Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2012 10:45

Lainaus: Roudatar

Olen (taas vaihteeksi ) ilmeisesti ihastumassa. En tykkää. Melkei tekis mieli hymyillä sille jätkälle ja alkaa moikata. Vaan tässä on ongelma. Ainoa asia joka pyörii miun mielessä, on että se varmasti ajattelee miusta, että "luuleeko tuo lehmä, että sillä on mitään mahiksia". Sanomattakin selvää siis, että en todellakaan edes hymyile sille.

tervettuloa kerhoon
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2012 11:29

Lainaus: Roudatar

Olen (taas vaihteeksi ) ilmeisesti ihastumassa.

kappas kappas. En siis olekaan ainoa, joka haaveilee kuuta taivaalta. Ikuinen romantikko kun olen. Hähähää.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 29.09.2012 14:47
Leikkaus on ensi viikolla ja vasta herättyäni saan kuulla, miten laaja operaatiosta muodostui ja kuinka pahassa jamassa olen. Inhottava epätietoisuus.: / Paras tapaus olisi pieni leikkaus ja vähän poistettavaa, kauhuskenaarioon kuuluukin sitten paljon enemmän kaikkea. Noh, lääkäreillä taitaa olla ammattitautina pieni pelottelu, ei olisi eka kerta, kun oireiden perusteella olisi kehitelty kauheita mahdollisia seuraamuksia. Toivottavasti näin on tälläkin kertaa.

//Kiitos :>
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 29.09.2012 16:31

Lainaus: Myria

Leikkaus on ensi viikolla ja vasta herättyäni saan kuulla, miten laaja operaatiosta muodostui ja kuinka pahassa jamassa olen. Inhottava epätietoisuus.: / Paras tapaus olisi pieni leikkaus ja vähän poistettavaa, kauhuskenaarioon kuuluukin sitten paljon enemmän kaikkea. Noh, lääkäreillä taitaa olla ammattitautina pieni pelottelu, ei olisi eka kerta, kun oireiden perusteella olisi kehitelty kauheita mahdollisia seuraamuksia. Toivottavasti näin on tälläkin kertaa.

Onnea leikkaukseen!

Ja jottei mene offtopiciksi, niin niskakipu ja jäykät lihakset.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 02.10.2012 15:07
http://nightwish.com/fi/news#2186
Jaaha, eli
Iltalehti ja Iltasanomat räjähtää ja taistelu siitä mikä laulaja on paras alkaa taas.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2012 21:08
*ituttaa, kun en ehdi lukea huomiseen bilsankokeeseen niin paljon kuin haluaisin. Kyyllä, kaltaiselleni hikipingolle se on maailmanloppu. Ja tuo korvakorureikäkin on tulehtunut ja kipeä. Voe helekutti.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2012 21:52
Tuun taas itkeen tästä kädestä. En vaan enää oikeesti tykkää... Se kipeytyi uudelleen, kun aloin huovuttaa. Pari rastaa kärsii huovuttaa päivässä, mut sitten alkaa taas särkeä. En arvosta!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2012 11:15
Mun elämää kohtasi eilen ihan valtava suru. Rakas koiravanhukseni nukkui pois.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.10.2012 16:38
^Voi ei, voin kuvitella vain osittain, sillä oma rakas hauvani porskuttaa vielä. Varmasti ihan kamalaa.:'< En tiedä, kuinka osaan olla sitten, kun joudun omastani luopumaan. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Jaksamista.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2012 02:56
Saatanan saatanan SAATANAN vatsakipu!!! On jatkunut tässä iloiset seitsemän tuntia, enkä mä pysty nukkumaan. Ja tuntuu että mä oksennan kohta. Helvetti!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit