Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2013 01:40

Lainaus: Nordis

Tästä tuli heti ekalla kokkauksella uusi suosikkiarkiruoka.

Kiitos paljon tästä! Isäni teki tätä usein kun olimme vielä väleissä ja oli ehdottomasti yksi suosikkiruoistani lapsena, resepti vain on jäänyt uupumaan.

Tykkään hirveästi kokata ja leipoa, mutta tiskaamista vihaan yli kaiken, joka tietenkään ei ollut lukuisten kämppiksien mieleen.
Olen pitkälti sekasyöjä, mutta yrittänyt pikkuhiljaa korvata punaisen lihan mm. soijalla. Leipää en kuluta kuin harvoin, ja voin/margariinin korvaan yleensä tuorejuustolla.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.03.2013 15:41
Minä tykkään kans leipomisesta, melkeimpä kerran viikossa jotain sotken, eilen tein arabialaista maustekakkua, josta pähkinät korvattiin suklaalla, koska allergia. Siitämeinas sit tulla ihan maustekakku, kun luulin mustapippuria kardemummaksi, onneks tajusin ajoissa ja sain sen pois sieltä seasta sen mustapippurin
Lempiruoka? kaikki menee. PAITSI OLIIVIT.
Ja olen kyllä vakavasti harkinnu kasvissyöjäksi rupeemista, mutta nyt kun asun vielä vanhempien luona, sitä saattas tulla vaan ongelmia, kun ei nuo oikeen tee muuta ruokia kun aina jotain lammaspaistia tms, ja sitten ne varmaan tyyliin ottas sen loukkauksena jos en söis. Eine onneks sitä SYÖ KOSKA AFRIKKA paskaa harrasta.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2013 23:41
Kuhafilettä , jos tästä alkaa kohta maku loppua kun pari kertaa viikossa syönyt koko talven. Alkaa olla siinä vaiheessa jotta voisi savustaa kirjolohen kohta, tulis vaihtelua tähän kalaruokaan.

Seuraavat kuhat menee kyl rantakalaan, sitä en ole syönyt melkein vuoteen.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2013 15:36
Tänään söin tölkkiananasta ja raejuustoa! On muuten tosi hyvää, vaikka en ole minkään sortin karppaaja/kehonrakentaja/terveysintoilija tms.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2013 13:08
Gootin ruokaa=VERI (ilkeää naurua muhahaha)
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2013 21:02

Lainaus: black cat

VERI

Veriletut on iteasiassa hyviä.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2013 22:09
Komppaan verelle ^_^ veriletut on hyviä, ja maksa on suurta herkkua. Myös muut sisäelimet menee, mikään ei voita karjalanpaistia jossa on peuran eri osia. Ihan normi "terveellisesti" syön kuin muutkin opiskelijat, mitä nyt kyttäilen proteiiniarvoja melkeen kaikesta mikä sierainten alta sisään sujahtaa.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2013 11:52
Olen 100 % lihansyöjä. En pidä pelkästä kasvisruuasta, olen tosi nirso niille. En ikinä pystyisi ryhtymään vegaaniksi, saisin hermoromahduksen kahdessa päivässä. Pidän salaateista ja teenkin niitä useasti, mutta mikään, MIKÄÄN ei voita kunnon medium-naudanlihapihviä punaviinikastikkeessa.

Olen kerran jopa joutunut hirveään riitaan erään vegaanin kanssa, koska hän arvosteli ruokailutottumuksiani hyvinkin rankalla kädellä. Onko vegaani muuten henkilö, joka ei syö ollenkaan eläinpohjaisia tuotteita, vai onko "tosi" vegaani sellainen joka ei edes käytä mitään eläinpohjaisia tuotteita? Kertokaa joku viisaampi minulle vastaus!
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2013 20:00

Lainaus: misner

Olen 100 % lihansyöjä.

Tää on aina yhtä huvittava ilmaisu, tulee mieleen jotkut Hynyset ja Nikulat ja 100% HEVI ÄIJÄ -jutut Leijona on lihansyöjä, ihminen on sekasyöjä vaikka vetäisi millaista atkinsia.

Ettei ihan huuteluksi menisi niin lisätään taas uusi huippu reseptilöytö, nimittäin sieni-hampurilaispihvit. Kolmen eri sienen sijasta riittää hyvin pelkät herkkusienet joiden etuna on myöskin se että ne eivät ole kovin voimakkaita. Valmiit pihvit eivät oikeastaan maistu lainkaan sienelle sipulin ja mausteiden ansiosta. Grilliin näistä ei ole, mutta pannulla paistaminen käy helposti ja lopputulos pieksee mennen tullen tofut ja jotkut ankeat porkkana-papu-vegepihvit sekä koostumukseltaan että maultaan
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.08.2013 21:27

Lainaus: Nordis

Tää on aina yhtä huvittava ilmaisu, tulee mieleen jotkut Hynyset ja Nikulat ja 100% HEVI ÄIJÄ -jutut Leijona on lihansyöjä, ihminen on sekasyöjä vaikka vetäisi millaista atkinsia.

Meinasinkin ensin laittaa että 60 % lihansyöjä, mutta halusin tuolla ilmaisulla luoda sen kontekstin että todellakin syön lihaa ja paljon. Onneksi en sentään ihan oikeasti ole 100 % lihansyöjä, tuskin olisin enää edes hengissä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit