Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kielenkäyttönne?

• Muokkasi: M Chaosbreather
  • Vastaa

Lainaus: Kaihomieli

En meinaa aina löytää oikeita sanoja, vaan kiertelen ja kaartelen asina vierestä kunnes saan sen sanottua niin että minut ymmärretään oikein.

Mulle tapahtuu just tuota päivittäin... kiertelen ja kaartelen asian vierestä yritän tietysti sanoa aina suoraan mutta silloin minut saatetaan käsittää väärin ja sitten selitän lisää kunnes toinen käsittää sen oikein. Toisaalta jollakin ihmisillä tuntuu olevan valikoiva kuulo. Niin kuin miehellä: "plaa, plaa, plaa... minä... plaa, plaa, plaa... sinä... plaa, plaa, plaa... tuossa... plaa, plaa, plaa... sängyllä... "

Joskus menee vähän sanan selittämis peliksi tai sanon englanniksi, en tietysti aina, riippuu kuinka tutulle olen puhumassa. Riippuu myös osaako toinen englantia, sitten kiroilen ku alkaa kärsivällisyys loppua.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Hmm...no minä en kyllä juurikaan kiroile. Jos kiroilen niin se on täysi vahinko. Pyrin käyttämään mahdollisimman selkeää kieltä, mutta sitten välillä tulee sellaisia kommentteja, että "artikuloitsä aina noin tarkkaan"... Välillä kuitenkin selitän niin pimeän epäsuorasti, ettei kukaan ota siitä mitään tolkkua...

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
en kiroile (no foorumeilla ehkä käytän muutamia voimasanoja)

Lainaus: M Chaosbreather

sanon englanniksi, en tietysti aina, riippuu kuinka tutulle olen puhumassa.

mä puhun kans välil enkkuu ku ajattelen melkein aina englanniks

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
mä sekoitan aika usein kieliä riippuu toki kenen kanssa puhun. on kavereita kenen kanssa puhun englantii ja pari sanaa lipsahtaa jollain muulla kielel koska kummiski ajattelen englanniks pääosin mut toki kaikil muilki kielil.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Mä myöskin ajattelen usein englanniksi, mutta se johtuu osittain että opiskelukieli on englanti. Joutuu (siis pääsee) käyttämään enkkuu kuitenkin päivittäin ni se jää vähän päälle. Siks nää suomentaidot nyt on mitä on...

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
kielenkäyttöni..

erittäin suorahkoa, riippuen tietenkin seruasa missä liikun

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Minä en yleensä kiroile, ehkä sillon ku yhtäkkiä menee hermot niin sillon sitä ei voi hallita Mutta usein tulee sellasia ajatuskatkoksia 'tuota että nii että tuota'

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Kun suutahdan, tulee kiroilua. Kun innostun, tulee murretta osaksi. Kun olen normaali, aika kirjakieltä tulee.

Don't look back. I'm right there....

• Vastaa

Lainaus: CybellaTraurig

'tuota että nii että tuota'

aivan
"asiahan on niin että, tämä näin, katsos kun, niin.."

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

"asiahan on niin että, tämä näin, katsos kun, niin.."

Tuo on ihan kiva kuulla, kun miehekkeen veli aloittaa jotekin noin ja siirtää välillä silmälasejaan kuin viisauden merkiksi. Siitä tietää, että taas alkaa valmistautuminen puheeseen.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!