Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Matkustaminen

Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:00

Lainaus: Iiriva

Muistakaa, on tilastollinen fakta, että Air Francen koneita on tippunut eniten.

Hui kauheeta, onko totta?
Mä olen lentänyt Air Francella tasan yhden kerran, ja se oli elämäni kamalin lento (olen lentänyt monesti) ... En enään ikinä Air Franceen mene!
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.07.2007 03:38
Haluan irlantiin, iski kamala himo lähteä sinne!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.07.2007 05:02
Italiassa käyty viimeset 17v. ja asuttu vuosi. Tympii aika lailla koko mesta. Tänäkesänäkin siel käväsin mutku tuli tylsää ja festarit ni palasin takas suomeen. Mä haluaisin mennä joillekki kunnon biletyslomille, eli tyyliin Amsterdam, Berliini(vai miten se suomeksi kirjoitetaankaan), Ibizalle, Goalle ja sit vaan bilettää kunnolla joku viikko putkeen. Olis kivaa! Noh ens syksynä kait kreikkaan kossille harrastamaan edellämainittua.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • • Muokkasi: Doucat
  • Lähetetty: 11.08.2007 22:43
haluasini kävästä Tokiossa ja Englannissa...pitänee joskus lähteä!
Olen jo kerennyt käymään Hollannissa,Saksassa Virossa ja muissa suomenlähellä olevissa maissa...
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2007 22:55
Täällä on yksi, joka ei ole käynyt ollenkaan ulkomailla Se on aika hassua, mutta ei voi mitään. En ole koskaan päässyt. Olisihan siellä varmasti ihan mukavaa käydä, en ole vain kokenut moista aikaisemmin.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.08.2007 00:03

Lainaus: Mustasurma

Täällä on yksi, joka ei ole käynyt ollenkaan ulkomailla

Minäkin olen vain käynyt tampereella.. -.-
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2007 00:05
On mukavaa, että en ole ainut :3 Kerkesin jo ajatella jotain hassua.
Helsinki on varmaankin kauimpana, missä olen käynyt Tampereellakin sitä on tultu käytyä.
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2007 13:23
Ruotsissa ja Virossa tietty...Tallinnan vanha kaupunki on kyllä ihana paikka...menkää ihmeessä edes sinne jos Viro ei muuten kiinnosta.Kiinassa olen ollu,Pekingissä: se oli aivan mahtava paikka! Suosittelen lämpimästi. Kaikki oli niin erilaista kuin täällä ja ruoka on todella hyvää. Tulipahan käytyä aamulenkillä Kiinanmuurilla

Ikuinen unelma on ollu Madagaskar,sinne ku pääsis vaeltamaan sademetsään...
Shanghai ja Tokio myös unelma kohteita.
Italiaan oon menos lokakuussa.
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2007 13:25
Tietty jotku kunnon reivaus matka euroopassakin ois ihan jeesh
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.08.2007 13:27

Lainaus: Mustasurma

Täällä on yksi, joka ei ole käynyt ollenkaan ulkomailla

En minäkää oo Kirjotusten jälkeen pitäs ehkä lähtee.. Mutta ei sinänsä kiinnosta muut maat ku tykkään Suomesta!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit