Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2007 21:04

Lainaus: Transylvania

Tein päättötyönikin riistalinnuista

älä helkutissa, minkäslainen tuli? oliko siis biologinen vai kulinaristinen lähestyminen aiheeseen?
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2007 21:11
Ruoka on ihan oma valinta. Vaikka sitä sanotaan et ei saa syödä lihaa. Hei kahtokaa tätä nykyajan meininkii "DOG EAT DOG". Ihan sama mitä syö kuhan maistuu hyvälle
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 01:35
huominen menu: hanhenrintaa ja puolukkahilloa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.05.2007 10:01
Enpä nyt ole hirveä lihansyöjä, mutta kyllä sitä välillä tulee kipattua alas. Lempiruokani on kuitenkin makaroni ja kalapuikot. Kana ja kala ovat ihanaa, mutta lohikeittoon en koske!
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2007 21:45
Minä oon aikalailla kaikkiruokainen, lihansyöjä siis
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 07.05.2007 20:57
Minulla on sujunut aika hyvin tämä punaisen lihan poisjättäminen ruokavaliosta. Ei siitä kyllä kauaa ole, kun sen pois jätin, mutta ainakin olen päässyt alkuun. Jotkut kyllä ihmettelevät kovasti päätöstäni. o_O Pitäisi kai olla kokonaan joko vegetaristi tai lihansyöjä jotta voisi tulla ymmärretyksi. Noh, onneksi saan päättää itse eikä minun tarvitse väitellä tästä muiden kanssa. Ties vaikka alkaisin taas lihansyöjäksi tai jättäisinkin kaiken lihan pois, itse päätän. (Ja annan muuten myös muiden päättää itse, en tosiaankaan halua moralisoida kenenkään valintoja. )
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2007 23:17
Itse tykkään ite tehä ruuat, kun vanhempani eivät tykkää samasta ruuasta kuin minä. Hiukan tulisesta.
Wokki on mun lempparia. Sekin on yleensä hiukan tulista
Mutta myös on yks aevan ihana ruoka, ja sen "pitää" olla mun mamin tekemää. Perunamuusi ja lihapullat
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.05.2007 15:40

Lainaus: tamashii

mamin tekemää. Perunamuusi ja lihapullat

eipäs paljon tilanne komiikkaa puutu
nojuu..
itse todella rakastan kokkaamista ja syön melkein mitä vain, PAITSI
vihanneksia !. Niihin en koske vaikka olisi maailmanloppu ovella. Kyllä minä syön lihaa ja perunamuusia, riisiä,kanaa, ja sitten on minun lempi mässytettäväni : ruisleipää ja kaakaota tämä kuulostaa erittäin oudolta mutta en voi sille mitään
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:01
Tein juuri paistettuja banaaneita Siitä onkin vuosia, kun viimeksi itse väsännyt, mutta hyvää tuli ja nyt vaniljajäätelön kanssa nassuun, nam
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:18

Lainaus: Aditu

Tein juuri paistettuja banaaneita Siitä onkin vuosia, kun viimeksi itse väsännyt, mutta

Voi huoh...oon saanu paistettuja banaaneja viimeks lapsena
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit