Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 17.10.2007 16:27

Lainaus: poison

Lainaus: DeadlyNightshade

Makkaraperunat..

Hahaa, mulla on just makkaraperunat uunissa

Tuo minullekin!! :< Koulussa oli tänään stroganoffia, kuolen nälkään :<< Noh, seuraava ruoka on viideltä..

Olen makkaraperuna-addikti
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2007 21:10
Feta-salaatti on ihan ehdoton lempparini. Kokkaan paljon wokkivihanneksia, sekaan laitan yleensä tonnikalaa tai lohta, pastaa ja cream bonjourin jotai mauste sekoitusta. On tosi namia.Lihaa en syö ollenkaan.
tykkään kokkailla paljon, mutta nykyään ei tule paljon kotona enää lämmintä ruokaaa syötyä, koska koulussa saa ilmaisen lämpimän aterian ja se yleensä riittää.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 13:06
Itämainen ruoka. Hapanimeläkastike on jotain niin taivaallista, samoin se riisi. Ja tietty pizzahutin kana bbq pitsa
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.10.2007 14:26
Laitoin tulemaan tagliatellepastaa, lisukkeena tonnikalaa ja pestoa. Perussettiä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:21

Lainaus: Mysteriouss

Rakastan kokkaamista todella paljon, vaikken aina edes syö ruokiani ;D

Minäkin menettelen samalla tavalla.
Lähes jok'ikinen päivä on kauhea himo päästä tekemään ruokaa. Leivonnaisia eniten tyksin puuhailla, seuraava etappi on itse tehdyt karjalanpiirakat, ohje, jolla teen tulee olemaan päreitä polttava, mutta silti mielellläni niitäkin väkertäisin.
Kaipa tämäkin on jonkin sorttista tekemisen puutetta..

Omaan ruokavaliooni kuului mm. kaikenmoiset riisiruoat, sekä nuudelit
(syömäpuikot ovat pakkomielle).
Juuressosekeitto on kyllä ihanaa, varsinkin itse tehty, kuten myös tomaatti-basilika-keitto, sekä parsakeitto.

Kun olen sienestäjä-ihminen, kaikenmoiset sienikastikkeet ovat ihania, mustatorvisieni, lampaankääpä ja keltavahverot ovat aina

Puuroa on mukava tehdä, mutta itse en sitä syö edelleenkään, en ole ikinä pitänyt lapsuuden pakkosyötöistäkään.

Kartan lihaa, jos yleistetään, niin semivegaani.
Sian lihasta valmistettuihin asioihin en koske, enkä pelkästään periaatteiden vuoksi, vaan (nirsoilija) myös ulkomuodon.

Kalaa ja kanaa taasen menee, vuokiin ja keittoihin piilotettuina.
Koska lapsuuden vietin serkkujen seurassa (täysiä vegetaristeja he) olen tottunut kasvisruokiin ja aina pitänytkin.
Keitto-ruokiin pätee se, että ne ovat parhaimpia vihanneksista valmistettuina, aina.
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2007 03:22
En ole mikään kasvissyöjä, roskaruoka on hyvää
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2007 15:28
aito kreikkalainen feta salaatti on loistavaa. Siihen ei tule mitään salaatin lehteä vaan paprikaa,oliiveja,kurkkua,tomaattia,sipulia,fetaa ja tietenkin melko paljon oliiviöljyä.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 19:43
Kebab
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.11.2007 19:51
Söin tomaattikeittoa, oh my.

Alotin justiinsa tommottista chilimössöä väsäämään, muuten menee jauhelihat pilalle. Eipähän tarvii huomenna koululta raahauduttua tuohon hommaan vaivautua.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2007 14:09
Tänään osoitan taas suurta ruoanlaittotaitoani tekemällä lasagnea tämmöisestä valmispaketista. Tarvitsee vain ruskistaa jauheliha, kaataa maustepussi sekaan ja iskeä höskä uuniin. Siinä on riittävän helppoa ruonlaittoa, jotta jopa minä osaan sen. Mitään monimutkaisempaa en ole jaksanut alkaa opetella tekemään.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit