan!

Onneks ees on nyt omistusasunto ja oma sauna
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2012 02:49
Minua. Raivostuttaa. Yleistys.

Me kaikki 14-vuotiaat teinitytöt EMME ole aivottomia, lapsellisia ja tyhmiä ihgudaa-lissuja. Valitettavasti tällaista _hieman_ rasittavaa yleistystä kuulee joka tuutista. Jos jossain mainitsen ikäni, vastaus on yleensä luokkaa "ai, sä oot neljätoista...." ja merkitsevä ilme sekä hiljaisuus päälle. Valitettavasti esimerkkejä tällaisista ihgudaa-lissuista (jos sallitte ilmaukseni) on aivan liikaa. Mutta me kaikki emme ole sellaisia. Minulla ei ole aikomustakaan vetää ensikännejäni tai menettää neitsyyttäni jossain puskassa ihan lähiaikoina. Tai vaikkapa ruveta vetämään tupakansavua poskeen jossain koulun takana. Ei tällä moraalilla. Niin ja varsinkin jos sattuu pukeutumaan hieman eri tavalla kuin muut, näkee aivan likaa "no niin, taas sillä on menossa joku vaihe. Kyllä se tosta parissa kuukaudessa tokenee."- reaktioita. Eikä älykkyydessäni ole mitään vikaa, kiitos vain. Olen hikipinko, viime todistukseni keskiarvo oli 9.6 ja otan koulutukseni vakavasti, kyyllä, jo yläasteella, kun muut hankkivat "elämänkokemusta" jota myöhemmin katuvat. Ja sitten nuorten huono käytös. Idiootteja löytyy paljon, suorastaan liikaa, mutta joukosta löytyy myös niitä järkeviä ihmisiä. Jotka sattumoisin joutuvat kärsimään idioottien edesottamuksista.

Ei sillä, että kukaan tällä foorumilla olisi väittänyt mitään sellaista. Kunhan purin raivoani. Anteeksi.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.10.2012 22:09

Lainaus: byron

No näin huuto.nettiä käyttävänä muistutan, että kun me muut ostajat tarkastellaan myyjän profiilin pistemääriä, niin varmasti suurin osa meistä tarkistaa ne syyt negatiivisille palautteille, eli jos myyjä saa negatiivisen, niin kannattaa kommentoida sitä niin, että muille mahdollisille ostajille selviää se, että kenen vika se negatiivinen on - ostajan vai myyjän. Usein tulee vastaan sellaisia kostonegatiivisia, joita myyjä onkin sitten kommentoinut ja vähän valottanut ostotilanteen taustoja muille mahdollisille lukijoille, jotta voi itse päätellä mikä sen negatiivisen on aiheuttanut

Joo, ottaa vain aivoon kun tämä on nyt kiinni ihan ostajasta. Nyt vielä kun huomautin että postikulut jäivät puuttumaan niin tyyppi laittoi kokonaan caps lockeilla kirjoitettua riehumista sähköpostiini. Kuulemma on maksanut mutta mennyt jollekin samannimiselle (tuskin) ja sitten päivitteli että onpas kalliit postarit. No, yllättäen metalliesineet eivät ole kevyitä. Jännä juttu.

Sokerina pohjalla oli vielä tämä:
"EN MUUTEN SÄÄSTELE TOMMOSII PRO HUUTOKAUPPAAJAN......
OHJEISTUKSII NAURETTAVIA LAPSELLISIA WAKE UP AIKUINEN IHMINEN"

Tämä siis ilmeisesti oli reaktio siihen kun laitoin sähköpostitse linkin sulkeutuneeseen kohteeseen ostajalle ja kehoitin lukemaan kuvauksen vielä kerran läpi. Jepjep. Jos tuo ihminen ei anna minulle kostonegaa niin sitten ei kukaan.

Mä olinkin selvinnyt uskomattoman pitkään uskomattoman vähällä huuto.netissä. Nyt on valitettavasti lyhyehkön ajan sisään tullut kaksi tällaista tapausta joista on jäänyt oikein mukava ja sisäisesti pörröinen olo.

Lisävinetyksenä mainittakoon että hiton syksy. Väsyttää ihan jatkuvasti. Keho käskee alkaa talviunille.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2012 12:54
Oli aivan kamala syysloma! Ei sinänsä mitään erikoista, mitä nyt lapin reissu peruuntui ja olin vaan seinäjoella koko loman, MUTTA netti katkesi tiistaina, eikä Anvia osannut korjata sitä ongelmaa. Lopulta huoltoyhtiön mies lupasi tulla perjantaina korjaamaan sen, mutta kun ei kuulunut ilta viiteen mennessä, soitin perään ja sanoi sieltä että ei ehdikään tänään.... Nyt sitten alkoi taas koulu ja pääsin koulun koneelle ja tällä hetkellä on kotona siellä sähkömies vaihtamassa pistokepaikat! Toivottavasti on nettiyhteys kondiksessa ku kotiin meen, mutta oli kyllä tuskaa kun ei voinut netin kautta pitää yhteyttä kavereihin jotka olivat lähteneet lomaksi ympäri suomea.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 23.10.2012 00:00
Elikä huomiseksi pitäisi keksiä aihe yhteen projektiin. Tunnilla ei ole enää aikaa miettiä, vaan pitää aloittaa heti. Arvatkaapa kenellä ei ole minkään valtakunnan
ideaa. Ärh!

Edit. No kylläpäs tää ny lagailee.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.10.2012 01:24
hm...........lomalla ollaan!
mut on polovi jo näen nuorena suorastaan p*skana! >
ja kouluhommia jouvun tekemään näen lomallakin. -.-

ps,Pelkuri,sulla oli pointtia tossa sun 2nd uusimmassa kommenttissa! Olen samaa mieltä!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2012 08:38
Netti perseilee. Meinaa mennä vähemmästäkin käämit.
Ja kohta pitäis lähtee viemään tätä mun hoidokkia takas kasvattajalle. Yhyyy, tulee niiiiin kova ikävä, pikkumiestä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.10.2012 20:13
Voi vitun finnit. Mun tekis mieli leikata nää saksilla irti.

Pakko mennä kait lääkäriin tai kosmetologille jos ei helpota.

JOO, on mulla elintavat kunnossa.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2012 20:42
Pää olisi täynnä kaikkea upeaa materiaalia, mutta tässä minä istun ja pänttään pakollisten tentteihin. integraalimatematiikkaa, sarjoja, algoritmeja, yms. hyödyllistä, mutta kirotun kuivaa kunnes niitä tarvitsee jossain ja tajuaa, ettei kiinnostanut opetella niitä ikinä niin hyvin, että sattuisi muistamaan jotain ja joutuu opettelemaan kaiken kuitenkin uudestaan. pah.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit