Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.10.2012 17:27

Lainaus: Pelkuri

Saatanan saatanan SAATANAN vatsakipu!!! On jatkunut tässä iloiset seitsemän tuntia, enkä mä pysty nukkumaan. Ja tuntuu että mä oksennan kohta. Helvetti!

otan osaa!
itellä oli vasta migreeni tässä.........................
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2012 19:25
Tylsempää ei voisi olla ! tai emmätiä. Mua vaan jännittää ihan hirveesti huominen Deathstarsin keikka ja nyt pyörin ympäri kämppää kuin orpo piru. Tarvis jotain todella aivotoimintaa vievää tekemistä!
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 12.10.2012 03:26
Olipa kerran tietyn ihmistyypin edustajat jotka eivät koskaan kykene näkemään itsessään ja tekemisissään mitään vikaa, vaan aina juuri he ovat niitä täydellisiä, älykkäitä ja rakastettavia persoonia mikä myös oikeuttaa heidät kohtelemaan muita miten mieli tekee riippuen säätilasta, tähtien asennosta ja sukkien väristä. Ja jos nämä muut eivät sitten ole tyytyväisiä saamaansa kohteluun (kuka nyt ei haluaisi saada paskaa niskaan tyhjästä) niin tietysti vika on heissä, heidän lapsellisessa asenteessaan ja huumorintajuttomuudessaan puhumattakaan siitä että he eivät vain ymmärrä alempiarvoisuuttaan. Kyllähän maailman nyt vain on pyörittävä näiden ylimaallisten henkilöiden navan ympärillä... ja valitettavasti jotkut (liian hyväuskoiset) henkilöt jostain ihmeen syystä jaksavat vuosien ajan yrittää kaveerata näiden jumalien kanssa vaikka käteen jää lopulta vain sitä itseään. Aina.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.10.2012 00:05
Nyt se sitten on tapahtnut. Onnellinen opiskelu on saanut käänteen, jolla on mahdollisuus muuttaa vapaaehtoinen opiskelu 4 vuoden "linnareissuks". Olen siis kauhukseni ihastunut luokkakaveriin. Vankeustuomion kaltaisen siitä tekee se, että jos en osaa kääntää tätä ihastusta pois päältä, olen jumissa onnettomana 4 vuotta. Ehei, ei mua ota pattiin yhtään.*sarcasm*
Miksmiksmiksmiksmiksmiks?!?!?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2012 01:32
Ilmoittaudun mukaan (toivottomasti) ihastuneiden kerhoon. Ihastukseni on minua vuotta vanhempi, mutta se ei ole ongelma. Ongelma on se, että ihastukseni on tyttö. Minä olen myöskin tyttö. Voi *ittu tätä teini-ikää
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2012 12:35

Lainaus: Pelkuri

Ilmoittaudun mukaan (toivottomasti) ihastuneiden kerhoon. Ihastukseni on minua vuotta vanhempi, mutta se ei ole ongelma. Ongelma on se, että ihastukseni on tyttö. Minä olen myöskin tyttö. Voi *ittu tätä teini-ikää

Jännä sanavalinta. Toiset kutsuvat tuota homo- tai biseksuaalisuudeksi.

Ihmiset ottaa pannuun. Varsinkin eräs tietty ihminen, argh.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2012 14:01
Tarkoitinkin, etten tässä nyt enää kaiken muun hauskan lisäksi tarvitsisi epäilyksiä seksuaalisuudestani. Onko tämä nyt näitä kivoja teini-iän tunneailahduksia, vai olenko tosiaan bi-seksuaali, vai mitä ihmettä... No jaa, ei voi mitään, olen ihastunut tyttöön ja sillä selvä.

No, muihin asioihin, on kyllä ihanaa, että nyt on syysloma, mutta sitten heti syysloman jälkeisellä viikolla on koe, laulukokeet (apua), kuulemma tärkeät testit kahdesta aineesta ja pitäisi lomalla myös keksiä aihe yhteen projektiin. Olen pahemman luokan hikipinko, enkä pysty ajattelemaan melkein mitään muuta kuin koulua jos siellä on jotain tuollaista. Että hauskaa lomaa.

Mä se sitten osaan löytää jokaisesta hyvästä jutusta huonoja puolia -_-'
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2012 07:30
ARGHT.
Myin yhden jutun huuto.netissä.
Ensin saan tekstiviestin että mikä tilinumeroni on. Kohteen kuvauksessa lukee selvästi että maksutiedot tulevat automaattisessa viestissä.
Sitten saan sähköpostia, että maksoin nyt, milloin lähetät tuotteen.
Kohteen kuvauksessa lukee selkeästi että tuote lähtee postiin kun maksu näkyy tililläni. Sunnuntaisin ei ole pankkiliikennettä eikä postia, joten sori, odota vähän.
Sitten kun käyn tänään aamulla katsomassa verkkopankista niin tyyppi on maksanut vain huutohinnan, mutta ei kohteessa selvästi lukevia postikuluja.

Minulla on vähän sellainen olo, että se ei ole lukenut sanaakaan tuosta kohteen kuvauksesta. Ehkä lievästi turhauttaa. Minun tuurillani tyyppi vielä antaa minulle ikävän palautteen tästä, vaikka se ei nyt itse ole lukenut tuota kohteen kuvausta alkuunkaan.

Headdesk.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2012 11:02
Raha-asiat, grrrr.
Ne vähät tulot mitä saan, menevät ylläripylläri saman tien. Voi että sapettaa!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2012 14:27

Lainaus: Giffirt

Minulla on vähän sellainen olo, että se ei ole lukenut sanaakaan tuosta kohteen kuvauksesta. Ehkä lievästi turhauttaa. Minun tuurillani tyyppi vielä antaa minulle ikävän palautteen tästä, vaikka se ei nyt itse ole lukenut tuota kohteen kuvausta alkuunkaan.

Headdesk.

No näin huuto.nettiä käyttävänä muistutan, että kun me muut ostajat tarkastellaan myyjän profiilin pistemääriä, niin varmasti suurin osa meistä tarkistaa ne syyt negatiivisille palautteille, eli jos myyjä saa negatiivisen, niin kannattaa kommentoida sitä niin, että muille mahdollisille ostajille selviää se, että kenen vika se negatiivinen on - ostajan vai myyjän. Usein tulee vastaan sellaisia kostonegatiivisia, joita myyjä onkin sitten kommentoinut ja vähän valottanut ostotilanteen taustoja muille mahdollisille lukijoille, jotta voi itse päätellä mikä sen negatiivisen on aiheuttanut Ja ainahan se 99% positiivista voittaa sen yhden negatiivisen. Ikäväähän se ois saada negatiivinen asiallisesta kaupankäynnistä omalta kohdaltaan, mutta ostajat osaavat ainakin antaa anteeksi jokusen miinuksen.

Kitinät ja narinat omalta osaltani ovat pienen leikkausvirheen aiheuttamia kipuja ja uskomatonta vaivaa ja surkeutta mitä tästä on aiheutunut. Kaikki suunnitelmat menivät romukoppaan, mutta toivossa eletään, että tästä toivun.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit