Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Wicca

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:27

Lainaus: Jenaldo

katolliset

Sry mutta se on katoliset
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2008 22:42
... katolliset.

Hajosin

Sry offi, siksipä jotain topicciin liittyvää:

Nojoo, ihan ymmärrettävää ettei wiccalaisuus tunnu ulkopuolisen korvaan/silmään ihan täysjauhoisten touhulta, mutta usko on henkilökohtaisella tasolla senverta hieno asia että kaipa sitä sitten sietää hullun leiman

Lisäksi wiccan harjoittaminen on suht harmitonta ulkopuolisille justiinsa sen takia, ettei sitä "levitetä" vaan jokainen päätyy sen pariin itse (tai niin ainakin pitäisi tapahtua).

... haluan vielä painottaa etten ole "virallisesti" wicca, vaan puhun nyt vain omista näkemyksistäni.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:09

Lainaus: Jenaldo

(Ei siinä että itse väittäisin, koska en pidä rasisteista)

Miten rasistit (rodun perusteella diskriminoivat henkilöt) liittyvät uskontoihin..? O_o
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:19

Lainaus: die Winterreise

Sry mutta se on katoliset

Miksi ihmiset jaksavat viilata pilkkua, kun itsellekkin kömmähdyksiä tapahtuu xD

Sori off, jatkakaa vain.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.12.2008 23:23
Jenaldo

Veikkaan ettei yksikään Katolinen olisi sitä mieltä että kyseessä on pieni kömmähdys. Wikkalaisetkin varmaan vetäisivät herneen nenuun samanmoisesta virheestä.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2008 00:08

Lainaus: HepZusi

Mää en ite ymmärrä jotenki mitään näitä uskonasioita ja tosiaan eipä ne mua kiinnosta, kun aikaa voi käyttää kaikkeen siistiin kuten dokaamiseen, musaan ja kaikkeen arveluttavaan

Aikaa voi käyttää esim. seksileikkeihin!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 00:22
Täällä yksi wicca lisää!
Vajaa vuoden tässä olen ollut sillä tiellä syvemmin ja koko ajan teen sen kanssa tuttavuutta. (tuleepas taas selkeää tekstiä tähän aikaan...)
Oma juttu tämä on ehdottomasti, eikä tästä moni tiedäkään ja parempi niin ainakin toistaiseksi.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.02.2009 22:09
Mulla on päälle neljä vuotta tullut wiccalaisuutta tutkiskeltua ja opiskeltua, mutta coveniin en kuulu. Mä olen vähän yksin tän asian kanssa, sillä useimmat tuttavat on ihan pihalla siitä että mitä termi wicca edes tarkoittaa. Toisinaan mä kaipaisin jotain, jonka kanssa keskustella asioista ja avartaa omaa näkökulmaa, sillä asiat eivät ole niin yksioikoisia.
Tuossa jonkin aikaa sitten aloitin Varjojen kirjan kasaamisen uudestaan. Edellinen, tai siis edelliset, ovat kärsineet tuhonsa kauhistuneiden vanhempien käsissä. Vaikka tässä jo toista vuotta asutaan omillaan, niin jostain syystä kesti näinkin kauan aloittaa prosessi alusta. Tuntui vaan niin turhauttavalta kirjoittaa asioita, joita on jo moneen kertaan kirjoittanut, taas uudestaan. No, nyt taas kun vauhtiin pääsee niin lopettaminen on vaikeaa. Ja tästä tulee vielä monta kertaa hienompi kuin yhdestäkään aikaisemmasta!
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2009 20:21

Lainaus: TheSecret

Mä olen vähän yksin tän asian kanssa, sillä useimmat tuttavat on ihan pihalla siitä että mitä termi wicca edes tarkoittaa.

Sama täällä. Asiasta ei pahemmin uskalla/viitsi/halua mainita kenellekään kun kukaan ei pahemmin tiedä merkistystä ja luulee sitten automaattisesti että nyt toi on sekaantunut johkain hämärään. Argh.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2009 21:20
Minä en tunne wiccalaisuutta sen enempää kuin vaikkapa pitsinnypläystäkään, mutta kertokaapa kanssasisareni jotka olette tähän asiaan vihkiytyneet olenko kenties törmännyt wiccalaisuutta harjoittavaan naisimmeiseen.

Vuosia sitten kun vielä harrastin metsästystä, kohtasin jokseenkin lumoavan näyn synkän kuusimetsän keskellä olevalla pienehköllä aukiolla johon aurinko paistoi kuusikon lomasta. Huomasin jo aika kaukaa että aukiolla liikkui ihminen, tarkemmin sanottuna alaston nuori nainen. En halunnut häiritä häntä vaan jäin tarkkailemaan tilannetta maastoutumalla piilontapaiseen paikkaan kaatuneen kuusen juurakon taakse.

Tämä nuori nainen oli viritelly jonkinlaisen viherpiipertäjämäisen alttarin laakean kiven päälle jonka vierellä oli palkintöpystiä muistuttava kupponen, mortteli ja tikarinnäköinen veitsi. Siinä tämä tyttönen selvästikin tanssi ja "kiemurteli" hymisten jotain mistä en saanut selvää. Sitten hän polvistui alttarinsa eteen ja puuhasteli jotain mitä en nähnyt koska hän oli selin minuun, peittäen alttarin näkyvistäni. Tosin katseeni oli kiinnittynyt välillä aivan muuhun kuin hänen puuhailuihinsa, tämä myönnettäköön.

Jonkin aikaa seurailtuani möngin äänettömästi pois paikalta jättäen tyttösen askareidensa pariin. Jälkeenpäin olen vähän katunut, etten mennyt esittäytymään... toisaalta hän olisi voinut säikähtääkin kasvoillani ollutta camomaalausta, asetta ja koko tilannetta.

Luulen että tyttö oli wicca tai jotain sinnepäin, mutta mitä ihmettä hän siellä keskellä korpea liehuskeli ilkosen alasti?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit