Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kielenkäyttönne?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 12:24

Lainaus: kismet

Aika usein käytän puheessani/kirjoituksessani ns. kielikuvia. Niitä tulee ihan automaattisesti! Saatan vaikka verrata uupumuksen partaalla olevaa ihmistä autoon josta on bensa loppunut about 500 kilsaa sitten. Että miltä siitä ihmisestä/autosta tuntuu kun se on kulkenut jo 500 kilsaa ilman löpöä ja jengi vaan huutaa että vielä vielä, kyllä sä nyt vielä 100 kilsaa jaksat, sen verta nyt aina jaksaa, eihän se nyt oo mitään. Ugh, olen puhunut.

Kielikuvat on minusta tosi kivoja! Kiva että niitäkin vielä joidenkin puheessa/kirjoituksessa kuulee
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2007 10:38
Yritän kyllä puhua mahdollisimman selvää yleiskieltä, mutta joskus minä selitän hassusti eriasioita. En meinaa aina löytää oikeita sanoja, vaan kiertelen ja kaartelen asina vierestä kunnes saan sen sanottua niin että minut ymmärretään oikein.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2007 23:01
Kiroilen aika usein. En kuitenkaan teksteissä käytä erikoisen paljon kirosanoja.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.02.2007 00:50
kielenkäyttöni on ollut erityisen rumaa viime aikaisen stressin takia. odottelen vatsahaavaa.

oikeasti, en ole pystynyt syömäänkään sen takia, joten nyt varmaan painan 45 kg, vaikka olen 167cm pitkä O_______o (tai lyhyt)
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.02.2007 19:00
kiroilen joskus se kyl riippuu seurasta. mut mun selitelyistä ei tajua mitään
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2007 19:23
Mä kiroilen jonku verran. Joskus saatan vahingossa jonkun aikuisen kuullenkin sanoa jotain kirosanoja.

Joskus yks kaveri ei oikeen tajua et mitä mä yritän selitellä. Sit yritän jotenki epätoivosesti selittää sitä asiaa paremmi mut en aina onnistu ja sit oon sillee et no iha sama, unoha koko juttu. ^ ^
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.03.2007 10:20
Täyty kyllä myöntää, että olen melko rasistinen ja tosi suorasanainen, kiroiltua tulee useinkin.. Tapahtumissa ja muissa jätän kaiken ylimääräien pois, esimerkiks just siskon lasten lähellä pitää varoa..
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2007 14:57
Kiroilen liikaa. Kirosanat jotenkin juurtunu tuohon omaan puhetyyliin.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2007 15:27
Kiroilen aika paljon, koska se on jotenkin jäänyt päälle. Myönteistä asiassa on se että käytän kirosanoja monipuolisesti pelkän v**un hokemisen sijaan. (olipa p*ska heitto)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 01.03.2007 16:17
Kiroilen sitten ku ärsyttää

Kiroilu kuitenkin kuuleman suomalaiseen kulttuuriin kuuluukin Roman Schatzin mukaan ja olemme aggresiivinen ja hullu barbaarikansa... öh?
Lähinnä huvitti tuo kommentti...

esim. miltä kuulostaa "menes siitä" mutta heti tulee munaa ku sanotaan,
että "menetkös siitä perkele!"

Ja puhetyylini on kuulema ihan PK:n mukainen hidas miesie-jutustelutyyli, toisin ku hesalaisten mää ja sää (me ei olla lampaita).

Ainasen Porilaisen poreilevan pulputtavan ja nopea tempoisen henkilön mukaan puhutaan kuin oltas kamoissa... että näin. Toki se murre varmaan paistaa joskus läpi jossain muualla paikkakunnalla. En tiedä ite kun en sitä juuri huomaa.

Jatkuva kiroileminen on minusta ääliömäistä. Antaa jotekin ns. teinikovan/wannabe-kovan vaikutelman (ja kertoo erittäin köyhästä sanavarastosta, yleissivistyksestä), täällä lähinnä teinikanaset ja katomäajanaskonallajamullonbassot-amikset ovat juuri sellaisia. Sitten kuulee nuorilta tytöiltä miten oman sukupuolielimensä viljelyä harrastetaan miltein joka toisen sanan jälkeen.

Käytännössä oikeastikin jakavat sitä parista pullosta ja autokyydistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit