Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.03.2007 22:18
loimulohi on hyvää
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2007 01:38
savutaimen... nam.
en kuitenkaan osta, koska itsepyydettyä ja valmistettua sen olla pitää.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 20:24

Lainaus: Ximmo

Mä oon vege.

vegetaristi vai vegaani?
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2007 21:00
Sekaravinnon käyttäjäksi tunnustaudun, syön lähestulkoon kaikkea mikä ei liiku enää lautasella...

Lihapuolella suosin tuota riistaa ennemmin kuin tuotettua lihaa, jo ihan maunkin vuoksi. Tuosta kauppahallista saap erinomaista pitkään roikotettua hirveä millä voi herkutella tilipäivänä... Ja toki hirvestyskaudella tutut jakavat pakastimistaan edellisvuoden lihoja.

Suomen kalatkin ovat aivan erinomaisia, ei sitä osaa arvostaakaan ennenkun käy maailmalla syömässä jotain lämpimällä alueella elänyttä lähestulkoon rasvatonta kuivaa eväkästä.

Tänään ilahdutti löytämäni hillosipulit, kerrankin sellainen merkki että ne sipulit maistuvat vähän itseltäänkin eivätkä pelkältä etikalta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 01.04.2007 21:41

Lainaus: Melia

Sekaravinnon käyttäjäksi tunnustaudun, syön lähestulkoon kaikkea mikä ei liiku enää lautasella...

Kiva tavata muitakin "kaikkiruokaisia" ! Riista on tosiaan aika hyvää, sääli vain että tätä nykyä ystäväpiiriin ei lukeudu metsästäjiä
Itse kalastelen kesäisin
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2007 22:02

Lainaus: poison

Riista on tosiaan aika hyvää

Niin on! Tein päättötyönikin riistalinnuista.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2007 18:47
Osaan laittaa ruokaa ja säveltää reseptejä uuteen uskoon, jos kaikkea tarvittavaa ei olekaan. Kai olen hyväkin, sillä yleensä jäljelle ei jää mitään poisheitettävää. Olen enemmän kallellaan lihansyöntipuolelle ja wokkivihaneksiin kuin salaatteihin. Yleensä taivun pitkälle ruskista jauheliha ja lisää vesi osastolle.
Lempiruuiksi kelpaavat karjalanpaisti ja perunamuusi, italianpata, makaronilaatikko, lasagne ja itsetehdyt lihamurekepihvit ja pottumuusi. Stroganoffia tein tässä muutama viikko sitten ja se jopa onnistui, vaikka pari asiaa tulikin korvattua. Eikä leipominenkaan vieras juttu ole.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.04.2007 19:25

Lainaus: Ukuli

karjalanpaisti ja perunamuusi

Tuo on ihanaa! MMmmmmm...
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.04.2007 20:19
Tuon mie joskus valloitan...
URL
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.04.2007 17:04
Leivoinpa sitten äsken pellillisen extra suklaisia suklaamuffinseja
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit